Sandero Stepway 2019, 0.9 Tce - Easy R
![]() ![]() |
Sandero Stepway 2019, 0.9 Tce - Easy R
offspring |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 10 March 11 From: Ilfov city ![]() |
|
||
--------------------
Honda VIII
Civic 1.8
2009
|
|||
Claudiu35 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Cu ocazia vizitei la dealerul Dacia din Constanta pentru a ridica protectia de prag portbagaj, am incercat sa identific codul pentru ornamentul de prag usa care sa afla pe pragul de la logan:
corect.jpg ( Size: 6.08k ) Number of downloads: 905 A fost o munca titanica si fara niciun rezultat. Au cautat prin toate programele, softurile, aplicatiile si nu au reusit ca gaseasca aceasta protectie de prag. Singurul cod pe care l-au gasit a fost 768522308R dar care este altceva: cenusiu.jpg ( Size: 3.74k ) Number of downloads: 926 Aveti idee care este codul corect pentru prima imagine? sau cum se poate cauta acest cod? |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Cateva impresii dupa o minivacanta de 4 zile pe la Sinaia, Busteni, Predeal si inapoi la Constanta. Am parcurs 800 de km cu 48 l de benzina (Petrom 99), deci un consum de 6%. Conditii de drum: doi adulti, un copil si cateva bagaje. La dus vreme frumoasa, jumatate din drum l-am parcurs cu clima pornita apoi am oprit AC si a ramas doar caldura. Vreo jumatate de ora am stat in coloana pe DN1. La intoarcere, ploaie tot drumul si clima pornita tot timpul pe 24°C. Viteza maxima in jur de 95 km/h cu vreo trei depasiri de tiruri (pe autostrada) cu 110 ca veneau altii din spate. Cred ca mai mult de trei sferturi din drum l-am facut cu pilotul automat. Consider un consum acceptabil pentru o masina in rodaj, mai vedem pe viitor. Pilotul automat (impreuna cu transmisia robotizata) asigura un confort indiscutabil la un drum mai lung pe care altfel ar fi trebuit sa-l parcurg cu piciorul asezat rigid intr-o singura pozitie timp de catva ore.
La capitolul scaune deocamdata nu exista reclamatii dupa acest drum dar in mod clar mai e mult de lucru la acest aspect... chiar foarte mult. Pornirea a fost fara probleme in fiecare zi. In ultima zi au fost doar vreo 4°C si multa umezeala. Nu a existat nici acea tendinta de a se opri motorul si de a fi nevoit sa o ajut din acceleratie. Mai vedem la iarna cand vor fi temperaturi negative. Sopt-start dezactivat in permanenta. Modul ECO la drum lung nu prea mi-a placut. Reduce in mod evident atat eficienta climei cat si puterea masinii. Dar in oras il folosesc tot timpul, mai ales dimineata, pentru ca nu imi place sa merg cu treapta 1 pana la 40 km/h. Un mare minus pentru mine a fost lipsa cotierei si implicit faptul ca nu am avut pe ce sa imi sprijin mana dreapta. Motiv pentru care m-am oprit la intoarcere pe la Autovit in speranta ca voi gasi vreo cotiera. Din pacate doar lucruri de foarte proasta calitate, total inestetice si care nu se potriveau deloc intre scaune. Incep sa regret ca nu am comandat-o cu tot cu cotiera dar in acelasi timp mi se pare cam mare teapa sa dau 100 de euro pe o cotiera atat de mica, urata si ingusta. Am observat ca sunt pe net cativa curajosi care au desfacut tapiteria originala a masinii si au montat singuri cotiera dar se pare ca e munca foarte anevoiasa si nu prea simpla. Mai studiem problema. Masina are acum 1400 de km si deocamdata nu am simtit acele trepidatii la plecarea de pe loc. E adevarat ca in toti acesti kilometri m-am jucat la plecarea de pe loc cand cu treapta 1, cand cu treapta a doua, cand cu manual, cand cu automat. Deasemenea, nu am plecat niciodata de pe loc imediat dupa pornire ci am asteptat cel putin 2 sau 3 minute sa se incalzeasca motorul. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Am ajuns la 2300 de km. Deocamdata fara probleme, fara trepidatii la pornire.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
Kardelus |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 August 19 ![]() |
De unde ai luat husele și cât ai dat pe ele. Arată foarte bine poziționate.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2019 Ambiance
|
|
bion |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
[quote=Claudiu35,22 Oct 2019, 22:09]
Cu ocazia vizitei la dealerul Dacia din Constanta pentru a ridica protectia de prag portbagaj, am incercat sa identific codul pentru ornamentul de prag usa care sa afla pe pragul de la logan: Da cu goagl ceva cu elementul 24 din tabelul rusului tun.... .ro si gasesti toate tinichelele dedicate interior exterior |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Kardelus: Husele le-am luat de la un mic magazin din Constanta (str. Poporului). Sunt huse fabricate de o firma din Pitesti (nu mai stiu exact numele dar pot sa-l aflu) si care probabil comercializeaza husele si in alte orase din tara. Sunt facute pentru Logan si Sandero adica au dimensiunile si decupaturile exacte pentru a se potrivi pe scaun, sub scaun, la centura de siguranta si de aceea se aseaza acceptabil in comparatie cu cele universale. Iar materialul este mai gros si rezistent. Pretul a fost 215 lei.
bion: Da cu goagl ceva cu elementul 24 din tabelul rusului tun.... .ro si gasesti toate tinichelele dedicate interior exterior Daca nu e cu suparare, se poate un translate? ![]() This post has been edited by Claudiu35: 18 Jan 2020, 21:09 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
Victorine |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Bion se referea la crom. Si la tuning. Si banuiesc ca nu voia sa faca reclama gratis, ca nu e voie.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Ieri am reusit sa gasesc in sfarsit o cotiera cu un aspect multumitor si cu un pret acceptabil 240 de lei (cu transport). Astazi a ajuns iar montajul a durat 10 minute. Rezultatul in pozele de mai jos.
IMG_20200515_173751.jpg ( Size: 258.56k ) Number of downloads: 421 IMG_20200515_173817.jpg ( Size: 199.43k ) Number of downloads: 414 IMG_20200515_173842.jpg ( Size: 409.33k ) Number of downloads: 400 IMG_20200515_173936.jpg ( Size: 427.83k ) Number of downloads: 94 IMG_20200515_175409.jpg ( Size: 308.29k ) Number of downloads: 106 IMG_20200515_175548.jpg ( Size: 349.43k ) Number of downloads: 117 IMG_20200515_175810.jpg ( Size: 463.56k ) Number of downloads: 111 IMG_20200515_175855.jpg ( Size: 290.24k ) Number of downloads: 103 IMG_20200515_181528.jpg ( Size: 404.83k ) Number of downloads: 111 IMG_20200515_181550.jpg ( Size: 509.35k ) Number of downloads: 93 Cotiera se potriveste perfect, nu are jocuri, nu scartaie, nu incomodeaza frana de mana. Ca aspect se integreaza bine cu restul interiorului, are si spatiu de depozitare. Concluzie: cu ceva cautari si rabdare se poate gasi ceva mai bun, mai util si mai ieftin decat acea cotiera din fabrica, mica, ingusta, fara spatiu de depozitare si foarte scumpa (100 Euro). Mai exista pe site-ul Dacia o cotiera mai lata si cu spatiu de depozitare dar care nu e disponibila in momentul configurarii masinii deci nu poate fi comandata odata cu masina. Trebuie achizitionata ulterior (tot 100 de euro) plus montaj separat cu desfacut tapiterie scaun... deci mai bine nu. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#40
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.165 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Arata bine dar cred ca e cam in spate. E adevarat ca nu aveai cum s-o montezi altfel...
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Da, acesta e dezavantajul acestor cotiere care rămân fixate pe tunelul dintre scaune. Daca tragi scaunul mai in fata cotiera rămâne în spate și mana nu se mai sprijină confortabil. Există și mașini străine care vin din fabrica cu acest "inconvenient", adică au cotiera integrata in consola și de cele mai multe ori e scurta. Mie personal îmi place să am tot antebrațul sprijinit pe cotiera și doar încheietura mâinii să rămână în afara pentru a atinge schimbătorul. Așa ceva am avut la Loganul 1, dar a fost o întâmplare fericită. Mai depinde totuși și de gusturi, preferințe, obișnuință... Unii șoferi nu suporta deloc cotiera, alții au scaunul prea in fata, alții lasă spătarul prea pe spate... toate acestea modificând poziția mâinii in raport cu cotiera.
Eu pot sa spun că sunt mulțumit in proporție de 80% dar într-adevăr ar fi fost mai bine daca era mai in fata. O să mă conving in timp. Un lucru e clar: e mai bine cu ea decat fara ea. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
wolfin |
![]()
Post
#42
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.735 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa e si la vitara fixa. Ba chiar mi se pare prea in spate deranjand pasagerii spate. E si o parte buna. Capacul e pe sina reglabila...si nu sunt probleme la sofer
This post has been edited by wolfin: 16 May 2020, 11:03 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Iata ca se implinesc aproape doi ani de cand nu am mai intrat pe acest forum. Astazi am cautat ceva si pentru ca mi-am amintit de acest topic, am zis sa mai scriu cateva impresii despre masina. In prezent masina are 13.000 de km si in general se comporta bine. Toate dotarile masinii functioneaza bine, nu am avut parte de rateuri sau erori. O nemultumire ar fi legata de faptul ca fiind o masina ceva mai inalta are un comportament neplacut pe viraje si in curbe, chiar si la viteze mici. Deasemenea se simte absolut orice denivelare, pietricica sau imperfectiune a drumului iar pentru mine personal e un mare minus. Pe la 8000 de km au inceput sa apara primele trepidatii, dar pentru ca stiam despre ce e vorba, nu m-am panicat si nu m-am grabit sa ajung in service. Am aplicat metodele pe care le citesem pe diverse forumuri si reusesc sa controlez aceasta problema incat sa nu fie deranjanta nici pentru mine si nici pentru cei din masina. Am mai citit ca unii posesori au scapat de aceste probleme pur si simplu de la sine... in timp si dupa mai multi kilometri, dar nu stiu daca e adevarat. De asemenea am mai citit ca exista acum in service Dacia, modele noi de volante care sunt mai grele pentru a prelua mai bine vibratiile si trepidatiile si pentru a preintampina aparitia acestora. Ma gandeam sa fac si eu o schimbare de ambreiaj cat mai beneficiez inca de garantie, pentru ca la toamna se implinesc trei ani si iese din garantie. In acelasi timp aceasta volanta mai grea face ca masina sa plece mai greu de pe loc si sa fie mai lenesa si pe reprize... asa ca nu prea stiu deloc cum e mai bine. Astept niste sfaturi de la voi daca stiti ceva despre aceste volante noi.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Buna seara!
Mai șterg putin de praf topicul! Peste 2 luni se implinesc 4 ani de la achizitie si 20.000 de km. Comportament acceptabil, fara probleme majore, cu micile inconveniente specifice marcii si modelului: antifonare proasta, masina inalta, rigida si inconfortabila, motor mizerabil in 3 cilindri, instabil, cu vibratii... Cutia de viteze isi face treaba, schimba singura si frumos, asa cum a fost proiectata, celebrele trepidatii au aparut pe la 8000 de km dar pana acum am reusit sa le evit linisitit si sper sa o pot face si pe viitor fara sa fiu nevoit sa ajung cu ea in service. Astazi am patit o mica problema: m-a lasat acumulatorul chiar in parcarea unui supermarket desi nu are nici 4 ani si nu am folosit aproape niciodata functia stop/start. Daca aveti vreo recomandare pentru o anumita marca de baterie ceva mai fiabila, mai rezistenta... v-as multumi. Si v-as mai ruga un sfat: daca tot nu folosesc functia stop/start, ma gandeam sa pun un acumulator clasic, adica fara tehnologia EFB asa cum ar trebui pentru masinile cu stop/start, pentru ca si-asa bateria cu care a venit masina din fabrica vad ca nu m-a ajutat deloc. In afara faptului ca nu voi mai primi garantie la acumulator (lucru pe care sunt dispus sa mi-l asum), exista vreun incovenient de natura tehnica? Va multumesc! |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Legat de baterie si nu numai ti-am raspuns (si alti doi colegi) mai detaliat pe celalat forum, pe scurt: chiar daca nu folosesti S&S (nici eu nu il folosesc) masinile prevazute cu acest sistem au un regim de incarcare diferit de cele "clasice" si un alt mod de gestionare al energiei de aceea cred ca trebuie o baterie corespunzatoare, ... (mai adaug aici ca acest lucru se poate modifica in soft insa nu stiu daca pentru o mica diferenta de pret se merita asta, asa cum am scris si acolo eu voi schimba bateria mea de prim montaj cu una tot EFB avand aceleasi caracteristici)
LE: desigur insa ca procedezi asa cum doresti This post has been edited by Gil26: 20 Jul 2023, 07:50 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
alfabit |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 447 Joined: 26 September 09 ![]() |
Da, pui baterie normală în loc de EFB o ia dracu în scurt timp
Am amici care le-am spus să micșorăm tensiunea de încărcare la înlocuirea asta acum le pare rău. Cel mai bine mergi pe original dacă nu vrei să faci experimente, nu e mult mai scumpă, doar cu 50% un EFB față de normală, |
--------------------
Dacia
patru cilindri
201x
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Am vazut si raspunsul pe celalalt forum. Intr-adevar, am renuntat la ideea unui acumulator clasic si am mers pe tehnologia AGM. Problema s-a rezolvat. Va multumesc tare mult pentru amabilitate si pentru informatii.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th April 2025 - 05:46 |