Probleme Tehnice
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice
silvanu96 |
![]()
Post
#1261
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|||
m3st_tce |
![]()
Post
#1262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Privind din perspectiva, probabil asta e cea mai mare problema pana acum
![]() Am rugina la gaurile de prindere bare portbagaj suplimentar. Mentionesz ca nu am aceste bare si nici nu le-am folosit vreodata. Practic am petele de rugina numai la cele din spate (deasupra usilor spate). Am pus si o poza... Sunt 2 posibile solutii: A. Ma duc la service sa mi le rezolve pe garantie (la vopsea acesta fiind de 6 ani). B. O rezolv singur, folosind retus asa cum este prezentat la http://www.reno.ro/index.php?showtopic=185955 , sau folosind un spray de vosea. Avantaj la B este ca o rezolv pe timpul meu, in conditiile mele: indepartez vopseaua sarita si rugina, curat si aplic retusul, astepand ulterior, cu usile deschise, sa se usuce (o fac intr-un lazy weekend), fara sa fiu nevoit sa fac programare, sa las masina si sa accept conditiile celor din service, plus problemele aferente. Pentru ca pana acum, fara exceptie, de fiecare data cand am intrat in service cu o problema ceva nu a fost OK: cand am dat jos fata de usa sa verificam macaraua la sofer pt. ca scartia (s-a soldat cu ungere, e ok de ani de zile), folia protectoare a fost rupta partial si nu s-a adaugat mastic suplimentar, la inlocuire mecanism rabatare oglinda, cand i-au scot capacul i-au rupt o clema (am inchis eu gap-ul pentru a nu intra praf si apa). Mai mult, pot corecta si micile zgaraieturi actuale (am folosit diverse creioane, ala incolor e teapa, ala cu vopsea e decent, insa culoarea se schimba/inchide in timp) si zgaraieturile viitoare. Attached thumbnail(s) IMAG0376.jpg ( Size: 11.23k ) Number of downloads: 200 |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#1263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Intrebare : i s-a mai intamplat cuiva in timpul mersului, fara frane sau alte nebunii, pe Cruise , sa i se aprinda becul de Service si apoi eroare de ESP ?
Mergeam pe la 140 pe Soarelui, caldura , pe Cruise si deodata s-a aprins si s-a decuplat Cruise-ul. Am lasat-o mai incet si m-am bagat pe primul scuar sa vad despre ce este vb, mai ales ca initial nu arata decat cheita de service si atat. Dupa ce am oprit-o si am verificat vizual compartimentul motor , am pornit-o iar , cam la 2-3 minute si dupa ce m-am jucat putin prin meniu mi-a aparut eroare de ESP. La roti nu era nici o problema vizuala , destul de curata masina pe jante ... am dat cateva telefoane si pe la un mecanic si omul mi-a spus si de eventual murdarie si mi-am adus aminte ca eu fusesem cu inca o sapta inainte la pescuit si am luat ceva baltoace si apoi fiind murdara rau, am mers sa o spele meseriasii de la o spalatorie si nu am mai spalat-o singurel la OMV, crezand ca aia fac treaba buna ... dar se pare ca efectul lui Dorel si-a facut aparitia cand imi era lumea pe draga, adica la 140 la ora pe Cruise, cand nici naiba nu se gandeste la asa ceva. M-am mai uitat putin la roti si pe spate si prin fata, cu rotile bracate pe rand si nu am observat nimic in neregula . Am mers asa cu eroarea, fara Cuise activ si cu acea eroare , franarea era ok , dar ESP-ul dezactivat banuiesc. In Bucuresti dupa ce am golit masina m-am dus glont la spalatorie si dupa ce am spalat-o cu simt de raspundere la jante si pe sub ea, imediat dupa ce am pornit masina si am vrut sa o scot de sub acoperisul spatoriei mi s-a stins becul si nu a mai aparut de atunci . Mecanicul imi spusese sa verific si presiunea in roti , pentru ca cica poate da eroare la viteze mari si daca ai diferente de presiune intre roti, dar nu era cazul. A mai patit cineva ceva de genul ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1264
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca a explicat @djcristi fenomenul... este ceva dus la masina (parca senzor) si apare eroarea din cauza faptului ca se calca pedala de frana. In oras calci foarte des pedala de frana si nu apare eorarea. Daca nu ma insel este explicat mai in urma cu cateva pagini fenomenul...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
aikidoro |
![]()
Post
#1265
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
Salut, am o problema sau (NU),si acum sa detaliez : cu aproximativ 6000km in urma am avut probleme cu turbina (pierdea ulei pe admisie si 3/4 pale rupte ) si de atunci ma uit pe admisie sa vad daca mai bagă ulei,nu mai am gasit ulei si ieri cand am pus apa la stergatoare am vazut ulei cu praf, pe furtunul care intra in țeava de inox care este pe jumătate motorului , menționez ca este la inbinarea de langa radiator ( am incercat sa fac poze dar nu ies OK ) masina nu consuma gram de ulei .Acum sincer nu am stat lângă mecanicii să văd dacă au scos uleiul din intercuooler dar sper ca da ,si apropo acea țeavă de inox este mai exact pentru ce ?Merci
This post has been edited by aikidoro: 17 Jul 2016, 15:54 |
--------------------
Renault
Megan
2011
- YH11AAV Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
aquabluedod |
![]()
Post
#1266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,daca nu a fost spalata tubulatura si sau intercoolerul asa se intampla.Toata tubulatura si intercoolerul trebuie spalate cu alcool ca sa spele bine pt ca ramane ulei pe ici pe colo iar mecanicii.....nu au timp de detalii.
|
--------------------
Renault
Talisman
2017 1.6 dCi 130 HP Intens
- B 918 NDD Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#1267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
SerbanG |
![]()
Post
#1268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 23 March 15 ![]() |
Ma gandeam sa schimb amortizoarele fata si am dat peste filmuletul asta https://www.youtube.com/watch?v=Q-vIQxaUOa8. Poate mai doreste cineva sa si le schimbe singur. Eu ma las pagubas dupa ce am vazut cate sunt de demontat.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 110 cp FAP GrandTour
2010
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1269
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat eu la ST ul din 2010 amortizoarele fata/spate la reprezentanta... pe spate este simplu, dar pe fata, numai pentru accesul de la cele 3 suruburi de la oalele de sus, trebuie sa desfaci toata masca aia de la stergatoare, plus pe sub masina o gramada...
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
SerbanG |
![]()
Post
#1270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 23 March 15 ![]() |
La ce reprezentanta ai schimbat si cat te-a costat manopera? Ai luat si amortizoarele de la ei?
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 110 cp FAP GrandTour
2010
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1271
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
N a fost mult manopera... nu mai stiu sa ti spun exact. La serus am schimbat, iar amortizoarele nu le am cumparat de la ei.
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
SerbanG |
![]()
Post
#1272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 23 March 15 ![]() |
Are cineva idee unde se afla sonda de marsarier? Stiu ca este pe cutie, dar unde mai exact? Mi se aprin luminile cand au chef sau cand bag de 3-4 ori in marsarier.... Multumesc!
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 110 cp FAP GrandTour
2010
|
|
Mycroft |
![]()
Post
#1273
|
![]() Mycroft Group: Members Posts: 187 Joined: 5 August 05 From: Pitesti ![]() |
Salut. Am schimbat si eu azi uleiul la cutie (ELF NFJ 75W80). Au scos 1,8L si au pus aceeasi cantitate.
Preventiv, am schimbat si bujiile, pentru ca nu stiu cand au fost puse cele de pe masina. Am vrut sa schimb (tot preventiv, dupa ce am citit destule povesti pe aici) si senzorul temperatura gaze evacuare, dar service-ul la care am fost nu avea tubulara despicata, iar la reprezentanta mi-au cerut 450 Ron ![]() Bujie_noua_vecheS.jpg ( Size: 110.87k ) Number of downloads: 837 Bujii_Beru_GE110_1S.jpg ( Size: 128.33k ) Number of downloads: 813 Bujii_Beru_GE110_2S.jpg ( Size: 90.83k ) Number of downloads: 725 Senzor_temp_evacuareS.jpg ( Size: 126.36k ) Number of downloads: 106 |
--------------------
.
.
. Renault Kadjar 1.3 TCe Intense
|
|
gangara |
![]()
Post
#1274
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
QUOTE(andrew2312 @ 25 Jul 2016, 16:21) Am vrut sa schimb (tot preventiv, dupa ce am citit destule povesti pe aici) si senzorul temperatura gaze evacuare, N ai absolut nici un motiv real de a schimba senzorul amonte turbo preventiv. Daca se buleste, iti aprinde cheia in bord si nu mai poti folosi cruise ul. Atat. Comportamentul masinii nu se modifica nu nimic. Mai mult decat atat, el nu se strica instant. Iti apara cheia, dispare si tot asa. Deci vei stii cand e pe duca, la aparitia primei chei si a unui diag. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Mycroft |
![]()
Post
#1275
|
![]() Mycroft Group: Members Posts: 187 Joined: 5 August 05 From: Pitesti ![]() |
Am vrut sa schimb senzorul pentru ca l-am cumparat deja, la un pret foarte bun (din Germania). In plus, am avut o experienta neplacuta cu o alta masina, cu un senzor similar, care a picat in timpul concediului, prin mijlocul Austriei. Neplacuta experienta.
|
--------------------
.
.
. Renault Kadjar 1.3 TCe Intense
|
|
gangara |
![]()
Post
#1276
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Nu te mai stresa. N o sa ti se intample absolut nimic chiar daca te lasa in mijlocul Europei,
Vei ajunge in siguranta acasa...iar cum am spus, nu pica brusc. Da semne de boala. Chiar daca pica brusc, practic injectia nu mai stie daca temperatura turbinei a sarit de cca 700 grade, incat sa limiteze astfel incat sa se raceasca turbina. Insa probabilitatea ca turbina sa ajunga la temperaturile alea...este foarte mica la un stil de condus normal. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Mycroft |
![]()
Post
#1277
|
![]() Mycroft Group: Members Posts: 187 Joined: 5 August 05 From: Pitesti ![]() |
Multumesc pentru informatii. O sa aman o vreme schimbarea senzorului. Daca tot l-am cumparat, o sa-l schimb la un moment dat.
26 Jul 2016, 16:24: Multumesc pentru informatii. O sa aman o vreme schimbarea senzorului. Daca tot l-am cumparat, o sa-l schimb la un moment dat. This post has been edited by andrew2312: 26 Jul 2016, 16:24 |
--------------------
.
.
. Renault Kadjar 1.3 TCe Intense
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#1278
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Mai nou, a inceput sa scartie. Nu la franare, la bracare.
Anul asta am facut muntele in vacanta, am avut destule ocazii sa urc&cobor serpentine. Probabil placutele de frana s-au uzat mai mult (la revizia din aprilie erau OK) si ating discul cand si cum "nu trebuie". Din ce am vazut, parca placutele fata (doar exterior) nu sunt uzate uniform - mai mult in partea superioara. Aparent, rotile nu par a fi infranate (fara cric sau platforma, doar pus pe liber si impins putin masina). Aveti experinta cu asa ceva? Sincer, dupa 5.5 ani si 42kkm o schimbare de placute (cel putin fata) ar fi rezonabila. |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#1279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
m3st_tce - nu are nici o legatura numarul de kilometri , ci uzura sesizata/masurata. Personal consider 42.000 km prea putini km sa le schimbi "pe hartie", dar tu stii cum ai mers cu ea. Poate ca la tine sunt de vina discurile mai mult decat placutele datorita bavurii laterale.
Eu am ajuns sa spal masina o data pe saptamana, cu simt de raspundere la discuri si roti (pentru ca jantele imi permit accesul) si nu am nici un fel de zgomote. Daca merg peste 700 km fara sa o spal cu presiune la roti si la mine se mai aud scartaieturi la franare dupa o tura mai lunga, dar uzurile la placute si discuri sunt in limite ok, mai ales ca placutele de pe fata au cam 8.000 km aprox. si cele de pe spate sunt cam la 50% uzura. QUOTE(SerbanG @ 18 Jul 2016, 14:46) Ma gandeam sa schimb amortizoarele fata si am dat peste filmuletul asta https://www.youtube.com/watch?v=Q-vIQxaUOa8. Poate mai doreste cineva sa si le schimbe singur. Eu ma las pagubas dupa ce am vazut cate sunt de demontat. Pe spate le schimbi singurel daca o poti ridica in conditii decente si ai ceva ajutor. Pe fata daca nu ai presa pentru arcuri, NU te apuca de ea. Pe fata nu m-as apuca singur de nimic. Eu va recomand mai intai un test daca nu le schimbati pe toate , pentru ca de obicei cele de pe spate pica primele si apoi cele de pe fata, asta daca nu se observa urme de ulei pe ele. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
fp2002ro |
![]()
Post
#1280
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 September 16 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am un Renault Megane 3 Coupe 2009 1.6 16v k4m cu urmatorul istoric: Achizitionat masina la 120 000 km tragea foarte bine doar un zgomot din podea la denivelari fine. Am schimbat bucsele barei stabilizatoare problema s-a remediat. Apoi am decis sa investesc un pic in masina , am schimbat discuri si placute fata spate , am indreptat echilibra jenti am cumparat cauciucuri de iarna. Am facut apoi o revizie normala cu ulei si filtre dupa care a inceput dansul. Motorul nu mai pornea uneori la rece, puterea oscila (uneori nu tragea) , a inceput sa imi intre apa pe la climatizare la ploi , mi s-a oprit climatizarea , basca a mai aparut un zgomot dubios mecanic pe fata care nici in ziua de azi nu stiu de la ce e. Toate acestea cam in aceeasi saptamana. Desi a fost un moment de cotitura in viata mea in care trebuia sa iau o canistra de benzina si sa ii dau foc , am luat decizia proasta de a intra pe forumuri de a intra in lumea mecanicilor a service urilor si de a pierde in general bani mai rau ca la femei sau pacanele. Am ajuns in situatia asta grava si datorita faptului ca am ceva cunostine prin service urile din toata tara si mi-a fost mai usor sa ma afund. E ca anturajul. 1. Cand s-a uscat afara , climatizarea a pornit singura desi uneori pe ultima treapta de ventilatie nu are aceeasi putere / flux de aer . Cam cand ploua intra iar apa in ea. Mai sunt frunze si mizerie uneori pe la fantele de scurgere , planuiesc sa desfac grilajul de plastic dintre capota si parbriz si sa continui pe tubulatura cu niste aer comprimat. 2. Mi-a cazut sistemul de cruise control . Planuiesc sa verific pe tester si sa il reactivez. 3. Cu motorul. Porniri greoaie , putere scazuta . Am constatat dupa diverse masuratori ca nu am presiune suficienta in rampa de admisie. Pompa benzina picata / schimbata ...mers sesizabil mai bine frecat maini de bucurie , dupa o vreme iar pornit ingatuit insa nu ca inainte. Consum relativ mare , mers service verificat tester , nici o problema. Am schimbat bujiile , am curatat corpul clapeta de calamina , am schimbat senzorii ax came / volanta. Ameliorari uneori. Consum tot ridicat. Am schimbat ambele sonde lambda aval + amonte. Iar o ameliorare insa tot resimt fluctuatii de putere plus pornire semi greoaie . E posibil sa fi si innebunit nu sunt sigur. Planuiesc sa schimb filtrul de benzina daca acesta exista ===================================== (nu sunt sigur daca filtrul exista si as fi recunoscator daca cineva ar putea aduce putina lumina aici). 4. Zgomotul. Am schimbat urmatoarele: bielete anti ruliu , bascule , capete de bara . Zgomotul se manifesta ca un cloncanit/trosnit preponderent cand iau curbe dreapta destul de stranse acompaniate sau nu de denivelari. Uneori face ceva mai usor si in drum drept insa denivelat. Am fost la service uri , au tras de tot ce credeau ei ca se poate trage , masina e ok. Mi-au zis in trei service uri ca s-ar putea sa mi se para. Nu pot reproduce oricand zgomotul si stiti cum e ca atunci cand mergi cu ea nu mai face. Eu suspectez ceva legat de suspensie avand in vedere ca zgomotul apare pe denivelari sau pe curbe unde sarcinile sunt variabile. Momentan nu cred ca e rulment sau cap de planetara intrucat nu e huruit sau suierat e destul de snappy asa. ======================================= (iarasi aici va cer parerea poate are cineva ceva asemanator) Mi-am luat masina asta dintr-o oarecare nostalgie pt ca am mai avut una exact la fel care mi-a salvat viata intr-o situatie de dauna totala intr-un mod incredibil (si aia cu alte probleme ![]() Numai bine. |
--------------------
Renault
Megane R.S 275 Trophy 2015, Renault Megane II
2006
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1281
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Problema 1 este simpla si cunoscuta ... desfunda scurgerile de sub parbriz ... gasesti explicatii despre ce trebuie facut pe forum ... tu le ai infundate si apa intra in masina ... cu o mare posibilitate de a bulii ceva pe acolo ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1282
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Pentru problema 4, merita sa arunci un ochi la flansele de la amortizoare. Si alea pot produce trosnete, cand iei de volan si cand mergi peste denivelari
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Highwayman |
![]()
Post
#1283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
In afara de tubulatura de scurgere de sub stergatoare infundata mai poate exista si alta modalitate de a intra apa in masina? Am curatat tuburile si le-am dat jos clapetele din capat acum vreo doua luni, dar astazi m-am trezit cu spatiul de depozitare din podeaua soferului plin cu apa. Am dat din nou jos grila de sub stergatoare dar era uscata si curata zona.
This post has been edited by Highwayman: 20 Sep 2016, 20:47 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
fp2002ro |
![]()
Post
#1284
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 September 16 From: Bucuresti ![]() |
Ai doar la sofer apa? E vreo urma care sa indice de unde vine apa sau pur si simplu ai descoperit ca se adunase acolo? De exemplu la mine se vede cum apa vine din instalatie . Se scurge din zona oblica unde tii picioarele. Exista vreo posibilitate sa se fi adunat inainte de ploi? Ai verificat chederele?
|
--------------------
Renault
Megane R.S 275 Trophy 2015, Renault Megane II
2006
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#1285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Doar la sofer, nu se vede pe unde curge. E posibil sa fie si dinainte de ploi, dar eu de-abia ieri am observat. M-am gandit sa nu se fi infundat scurgerea de la aerul conditionat, insa e posibil sa se stranga asa de multa? Cutia era plina-ochi cu apa.
|
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1286
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca folosesti ac ul da!
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ac plus fetele de usi. ai umblat la boxe?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#1288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
La fetele de usi nu am umblat. Deci ramane varianta scurgere AC infundata. Sa vad pe la ce service ajung sa se uite. Multumesc de feedback.
|
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
DimitrieStraoanu |
![]()
Post
#1289
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 August 16 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3
1.6 16v
|
|
fp2002ro |
![]()
Post
#1290
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 September 16 From: Bucuresti ![]() |
multumesc mult DimitrieStraoanu
|
--------------------
Renault
Megane R.S 275 Trophy 2015, Renault Megane II
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 05:03 |