Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 13 14 15 16 17 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

cri8sti
post 19 May 2013, 16:23
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(bundy220 @ 19 May 2013, 13:47)
oameni buni,nu vedeti ca omul are presiune constanta la MAP?
*


Gresit! La relanti am 384 - 406 mb iar in accelerare scade valoarea map pana la 251 mb masurata la aprox 4600 rpm. Tensiunea pe alimentare cu motorul oprit (contact pus, evident) am masurat-o si e 5v.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 20 May 2013, 14:18
Post #422





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Pai tot gresit e si ce iti arata tie.Trebuie sa creasca in accelerare,ca doar ai vacum mare si apoi sa mai scada putin cand se tureaza motorul.Dar tot trebuie sa creasca.
A nu se confunda valoarea presiunii exterioare,care e aproape i atm,caci aia asa trebuie sa fie.Mapul are doua functii,una de MAP,si una de masurare a presiunii atm exterioare.Cu cea din urma stie ecu concentratia de oxigen din aer.(cica)
La masurare trebuie sa iti flucyueze ,in mers acea tensiune intre 0 si 5 V. Aici ai un tabel in care vezi valorile.
http://www.aa1car.com/library/map_sensors.htm
la tine te uiti la vacum.

This post has been edited by bundy220: 20 May 2013, 14:22


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 20 May 2013, 14:52
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(bundy220 @ 20 May 2013, 14:18)
......Trebuie sa creasca in accelerare,ca doar ai vacum mare si apoi sa mai scada putin cand se tureaza motorul.Dar tot trebuie sa creasca.........
http://www.aa1car.com/library/map_sensors.htm
la tine te uiti la vacum.
*


Stai ca m-ai ametit. Am vazut in niste poze mai sus (printscreen pe map la laguna 1.6 16v) ca MAP la 2xxx ture arata 9xx mb (clar la mine nu e bine ca arata muuult mai putin), dar uite ce am gasit in link-ul de la tine: The vacuum inside an engine's intake manifold, by comparison, can range from zero up to 22 inches Hg or more depending on operating conditions. Vacuum at idle is always HIGH and typically ranges from 16 to 20 inches Hg in most vehicles. The HIGHEST level of vacuum occurs when decelerating with the THROTTLE CLOSED. The pistons are trying to suck in air but the closed throttle chokes off the air supply creating a high vacuum inside the intake manifold (typically four to five inches Hg higher than at idle). When the throttle is suddenly opened, as when accelerating hard, the engine sucks in a big gulp of air and vacuum plummets to zero. Vacuum then slowly climbs back up as the throttle closes. Din citatul de mai sus inteleg ca vacuum-ul cel mai mare il am la relanti (clapeta inchisa) iar cu clapeta deschisa am vacuum mai mic si creste din nou pe masura ce clapeta se inchide.

Daca ma uit si in tabel vad ca valoarea vacuum-ului creste odata cu inchiderea clapetei, sau scade odata cu deschiderea ei (se observa ca la deschidere maxima, vacuum-ul tinde la ZERO)
P.S. M-am uitat la manifold vacuum, asa cum ai zis.
P.P.S Hai ca m-a lamurit citatul asta: At full open throttle with the engine running, intake vacuum drops to almost zero and pressure inside the intake manifold once again nearly equals the outside barometric pressure
Stii ce ma impiedica sa-mi iau altul? Cu contactul pus (motorul oprit) arata 1024 - 1033 mb - adik presiunea atmosferica, la relanti arata iar bine, in accelerare in schimb e varza si nu stiu daca e de la el (nu stiu sigur nici daca celalalt de l-am incercat e bun sau nu pentru ca nu am pus cealalta masina pe tester)

This post has been edited by cri8sti: 20 May 2013, 15:03

Attached thumbnail(s)
map_sensor.gif ( Size: 11.62k ) Number of downloads: 523


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 20 May 2013, 15:17
Post #424





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




La o accelerare brusca,subturata,mAP creste f mult,iar pe masura ce se accelereaza,capata putere in turatie,map scade,si se stabilizeaza la o anumita valoare,daca nu se modifica nimic(panta,apasare pedala etc)
Eu chiar nu zic sa iei altul,dar incearca cu altul,altul de cat cel pe care deja l-ai incercat.Poate e si acela stricat si totusi la el merge din din cine stie ce motive(aer fals ,la colegu zic)
Poate ai drum prin bacau cine stie..


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 20 May 2013, 17:01
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(bundy220 @ 20 May 2013, 15:17)
Poate ai drum prin bacau  cine stie..
*


Te-am mai "amenintat" o data....nu ma ispiti radmasa.gif Stii ce ti-am zis cu cutitul, sa stii ca se apropie de os.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 21 May 2013, 08:32
Post #426





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Eu nu garantez decat ca am o chestie personala cu masina ta,si nu renunt pana nu o vad mergand bine.Tu fa un calcul cat gaz papa pana aici si inapoi si gata vezi daca se merita.In rest sa am si eu timp ,vb inainte.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 21 May 2013, 09:18
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Astia-s cu capu'....am fost la centrul de dezmembrari de la noi, unde e plin de logan-uri busite dar nici unul nu e in 16v si nu aveau senzor de presiune admisie. Tare, nu?
L.E. Cand ai ghinion apai ai pana la capat nu gluma....Vroiam sa merg cu Loganu in Grecia luna viitoare (ca a mea nu-i dau de capat) si azi a avut socru-meu accident cu el (adik a intrat unu in el si i-a fu..t portiera definitiv si irecuperabil - nu a fost vina lu' socru-meu - macar atat) dar faza e ca in 10 zile deabia ne da nota de intrare in service(apan), cat mai dureaza si pe acolo sa o rezolve, pana plateste Carpatica (unde are taunele de a lovit-o asigurarea) nu cred ca e gata la timp. Deci tre s-o fac pe-a mea URGENT.
L.L.E bundy220: ....Tu fa un calcul cat gaz papa pana aici si inapoi.... Cam 130 ron ma ajunge
L.L.L.E radmasa.gif deci: sunt tranta. Bineinteles ca se potriveste si senzorul de presiune de pe logan 1.4. Revin dupa ce-l montez.

This post has been edited by cri8sti: 21 May 2013, 15:01


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 21 May 2013, 15:34
Post #428





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




eu maine plec un pic la capitala,si ma intorc tot maine.Daca crezi ca iti e aproape undeva pe E85 ne putem intalni,da-mi un tel daca ai nr,daca nu e undeva mai in urma.Nu stiu daca e bine sa-l mai dau o data.poate deranjez.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 21 May 2013, 15:41
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Stai un pic sa ajung acasa sa incerc si cu map-ul de pe logan (care sigur e bun) sa vad cum se comporta. Oricum maine nu am eu cum sa ma deplasez....nu lucrez decat pana la 18 si deja suntem mai putini decat trebuie (se traduce: sigur nu-mi da liber)

<span class='edit'>21 May 2013, 18:40:</span>
Am masurat tensiunea pe iesirea de la map si cu contact pus, motor oprit am 4.78v (pe alimentare am 4.9v). Am pornit motorul si la relanti imi indica 1.44v, daca accelerez brusc imi indica si 3.8 sau 4.4 (asta exact in momentul cand fac accelerarea brusc, daca apuca sa se stabilizeze la o turatie....de ex3000 rpm atunci imi arata 1v sau mai sus imi arata 0.89v) Am masurat traseul pana la ecu, nu am scurt intre fire, nu da la masa, continuitate au, deci totul e ok. Nu am pus inca map-ul de la logan ca nu a venit socru-meu cu loganu inca, dar am asa o presimtire ca degeaba il schimb.

<span class='edit'>21 May 2013, 21:07:</span>
Am pus map-ul de pe logan la mine. La relanti am aceeasi tensiune, in accelerare in schimb se comporta un pic diferit, parca imi tine mai mult valorile mai mari ale tensiunii (cele care le obtineam doar pe momentul accelerarii cu vechiul map, acum le afiseaza si un pic dupa ce termin accelerarea) Cand se stabilizeaza turatia am tensiune putin mai mare, dar la accelerari mai puternice (4500 - 5000 rpm) tot pe la 0.89v imi ajunge tensiunea. Am probat si la drum map-ul, nu mi-a mai dat in nas, am mers pe gaz si cu 150 cu ac pornit si din ce-am vazut se mai putea (totusi la un moment dat mi-a dat in nas pe la 120 - am zis ca nu s-a invatat ecu cu noul senzor inca - cand l-am pus si am pornit masina mergea ca si cu ala vechi, apoi usor usor s-a imbunatatit mersul, dupa ce o scot pe liber a inceput sa scada turatia la 1400 rpm si apoi usor pana la 750 iar cu map-ul vechi se ducea direct in 750 sau murea) Dupa ce am facut proba asta la drum (scurt) am pus ecu sa invete iar pozitia de relanti la mpp si restul mai vad maine cu motorul rece.

Azi am mers ceva cu ea, nu mai da in nas (nu mi-a mai dat in nas inca....ma bucura enorm treaba asta, sper sa ramana asa) dar, tot mai moare la relanti. Mai rar ce e drept dar nu am scapat de problema asta.

This post has been edited by cri8sti: 22 May 2013, 11:28


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 23 May 2013, 07:47
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am masurat map-ul de logan azi... (codul de origine de pe el este identic cu cel de pe map-ul meu, doar ca ala de logan e facut de siemens-vdo si asta de laguna de delco electronics) Am gasit asa: rezistenta intre pinii 1-2 (cum te uiti la mufa cu mustiucul in jos pinii de la stanga la dreapta) este 107 ohmi iar la ala al meu e 107 kiloohmi, intre pinii 1-3 este 215 ohmi la mine e 4.4 kiloohmi....deci al meu e bulit?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 24 May 2013, 06:54
Post #431





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Eu zic ca e stricat al tau.Lasa-l pe cel de Logan,deocamdata,pana rezolvi cu portiera.Acum ar trebui sa faci cumva o diagnoza,pt ca daca masori cu aparat digital,acesta are o anumita latenta in afisare,si te incurca la schimbari foarte rapide de parametri.Acum nu stiu cum faci,platesti de fiecare data diagnoza? sau te intelege omul ca nu ai altfel cum sa rezolvi buba,sa scapi cu o bere.
Odata map-ul identificat defect,si inlocuit,eu zic ca trebuie sa vezi partea de clapeta,pt muritul la relanti,nu pt datul in nas.Aprofundeaza piesa asta,inlocuieste- cu cea veche daca o mai ai...


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 24 May 2013, 08:31
Post #432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Mai am clapeta veche, dar la aia am si umblat la surub, se si blocheaza cand inchide (ramane intredeschisa, sau se inchide dar in trepte - e curata bec, dar e uzata) Nu platesc la diagnoza decat daca o fac in timpul liber al mecanicului (am mai facut si asta - deh...disperat) Imi trimite katalyn03 un map testat in prealabil ca tre sa-l pun la loc pe logan pe asta, ca merge ca dracu' loganu' acuma (l-am pus pe al meu pe logan - clar defect - da in nas) Alta clapeta sa iau de undeva si sa pun nu am de unde, sa cumpar nu-mi mai permit (si mai ales sa cumpar si sa nu fie de la ea)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 24 May 2013, 21:08
Post #433





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Asteptam minunea.Eu am avut aceiasi problema la clapeta,agata,si tragea si aer fals pe langa.Ecu vedea aer si inchidea la maxim iacul,dar degeaba.Rezolvarea:am rugat un amic si mi-a facut la strung un disc cu dimensiunea ceruta de mine,si iaca am clapeta noua(si merge ok)


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 24 May 2013, 21:34
Post #434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




clapeta aia de ti-am trimis-o eu este perfecta(pui benzina in ea si nu curge pe partea cealalta nici un strop), daca ar fi cablajul sa senzorul picat se scoate mufa si se merge fara el si nu are voie sa se opreasca sau sa dea in nas
maine sigur ajunge curierul, suna-i si intreaba-i
bafta!


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 25 May 2013, 16:26
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu a ajuns, m-a sunat un numar pe la 12 dar nu am vazut apelul decat la 12:20 cand am sunat inapoi si nu a binevoit sa raspunda, am mai sunat de 2 ori pe la 13 si 13 si vreun sfert dar tot degeaba, bulangii. Nu stiu prin cine ai trimis ca-i sunam la sediu, nici nu m-am gandit sa te-ntreb...


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 27 May 2013, 14:05
Post #436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




A ajuns, am montat, am circulat (pana la munci - destul de scurt drumu') La inceput a mers jalnic (nu am avut timp sa stau 15 sec cu contactul pus, apoi luat 15 sec si tot asa de vreo 3-4 ori - a venit senzorul exact cand ma pregateam sa plec la serviciu) apoi usor usor a inceput sa-si revina mersul. Chiar sunt multumit de cum merge acum (sunt curios sa vad cum face iar cu motorul rece, dar sper sa fie bine). Nu s-a mai oprit prin oras desi am mers...normal (3000 frecvent, frana de motor frecvent, scos pe liber...) am mers un pic si pe varianta cu vreo 100 la ora, am scos-o pe liber (pe gpl eram) si a murit, am facut aceeasi faza pe benzina si nu a mai murit, nici nu a ajuns sub 800 rpm turatia) Deci: MULTUMIT! (am inima cat un purice sa vad la rece cum se comporta - o sa revin)
Multumesc katalyn03 pentru piese si indrumari si bundy220 pentru rabdare si indrumari, de asemeni tuturor celor care m-au ajutat (niste printscreen-uri fff folositoare cu ceva pagini mai in urma)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 27 May 2013, 20:48
Post #437


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Salut

Parca este un film cu happy end,am urmarit toate episoadele........ biggrin.gif

Sa fie intr-un ceas bun,si la cat mai putine probleme

Ar fi ok daca ai putea face o recapitualare la simptome si la modul cum s-au rezolvat(deja nu mai stiu de la ce a pornit si de la ce a fost problema blush.gif blush.gif )

BAfta!


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 27 May 2013, 21:20
Post #438





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Eu cred ca e doar pauza depublicitate(la film ma refer),si se muta subiectl pe topicul cu gpl.
Cristi,daca pe benzina nu mai face figuri,atunci ne apucam de treaba cu gpl-ul,ca tre sa se rezolve si asta.
ma bucur pt tine.bafta.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 28 May 2013, 07:33
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Exact. Am urmarit-o azi dim la rece si e perfect (ma bucur enorm). Pe gpl imi face urmatoarea figura: intra in cateva secunde indiferent de temperatura lichidului de racire (in iarna am schimbat senzorul de temperatura de pe vaporizator ca intra prea tarziu pe gpl - pe la 50 grade si e setata la 30). Cand e rece si afara (16 grade au fost azi dim) imi da in nas sau se balbaie (mers in 3) sau moare instant cand ridic ambreiajul. O scot de pe gaz si o mai las pe benzina pana vad eu ca a trecut de 30 apa si apoi merge aproape normal. Daca o accelerez mai tare se comporta de parca nu are debit suficient de gaz (fuge, dar cand sa revina la relanti tremura, merge in 3 si isi revine usor usor) Ma gandesc la membranele de la vaporizator desi nu am decat aproape 55000km pe gpl (alea stiam ca se schimba la 60000)
bundy220 - testul cu scuipici l-am facut. Care e topicul cu gpl?

Recapitulare: simptome 1-dat in nas la rece pe la 2000rpm (la inceput doar la rece)
2-dat in nas la cald in sarcina (de ex si cu aer pornit iesire din curba cu a 2-a si accelerare..un pic mai tare) 3-moare la iesire din frana de motor si pe gaz dar si pe benzina! 4-consuma ca o scroafa (vreo 3 litri in plus la 100km)
Rezolvare: pana acum ce trebuia sigur schimbat: senzorul MAP (incep cu el ca se pare ca de la el am avut cele mai multe simptome - nu a dat eroare la tester - e decalibrat), clapeta acceleratie, (in trecut garnituri admisie+clapeta+mpp, schimbat si mpp, si tps) am schimbat si 8 culbutori si am ales 8 din ceilalti 16 pe care i-am curatat si i-am pus la loc)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 May 2013, 08:21
Post #440





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Topicul e gpl pt laguna,parca.
Eu zic ca ar trebui sa faci o revizie completa la gpl,adica membrane,filtre,curatare injectoare gpl,si in final setare cu laptopul.Verifica si senzorul de temp pe gpl.
Toate astea poti sa le faci si singur,le cumperi de pe net(consumabilele,filtre,chit membrane) si daca ai umblat la culbutori sigur te vei descurca si aici.
Despre schimbarea tachetilor,eu zic totusi ca ai facut o treaba buna,chiar daca nu s-a rezolvat total problema.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 28 May 2013, 10:30
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




La gpl am schimbat de curand filtrele (ambele) si cilindrii de la injectoare. Nu am schimbat membranele.
EDIT: hai ca ne gasim pe topicul de gpl sa nu-l "poluam" pe asta.

This post has been edited by cri8sti: 28 May 2013, 10:39


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 29 May 2013, 20:38
Post #442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Luati loc, pauza de publicitate s-a terminat, telenovela continua cu seria a 2-a. Azi mi-a facut iar figuri (si in relanti - variatii mari pana murea - era un link cu un video pus de mine mai in spate - pe benzina mi-a facut faza) si in sarcina (adik dat in nas si la turatii mici gen 2000 si la viteze mari aprox 130 la ora - si nici nu pot sa trec peste 130 pe gpl) Treaba asta o facea cu map-ul de la katalyn03. Bun.....am zis na ca si asta e vechi ca face ca drege si m-am dus si am luat unul de logan. L-am pus si ce sa vezi: LA FEL FACE (deci: nu mai pot!) Camera de ardere e fixa nu? Volumul de aer care intra e fix, adik nu poate sa traga in turatie mai mult aer (eventual poate mai putin aer daca nu se deschid supapele cum trebuie) ca sa-mi arate map-ul 250 mb (adik vid mai mare ca la relanti) Depresiunea pe care o creaza un motor este de fapt diferenta dintre presiunea atmosferica 1024mb (aprox) si valoarea inregistrata de map (967 mb - aprox - la o masina normala), la mine cum puii mei sa arate asa? Daca obturam admisia si acceleram de nebun mai inteleg.... Am masurat tensiunea in mufa map fata de bornele + si - ale bateriei si am 4.9 si 12v (adik normal) Nu inteleg. Chiar si distributia daca era pusa prost sa zicem, imi dadea si-n relanti valori anormale si oricum crestea valoarea presiunii in accelerare.

This post has been edited by cri8sti: 29 May 2013, 20:39


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 29 May 2013, 20:56
Post #443





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




pai si tensiunea aia trebuie sa varieze functie de vacum.mai verifica cablajul,in special mufa,unde intra firele in mufa.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 29 May 2013, 21:07
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am contact bun in mufa, am incordat lamelele (oricum, 3 senzori map imi arata aprox aceleasi tensiuni in mufa, desi culmea: masurati senzorii nu au aceleasi rezistente interne)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 30 May 2013, 15:36
Post #445





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Daca dupa ce ai mai umblat pe acolo a mers bine,si apoi apare iar figura,eu zic ca e un contact imperfect pe undeva.
Incearca sa pui separat alimentare pe MAP.si un furtunas,si cu gura tragi mai mult sau mai putin si vezi pe aparatul de masura ce arata.Asta fao cu toti senzorii pe care ii ai.Ce trebuie sa arate stii din tabelul de acum cateva zile


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 30 May 2013, 19:26
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu e nevoie sal alimentez separat, e suficient sa-l scot din locasul din admisie, il las cu mufa cuplata si pun contactul. Am incercat asta....dar sa zicem ca masuratorile nu au fost concludente wacko.gif (nu am folosit niciun furtunas) Am zis sa fac treaba mai bine, am o pompa dar nu am manometru. Vad eu cum fac, oricum am in plan sa fac testul cum trebuie. M-am mai gandit la o treaba, sa nu am vreo tensiune pe firul de iesire (semnal) de la map si m-am gandit sa-l scot pe ala si sa masor direct tensiunea pe pin (mijloc) sa vad cum se manifesta la diferite turatii.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 30 May 2013, 20:17
Post #447


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 875
Joined: 30 October 07




Buna seara.
Acu', si eu , ca necunoscatorul: ai umblat la senzorul pozitie clapeta acceleratie, la MAP, dar poate n-am fost atent la sonda de apa. E ok ? Nu o mai masura, ia si o sonda noua. La modelul tau si sondele lambda sunt importante. ... ?


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995). - nr. de Bacau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 30 May 2013, 21:32
Post #448





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(cri8sti @ 30 May 2013, 19:26)
Nu e nevoie sal alimentez separat, e suficient sa-l scot din locasul din admisie, il las cu mufa cuplata si pun contactul. Am incercat asta....dar sa zicem ca masuratorile nu au fost concludente wacko.gif  (nu am folosit niciun furtunas) Am zis sa fac treaba mai bine, am o pompa dar nu am manometru. Vad eu cum fac, oricum am in plan sa fac testul cum trebuie. M-am mai gandit la o treaba, sa nu am vreo tensiune pe firul de iesire (semnal) de la map si m-am gandit sa-l scot pe ala si sa masor direct tensiunea pe pin (mijloc) sa vad cum se manifesta la diferite turatii.
*




Pai si de unde tensiune?,doar cablaj ros de soareci,scurtceva?
Totusi nu prea imi vine sa cred.Acum orice verificare si excludere de cauze e binevenita.
Cand ai fost la diagnoza gpl,ai observat valorile la mapul gpl?
Asa ca sa faci o comparatie,caci ar trebui sa fie la fel si la benzina.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 31 May 2013, 07:40
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Cand am fost la gpl am observat map-ul de gpl si era la 0.35 (la relanti). Nu am accelerat masina (eram preocupat de ce-mi face figuri pe gpl si-i explicam omului simptomele si ala-mi zicea incontinuu: totul e bine si ma enerva si....nu mi-a mai trecut prin cap sa o accelerez sa vad ce zice map-ul de gpl) A bibilit el ceva pe acolo (aveam timp de trecere pe gpl dupa pornirea motorului 8s si a zis ca tre sa fie la 3s si l-a dat la 3s)....acum in 3 secunde imi trece pe gpl indiferent de temperatura lichidului de racire, super nu? (implicit face figuri la rece, sper ca se subintelege)
L.E. - am fost la masina putin mai inainte si am tras alimentare separat la map si l-am testat cu gura (evident scos din admisie). Imi arata intre 0.89v (am "supt" radmasa.gif cat am putut) si 4.86v la presiunea atmosferica - aka: PERFERCT. L-am bagat innapoi in admisie tot fara firul din mijloc si cu testerul in locul lui si-mi arata intre 1.58v la relanti si 0.89v in turatie. Adik motorul meu face mai mult vid in turatie decat la relanti si trebuie sa fie exact invers..... Deci map-ul functioneaza perfect, traseul pana la ecu e in ordine sigur, singurul suspect: MOTORUL (cum zicea katalyn03 - distributia pusa incorect - SPER)
L.L.E - sper ca seria a 2-a din telenovela sa se termine mai repede

This post has been edited by cri8sti: 31 May 2013, 08:37


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 31 May 2013, 13:02
Post #450





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




La cate teste ai facut,mai fa unul.
Scoate senzorul din galerie,si incearca sa pui vacumul din alta parte cu un furtunas separat.(deex de la gpl,furtun pe diametru respectiv,intelegi tu ce zic.Astupa gaura de la map cu un altul ca tot ai acum,si vezi ce se intampla.
Nu prea vad cum sa influenteze distributia,dar cine stie?

PS. Cand ai remontat mapul me masina,la ultimul test ,ai avut tot alimentarea separata?


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 13 14 15 16 17 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2025 - 04:56
Dacia