Poze R11 1.6D, sa am si io topic cu masinuta mea :P
Poze R11 1.6D, sa am si io topic cu masinuta mea :P
alin007 |
1 Sep 2009, 12:02
Post
#211
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
|
||
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|||
BogdanNick |
1 Sep 2009, 13:29
Post
#212
|
posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH |
In mod normal, un spray cu grund ar trebui sa prinda pe orice material. Am vazut unul din asta la tata. A dat din greseala si pe un plastic si nici ca a reusit sa il mai curete. Si ramane mat, ca sa poti da chit sau alta vopsea peste el, acolo unde e nevoie. Zici ca e dat cu jmilgher din ala de 600. Asta daca suprafata pe care il dai e cat de cat neteda. Ca daca e aspra, aspru iese.
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
silvers |
1 Sep 2009, 15:40
Post
#213
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara |
Asta e grundul pentru plastic. Se degreseaza se usuca se da cu pistolul de aer cald, se da cu grund, se usuca ,se vopseste cu vopsea de plastic.
Attached thumbnail(s) body.jpg ( Size: 60.23k ) Number of downloads: 499 |
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
BogdanNick |
1 Sep 2009, 20:31
Post
#214
|
posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH |
Da, intr-adevar, e alta mancare de peste. Se pare ca Silviu cauta tot ce e "de firma" pentru masinuta lui. Eu folosesc solutii mai la-ndemana. Adica ce am prin garaj. Daca nu am, nu prea ma indur sa cumpar. Mai astept si poate foloseste tata sau cumnatu` si ce ramane iau eu.
Sunt foarte zgarcit cand e vorba de cheltuit bani pe masina. Am avut 4 babe pana acum pe care le-am facut ca din fabrica. Si mi s-a cam luat. Daca am frane bune, directie buna si se invarte motorul, e suficient. Chiar daca mai iau uneori apa la scaun cand ploua. Buget de austeritate. |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
r11guiutz |
3 Sep 2009, 17:53
Post
#215
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
M-am interesat azi cam cat m-ar costa un vopsit la masca fata spate + plasticele de pe margine, vreo 20 lei diluant pt grundul pt plastic, grund cam 50 + inca ceva ce vine bagat cu grundul, la vreo 10 lei sau cat mi-a zis, tot o vanzatoare, dar care stie ce vinde, mai vopseaua pe la 100 lei.
cam cat costa o vopsire complecta?? ma gandesc sa o fac tot eu si p asta, un vecin si-a vopsit un vw passat de-odata cu babele noastre, in curte in vreo 3-4 ore...am zis ca o iesi super patata masina... dar se pare ca m-am inselat o iesit chiar fain, acum probabil nu o fi luat el cine stie ce vopsea, ca parca ii mai trebuie oleaca de luciu. 3 Sep 2009, 18:59: M-am interesat azi cam cat m-ar costa un vopsit la masca fata spate + plasticele de pe margine, vreo 20 lei diluant pt grundul pt plastic, grund cam 50 + inca ceva ce vine bagat cu grundul, la vreo 10 lei sau cat mi-a zis, tot o vanzatoare, dar care stie ce vinde, mai vopseaua pe la 100 lei. cam cat costa o vopsire complecta?? ma gandesc sa o fac tot eu si p asta, un vecin si-a vopsit un vw passat de-odata cu babele noastre, in curte in vreo 3-4 ore...am zis ca o iesi super patata masina... dar se pare ca m-am inselat o iesit chiar fain, acum probabil nu o fi luat el cine stie ce vopsea, ca parca ii mai trebuie oleaca de luciu. IMAGE_024.jpg ( Size: 571.83k ) Number of downloads: 548 spuneti-mi si mie ce rol are tamponul ala, sa fie el cauza ca imi troncane la fiecare gropita?? se aude de parca nu ar fi amortizor, dar nu tot timpul, se aude asa infundat parca, la mine alea sunt cam gata, adica rupte, mai ales cel de pe dreapta This post has been edited by r11guiutz: 3 Sep 2009, 17:59 Attached thumbnail(s) IMAGE_022.jpg ( Size: 941.77k ) Number of downloads: 560 IMAGE_023.jpg ( Size: 609.86k ) Number of downloads: 551 IMAGE_025.jpg ( Size: 737.79k ) Number of downloads: 531 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
molady11 |
3 Sep 2009, 18:00
Post
#216
|
Membru autentic Group: Members Posts: 678 Joined: 11 August 08 From: Lupeni HD |
Mann mosu cu r11 rosu care mi-a dat mie piese +bara fata a zis ca trebuie doar apa si smirghel de 50 sa dau jos vopseaua care a dato el pe bara, am avut un smirghel in beci mai dur si am frecat pic cu ala ,mam chinuit de mi-a sarit ochii si tot nu a iesit bine vopseaua din bara, am sa-l intreb cum a vopsito de nu se duce-a vopseaua jos si era lucioasa,cu totul ca era demult vopsita. Multa bafta si spor. Good job
Mijtoaca parcare faina masina This post has been edited by molady11: 3 Sep 2009, 18:03 |
--------------------
Renault
R 11 Turbo
1984
- HD 07 NYK Ce faci mahhhhhhh, faci poze cu masina mea sa te pui pe Hai Faiv ?????????
|
|
maoR11 |
3 Sep 2009, 20:05
Post
#217
|
. Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU |
mansonu ala impiedica amortizoru sa se loveasca cap in cap de capacul de deasupra la arc atunci cand iei o gaura mai mare si se preseaza pana loveste cap in cap
|
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
BogdanNick |
4 Sep 2009, 11:06
Post
#218
|
posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH |
Adica limitator de suprasarcina. Daca te asezi cu cateva sute de kile pe masina sa nu stranga arcul pana ajunge spira pe spira, ca risca sa pocneasca.
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
r11guiutz |
4 Sep 2009, 21:57
Post
#219
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
Deci ala se ocupa cu altceva, nu cu troncanitul meu, bate si cand is singur in masina, acum o fi io cu cateva kile peste normal, da nici sa se lase arcurile cu mine pana la tampoane
|
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
BogdanNick |
4 Sep 2009, 22:07
Post
#220
|
posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH |
Bataia e sigur din altceva. Din amortizor daca a curs uleiul sau vreo bucsa stricata sau vreun surub sau piulita slabe. Trebuie luata usurel la mana si vrificata.
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
alin007 |
4 Sep 2009, 23:44
Post
#221
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
ai roata stransa?? cine stie
|
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
silvers |
5 Sep 2009, 07:44
Post
#222
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara |
Poate fi si roata, dar daca troncane pe fata ca la mine poae fi ghidajul de la etriere. alea e 2 cuie pe care se plimba etrierul cind pui frina.Poti sa verifici asta lovind in cauciuc cu piciorul in dreptul etrierului. daca zgomotul loviturii e unul plin si fara alte chestii zdranganitoare e ok daca se mai aude si altceva in afara de papuc in cauciuc atunci pune mina pe etrier si misca-l zdravan de citeva ori .Daca se misca atunci ai de schimbat ghidajele alea.
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
alin007 |
5 Sep 2009, 13:20
Post
#223
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
si dac anu are sigurante l a placute zdrangane si alea nasol
|
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
r11guiutz |
7 Sep 2009, 20:23
Post
#224
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
Autovehicul mic, Vehicul second-hand
Pret:1.650 EUR Negociabil Kilometraj:480.000 km Capacitate cilindrica:1600 cc An de fabricatie:1986 Putere:40 kW / 54 CP Tip de combustibil:Diesel (Compatibil cu biodiesel, Compatibil cu ulei vegetal) Numar de locuri:5 Numar de usi:Patru sau cinci Usi Cutie de viteze:Cutie de viteze manuala Prima înregistrare:05/1993 Culoare:Alb Seturi de caracteristici Închidere centralizata, Trapa decapotabila Descriere vehicul Masina merge excelent, planetare noi, bielete, toate bucsele, faruri noi, stopuri noi, bord albastru pe leduri, radiator incalzire nou, releu de pornire nou + mai am piese multe de rezerva, inchidere centralizata cu telecomanda, placute frane noi, cauciucuri noi, nici 1000 km facute cu ele, pompa de injectie BOSCH, consum redus, 4-5 % Masina se adreseaza cunoscatorilor fenomenului R11. Pentru o Informare mai bune despre vehicul http://reno.ro/Poze-R11-1-6D-page-8-t140289-s210.html SE VINDE |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
r11guiutz |
16 Sep 2009, 21:41
Post
#225
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
in sfarsit am reusit si eu sa umplu cutia cu ulei, peste cateva zile ii fac si schimbul din motor.
o intrebare, voi pe unde aveti furtunul de la filtrul de aer??? care ar fi cel mai bun loc de unde sa primeasca aer puternic si curat fara apa si praf ff mult? pe unul orginal am vazut ca era pe undeva dsupra farului stanga, ceva asemanator cu o palnie care ducea aeerul in motor |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
AlexanderCarstoc |
16 Sep 2009, 21:58
Post
#226
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i |
Da, acolo este priza de aer, standard.
Cel mai bine, o lasi acolo, daca nu, poti sa o ascunzi intr-o aripa si sa o protejezi de apa.... |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
r11guiutz |
17 Sep 2009, 10:05
Post
#227
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
pai acolo am dus-o si eu, bineinteles ceva improvizat, un tub din ala flexibil din aluminiu imbracat intr-un burete gros pt a tine ceva cald iarna si l-am dus acolo deasupra farurilor, parca acum e raspunsul la acceleratie mai rapid, dar dupa ureche se aude ca nu mai merge asa infundat.
asa, problema a 2-a, am toba ff zgomotoasa si asta nu de la iesirile alea doua cat 4 tobe normale ci la galerie io nustiu ce a facut mecanicul meu, dar pe acolo e cam juma de cm liber intre galerie si saxofon. Am vazut la Logan ca are ceva ff flexibil prins acolo. oare pot pune si la mine asa ceva sa inchida bine acolo. Ceva asemanator cu cel de jos. Attached thumbnail(s) ROM_TE_20009.jpg ( Size: 54.03k ) Number of downloads: 117 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
zsoltpihe |
17 Sep 2009, 10:20
Post
#228
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 18 July 09 From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES |
Eu cred ca se poate rezolva cu aia.
Si eu am problema aia ,si eu cu teva (cum so numii)aia flexibila vreau sa rezolv problema. 17 Sep 2009, 11:25: Numai ca la mine nu e chiar asa de mare problema,dar se aude un pic ca iese si pe acolo gas,si nu mai are toba sport sunetul ala frumos .Oricum cu metoda asta voi incerca This post has been edited by zsoltpihe: 17 Sep 2009, 10:25 |
--------------------
Renault / Renault
r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel
1986 / 1990
- MS 10 TYC
|
|
AlexanderCarstoc |
17 Sep 2009, 11:59
Post
#229
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i |
Daca problema este intre saxofon si galerie, nu merge sa pui acel segment flexibil. Legatura intre cele doua se face pe con, care con este in mermanenta strans de 2 sau 4 arcuri sau 2 lamele otelite, depinde de marca si constructor. Temperatura este prea mare sa pui ceva flexibil, teaza, asa ca am facut un con care la temperatura se comporta foarte bine si nu iese nimic pe langa el.
Verifica sa fine toate elementele prezente si cel mai important, bine montate. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
r11guiutz |
21 Sep 2009, 00:03
Post
#230
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
Puntea spate - restaurare
Imi puteti spune cum fac puntea mult mai rigida si sa nu mai troncane la fiecare denivelare?? |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
alin007 |
21 Sep 2009, 00:04
Post
#231
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
a mea nu troncane da e fleasca daca urc trei insi in sapte e barca
|
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
AlexanderCarstoc |
21 Sep 2009, 07:26
Post
#232
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i |
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
zsoltpihe |
21 Sep 2009, 09:32
Post
#233
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 18 July 09 From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES |
Puntea turbo e mult mai rigida ,stiu ca din ala am avut si eu,pacat ca trebuia sa dau jos de pe masina . Fostul-fostul proprietar probabil ca a facut ceva driftinguri cu ea si inclinat(indoit) puntea,nus daca mai pot sa fac ceva cu ea.Acum am modelul celalalt pe masina ,dar asa cum a zis si Alin e ca o barca.
|
--------------------
Renault / Renault
r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel
1986 / 1990
- MS 10 TYC
|
|
BogdanNick |
21 Sep 2009, 12:26
Post
#234
|
posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH |
ar fi o metoda de intarire prin schimbarea barelor de torsiune cu unele de la un model sport. sunt mai tari. eu le-am mutat pozitia sa stea masina mai ridicata, dar daca pun ceva greutate tot barca se face.
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
AlexanderCarstoc |
21 Sep 2009, 13:32
Post
#235
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i |
QUOTE(zsoltpihe @ 21 Sep 2009, 10:32) Puntea turbo e mult mai rigida ,stiu ca din ala am avut si eu,pacat ca trebuia sa dau jos de pe masina . Fostul-fostul proprietar probabil ca a facut ceva driftinguri cu ea si inclinat(indoit) puntea,nus daca mai pot sa fac ceva cu ea.Acum am modelul celalalt pe masina ,dar asa cum a zis si Alin e ca o barca. Soloseste barele de la cea de turbo |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
zsoltpihe |
21 Sep 2009, 18:29
Post
#236
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 18 July 09 From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES |
Problema e ca de acolo s-a indoit
|
--------------------
Renault / Renault
r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel
1986 / 1990
- MS 10 TYC
|
|
AlexanderCarstoc |
21 Sep 2009, 18:33
Post
#237
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i |
Poate poti recupera barele.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
ratzaalexandra |
21 Sep 2009, 20:11
Post
#238
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 20 July 08 |
cine vrea amortizoare intaritee ????
|
--------------------
Dacia
Dacia rally team
95
- B - 39 - TDH Dacia TDH
|
|
axicrisan |
21 Sep 2009, 21:39
Post
#239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 20 September 09 From: maramures |
POTI SA FACI POZA?
21 Sep 2009, 21:40: LA CE PRET? 21 Sep 2009, 21:48: NU AM CITIT CU ATENTIE DISCUTIA SI CRED CA A FOST O GLUMA This post has been edited by axicrisan: 21 Sep 2009, 21:48 |
--------------------
renault
9 gtl
1982
|
|
BogdanNick |
22 Sep 2009, 08:58
Post
#240
|
posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH |
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2024 - 22:56 |