cheie'n bord "check injection", Captor amonte turbina
![]() ![]() ![]() |
cheie'n bord "check injection", Captor amonte turbina
gangara |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|||
Transalph |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 5 November 14 ![]() |
Salut,
Pentru aceeasi eroare la mine sa depistat ca uleiul era diluat 8% fata de media normala,prin urmare am schimbat uleiul si filtrul de ulei ,iar din calculator s-au resetat parametrii de service cei 30000km/12 luni pana la urmatoara revizie iar eroarea a disparut bafta |
--------------------
Renault
Megane 3
2009
- Bv76MSR
|
|
gangara |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Pff...baftosule
![]() La mine uleiul e nou noutz. Motul. E drept ca am resetat si parametrii de service. Se aprinde cheia ca la balamulc. In oras niciodata, numai la drum lung. O sa mai merg inca o data la Renault. Nu cred ca o sa rezolve mare lucru. La ultima vizita, era un baiat cu un Logan...nu stiu ce avea...iar baietii linitstiti : pentru inceput o sa va curatam clapeta, o sa schimbam bujiile, iar apoi mai vedem...l-au ras pe baiat. Ma mai duc la o diagnosticare...pana la urma ce e 150 RON? ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
ualexst |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 January 12 ![]() |
Salut gangara,
Cum spuneam in celalalt post am comandat si primit sonda/senzorul miercuri. Costul total 470 RON ce include piesa +manopera+diagnoza la Meridian Militari. Sper sa fie de folos, |
--------------------
Renault
Megane 3 hatch, 1.5 dci, 110 caiuti
2010
|
|
Alexinc00 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 18 April 18 ![]() |
QUOTE(gangara @ 25 Dec 2014, 20:14) Salut, Din pacate nu am apucat sa ma bucur prea bine de masina ca porcaria aia portocalie sub forma de cheie se aprinde intr una. Simptome: se aprinde cheia, se stinge relativ repede, de multe ori este insotita de mesajul de verificare sistem injectie. Bineinteles daca crouse ul este pus, se decupleaza. Penal rau. Am fost intr un service pentru o diagnoza...si mi a spus ca a detectat o pana de genul: captor (senzor) amonte turbina. Daca imi aduc aminte era vb de unul de temperatura. Totodata cand se aprinde mai frecvent, masina consuma relativ mult..cu cca 1 litru fata de normal. Daca cineva s-a mai confruntat...va rog dati de veste. O panarama din asta de senzor cica ar fi cateva sute de euro. Sunt foarte mahnit din cauza acestei pb, iar VW tot nu mi iau ![]() Merci mult Stiu ca e un raspuns la o postare veche dar poate cineva se mai confrunta cu problema. De cele mai multe ori nu senzorul e de vina ci teava de metal de pe traseul senzorului. Aceasta se infunda cu calamina si funingine. Se poate verifica usor daca asta e situatia, scotand senzorul din furtunul de cauciuc si verificand daca exista o oarecare evacuare de gaze. Daca nu, teava de metal e infundata si da eroarea de care vorbim. Demontarea tevii (la euro6 cel putin) e destul de complicata dar se poate desfunda si fara. In prima faza trebuie scos furtunul de cauciuc. Apoi e nevoie de o bormasina in care se baga un cablu de frana de bicicleta de 40 -50cm lungime, WD40 si multi nervi si rabdare. Odata desfundata teava respectiva, ar trebui sa vedeti iesind prin ea gaze de esapament, moment in care reparatia ar trebui sa fie completa. |
--------------------
Renault
Megane
2015 Grandtour 1.5 (110 Hp) ECO2 Start&Stop Bose
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:00 |