Rezervor lichid parbriz spart
![]() ![]() ![]() |
Rezervor lichid parbriz spart
apolloxy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 August 05 ![]() |
|
||
-------------------- Megane 2.2 sedan privilege, 1.5 dci, 80 CP
|
|||
Liviu |
![]()
Post
#2
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Recomand o rasina epoxidica aplicata pe crapatura cu pricina.
Rezervorul cu lichid de parbriz se demonteaza extrem de usor de pe masina. Si te scoti cu pretul unui tub de poxipol (cat mai costa .. 7 lei ?) Oricum, reno iar isi da in cap cu firma ... 2 mil un bidon de plastic ? |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
AlexV |
![]()
Post
#3
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
nu cumva celalalt posesor eram eu? si masina (Megane 2) avea rezervorul spart de noua. s-a schimbat in garantie.
rezervorul e scump ca vine cu tot cu pompa, din cate stiu eu. oricum cea mai buna soltuie e a lui liviu, totul e ca rezervorul sa nu fie din PP sau PE ca iti trebuie alt "lipici" de la loctite de ex. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
cipman |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
apolloxy, ai xenon pe masina?
Ar fi interesant de stiut unde a crapat, o poza ar fi buna (cand ajungi sa-l demontezi, nu acuma). Cam ciudat cum nu s-a observat la revizie ca rezervorul curge. Chiar daca ar fi facut completarea cu lichid ca ultima operatiune si tot ar fi vazut balta de lichid dupa ce mutau masina. Ti-au luat bani si pe lichid? Rezervorul nu e de polietilena? Din poza asa pare. Eu n-am avut unul in mana sa vad din ce e facut. Daca e din polietilena nu merge lipit cu nimic, nici macar cu "lipiciuri" speciale. Adica merge dar n-o sa tina mult timp. Ar merge sudat la cald, tot cu polietilena, cu adaus generos si ceva ranforsari pentru ca banuiesc ca s-a fisurat intr-o zona de rezistenta mecanica. Experientele mele cu lipit rezervoare pt. apa (apa de la robinet) cu poxipol au esuat lamentabil. Dupa 24 de ore poxipolul, in contact cu apa, s-a transformat in "gumilastic", nemaivorbind ca nu se mai tinea lipit nici de el insusi. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
TinCup |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi se pare putin ciudat ca un rezervor de lichid spalare parbriz sa se sparga de unul singur. Mi se pare mult mai probabil ca a fost spart in timpul reviziei.
Din experienta mea, mecanicii bifeaza fisa tehnica fara sa se deranjeze sa verifice nimic de pe lista aia. Am plecat eu din service dupa o revizie cu presiune 2.8 in roti, si bineinteles ca 'verificat presiune pneuri' era bifat (umflasem rotile iarna si bineinteles ca cum au dat caldurile presiunea a luat-o razna). |
--------------------
Renault
Megane II
bicorp, 2004 Megane II Bicorp Confort Dynamique 1,5 dCi 80 CP 2004
|
|
apolloxy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 August 05 ![]() |
Multzam pentru feedback.
Vis-a-vis de se demonteaza extrem de usor de pe masina, acelasi mecanic spunea ca pentru a schimba rezervorul trebuie sa dea jos bara din fata, iar pentru a observa crapatura cu pricina a trebuit sa urce masina pe elevator si sa foloseasca o lampa si o tija cu oglinda (cam cum ati vazut ca fac vamesii pentru controlul vehiculelor). Hmm, poate nu e chiar o treaba de amator... parerea mea ![]() Va tin la curent cu solutia. This post has been edited by cipman: 12 Jul 2006, 17:20 |
-------------------- Megane 2.2 sedan privilege, 1.5 dci, 80 CP
|
|
apolloxy |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 August 05 ![]() |
Nu am Xenon. Rezervorul are cam 5 litri.
Zona avariata trebuie sa fie undeva in partea de jos, pentru ca apuc sa dau doar 2 ture si e gata. Asa ca ar trebui sa vad relativ rapid problema. O sa fac o fotografie si o postez asap. (Multzam pt. foto, se vede ca bara din fata era demontata, sper sa nu fie cazul sa execut aceeasi manevra) |
-------------------- Megane 2.2 sedan privilege, 1.5 dci, 80 CP
|
|
Liviu |
![]()
Post
#8
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Cipman, oare cu un silicon poliuretanic nu ar merge etansata o crapatura intr-un vas din polietilena ?
Apolloxy, poate nici nu trebuie sa dai jos vasul. Nu stiu la tine cum e dar la mine mi s-a parut ca se poate scoate relativ usor. Ce-i drept, am studiat problema pe la roata dreapta fata in timp de lucrau baietii in service. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
cipman |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Mda, ciudat. In topicul rezervor apa stergatoare se ajunsese la concluzia ca ar fi trebuit sa ai rezervor de 3 litri daca n-ai xenon. Ma rog, n-are importanta. Daca ai reusit sa bagi 5 litri in el inseamna ca 5 are. Deci e mai greu (cand e plin) decat unul de 3. Ca atare, sanse mai mari sa se crape, mai ales in jurul sistemului de prindere.
Nu cred ca ai cum sa scapi si sa nu dai bara jos. Singura varianta ar fi sa dai jos aparatoarea de noroi dar nu cred ca iese rezervorul de tot. Poti insa sa nu desfaci bara complet, poate ramane agatata in partea cealalta (in zona far+aripa stanga fata). Am mai gasit o poza, ca sa-ti faci o idee. Cred ca in poza asta e rezervorul de 5 litri. Siliconul ar putea rezista la apa dar nu lipeste polietilena. In principiu, nici un adeziv/silicon care se livreaza in ambalaj de polietilena sau asemenea nu e bun, mai ales daca e monocomponent. Eu nu m-as complica sa-l repar. Cred ca mi-as lua modelul de 3 litri (mie mi se pare suficient). Chiar daca as reusi ceva pe moment, la iarna o sa-si dea din nou duhul, polietilena nu se impaca cu frigul, devine casanta. Ca sa nu mai zic ce "bine" ii face o inghetare a lichidului din el, fie si superficiala. Asa ca nu uitati sa treceti la lichid de iarna din timp. Eu mi-am luat grija asta de pe cap fiindca folosesc lichid de iarna si pe timp de vara (plus ca mi se pare ca are un succes mai mare la curatat muste de pe parbriz). |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
apolloxy |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 August 05 ![]() |
Trebuie sa admit ca din ce se vede in poza, solutia cea mai sanatoasa ar fi sa montez un rezervor de 3 litri in loc de cel de 5 litri (volum mai mic, deci mai putin expus riscului de a ceda sub propria-i sarcina). Ma rog, ar mai fi o solutie, dar nu vreau sa-mi schimb masina inca.
O bere la domnu' ? ![]() |
-------------------- Megane 2.2 sedan privilege, 1.5 dci, 80 CP
|
|
cipman |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Mai asteptam... Mai avem si alti crescatori de iepuri pe forum si nu se stie de la cine mai "sare" unul. Macar un porumbel, ceva.
Am insa o rugaminte: nu mai cita mesajele, in special daca raspunzi imediat dedesubt. Vezi si regulamentul. Pentru a posta un raspuns foloseste unul din butoanele de dedesubt, FASTREPLY sau ADDREPLY si nu " REPLY de sub mesaje. In felul asta nu vei mai fi nevoit sa stergi mesajele citate (fara voie). |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Ovis |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Metoda urmatoare e probata de mine pe rezervoare de 200-300ml si ar trebui sa mearga si in cazul asta.
1) Scoti rezervorul afara, il umpli cu apa si vezi pe unde curge. Daca e crapat pe undeva pe la punctele de rezistenta, atunci nu cred ca se mai poate face nimic. Daca insa are doar o intepatura sau o crapatura de maxim 1-2 cm, atunci merge. 2) Usuci foarte foarte bine vasul 3) Cauti o bucata de plastic de genul aleia din care e facuta tastatura sau chiar ceva mai moale (eventual iei una din tastele pe care nu le folosesti prea des ![]() 4) Cu un pistol de lipit, topesti cate putin din plasticul ala si il lipesti pe crapatura combinandu-l usor cu plasticul bidonului. Atentie! Trebuie avuta MARE GRIJA ca altfel faci bidonul sita! |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Mai poti sa incerci sa lipesti cu pistol cu tuburi de plastic, am lipit un corp de acumulator la un prieten si inca o mai foloseste dupa cca. 1 an ( daca a trecut iarna ).........Daca este mare gaura trebuie sa-i petec.
Bafta This post has been edited by dcsiki: 13 Jul 2006, 16:11 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
emill |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 April 06 ![]() |
ciudat. si eu am patit ceva similar. dupa revizia de 2 ani efectuata acum cateva zile, am observat ca am rezervorul de apa spart. sigur eu nu l-am lovit; nici nu stiu cum as fi putut ... sa fie o concidenta ciudata sau din manevrele mecanicilor sa-l fi lovit in momentul in care au dat / montat scutul? aveti idee pe la ce magazine si la ce pret gasesc un astfel de rezervor (exceptie reno)?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
RamsesII |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 September 05 ![]() |
La mine nu rezervorul e spart, ci furtunul. E spart chiar la buza, asa a fost de cand am luat masina, dar fiind sus nu imi fac probleme
![]() |
--------------------
Renault Megane
/ Skoda
Octavia II Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
|
|
emill |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 April 06 ![]() |
Cat de complicat este de dat bara din fata jos pentru a putea sa ma uit la rezervorul de lichid? Am dat jos aparatoarea de la roata din partea dreapta, am scos pompa de apa am lasat garnitura de cauciuc si am pus un dop de cauciuc. Tot curgea si parea ca se prelinge pe langa garnitura sau f aproape de ea. Din pozitia in care eram nu am putut sa vad bine. Ramane doar sa o rezolv cu bara din fata. Sau cunoasteti vreu meserias care poate sa-mi faca operatiunea asta? Sun de 2 zile la Serus pentru o programare ... Multam.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
Solon |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu in fiecare zi las o balta de lichid de spalare parbriz pe jos.La cum vad ca zice emill ca se schimba sa stea sanatos acolo ca nu misc nimic la el.Sa sau bara jos pentru rezervorul ala.Mai da-l dracu.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
luca si matei |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
QUOTE(apolloxy @ 12 Jul 2006, 14:59) The story: Dupa revizia de 30000km chiar cum ies din service dau lichid+spalare parbriz si nimic. Tocmai facusem un plin cateva zile in urma si mi s-a parut bizar ca am ramas fara lichid. Ma uit in fisa tehnica de revizie si era bifat la verificare nivel lichid parbriz. In fine, mai adaug lichid in rezervor (de data asta mai atent la ce se intampla sub masina) si vad cum incepe sa curga. Trebuie sa admit ca nu ma asteptam ca la o masina relativ noua sa patesc asa ceva. Ma intorc la service pt. verificare. Concluzia mecanicului: rezervor spart pur-si-simplu fara ca masina sa fi fost lovita si drept consolare mai adauga ca nu sunt singurul posesor de Reno care a mai patzit-o. Solutia problemei sugerata de acelasi personaj: peste 200 RON + manopera pt. schimbarea recipientului. The curiosity killed the cat: Am facut Search dar nu am gasit nici un topic salvator. Mai sunt si altii patiti sau sunt singurul care a dat cu basca uda de asphalt ca mi-am luat Reno? The question: Chiar nu exista o solutie rezonabila pentru un amarat de bidon de plastic? The workaround: Castigatorului o bere rece la alegere. |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
luca si matei |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
si eu am remarcat la un moment dat ca se scurgea lichidul pentru parbriz din rezervor lui dupa balta de sub masina.
in parcare, un prieten a demontat aparatoarea rotii (cum nu au daciile pe interior) si a observat ca de fapt iesise furtunul din rezervor. cred ca asa este de obicei la toata lumea dar in service te pune sa-l cumperi de nou si sa platesti si o manopera usturatoare ... auzi tu, 200 lei manopera ..ca doar n-o sa recunoasca faptul ca doar a reintrodus furtunul in rezervor, ca nu se scot la manopera niste nemernici |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
Solon |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate asta o fi si la mine?
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Solon |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Fratilor, sariti cu tutorialul:Cum se scoate vasul de lichid de spalat parbrizul.
Ca deja ce pun in el aia curge pe jos.Si nu vreau sa fac vanzare la Renault, sa ma usuce bulangii aia. Ceva cu poze, ca-s cam greu de cap! ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
emill |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 April 06 ![]() |
eu am fost la un service de cartier si au reusit sa dea jos rezervorul fara sa demonteze bara din fata. au dat roata fata dreapta jos si au demontat aparatoarea de cauciuc de pe aripa. cu ceva chin au scos rezervorul apoi.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
murfi |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
Acum nu vreau sa fiu rau dar acest rezervor se afla exact langa filtrul de motorina pe care baietii il scot destul de greu uneori fortand in piesele de pe langa el inclusiv acest rezervor.. Asa ca cel mai probabil ti l-a spart ala la service si nici macar nu a zis ca doar i-a cazut tot lichidul pe maini.
Bafta |
-------------------- |
|
Ciupi21 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 June 08 ![]() |
Salut! am o mica problema. Pierd apa pe la vasul petru spalat parbiz si trebuie schimbata garnitura de la motoras. am sunat un mecanic de la Renault si a zis ca nu a schimbat niciodata asa ceva. In fine... m-am apucat sa schimb singur si am dat roata jos si protectia de plastic si nu pot scoate vasul. Ma poate ajuta cineva care a intampinat problema asta. Multumesc
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#25
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Nu m-am lovit de problema asta dar de ce nu poti scoate butoiul?
|
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
Mi-e teama ca va trebui sa dai jos bara... Cel putin asa recomanda Dialogys-u'.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
vladd1923 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 22 November 07 From: Bucuresti ![]() |
ciupi pentru a putea scoate bidonasul desfa mai bine bara, nu este chiar atat de greu pe cat pare sa o desfaci sunt practic 6 suruburi, 4 sus (cum deschizi capota) si primele 2 din de la roata, nu trebuie desfacuta de tot bara, desfaci aceste suruburi si o tragi usor prin ridicare intai pt ca sunt si cleme sus la capota. dupa o lasi jos.
"(din pacate nu am poze cu intreaga operatiune... dar eu am desfacuto de vreo 3 ori pana acum) cat despre garnitura la bidonas... nu fi asa sigur ca doar asta trebuie, al meu era crapat exact in dreptul garniturii si a trebuit sa schimb bidonasul (un plastic nenorocit de acest gen costa 140 ron la renault) |
--------------------
VW
Passat
2005 TipTronik, 1.9tdi
|
|
georgelapusneanu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 24 August 06 ![]() |
Poti scoate rezervorul fara sa dai bara jos. Cu multa atentie trebuie sa impingi de rezervor inspre fata masinii si nu invers, apasand cu o surubelnita in partea de sus pentru ca are o denivelare pentru agatare.
|
--------------------
Renault
Megane IV
2024 / 1,5 DCI 115cp / Techno /
- GL 26 LAP
|
|
danieldudu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 March 08 From: Bucuresti ![]() |
La fel am patit si eu. Prima data am crezut la fel, ca este garnitura si m-am chinuit cam trei zile sa scot vasul fara sa dau bara jos. Nu am putut si mi-a fost frica sa nu rup vreo clema de la bara. Asa ca m-am dus la service. Vasul era crapat chiar langa garnitura
vas nou - 220 manopera - 50 bafta |
--------------------
renault
megane sedan
2004 / 1.9 privilege
- DB 06 YOS voodoo
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Exact la fel. Crapat langa garnitura de cauciuc. Se scoate bara-cum a zis vladd.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 05:22 |