Probleme Megane 3 - 1.5DCI - 110 CP
![]() ![]() ![]() |
Probleme Megane 3 - 1.5DCI - 110 CP
Sailas2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|||
Bugghy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 30 August 10 From: Craiova ![]() |
Salut,
Ai incercat sa dai jos fizic DPF-ul si sa il cureti la o firma specializata sa vezi daca mai ai probleme sau nu? Din ce am inteles s-a schimbat tot ce e prin zona respectiva, mai putin DPF-ul. Ar fi trebuit macar demontat si curatat mecanic, apoi urmarit mai departe daca inca se manifesta problema. Daca nici asa nu rezolvi nimic, parerea mea e sa cauti in dezmembrari un DPF cu km mai putini si sa incerci cu el sau, metoda neortodoxa, sa renunti definitiv la el. |
--------------------
Renault
Megane III
2010 1.5 dCi 110, Megane IV 2018 GT 1.6 TCe 205
|
|
Sailas2006 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru raspuns.
Am uitat sa specific ca filtrul a fost demontat si curatat / spalat. |
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|
Nego10 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 12 August 18 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu... Dat jos si curatat, reparat un injector si dupa 2500km(majoritatea in afara orasului, chiar pe dn mi s-a aprins iar) km iar am STOP activ in bord. Ma duc sa ii fac o diagnoza in seara asta...
|
--------------------
Renault
Megane III
Sport Tourer - 1.5dci - 110cp
|
|
paul23 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 11 September 09 ![]() |
regenerarea se opreste datorita faptului ca calculatorul de injectie vede un gramaj prea mare de masa funingine.Eu as incerca urmatoarea miscare : tester Clip - lansare comanda inlocuire filtru particule ,calculatorul se va reseta la 0 gr masa funingine dupa care iesit pe drum cu masina (mers usor sportiv)+ faruri aprinse +ventilator climatizare pe maxim si cuplat pe aer cald .In dreapta l-as pune pe tehnician cu Clipul conectat si la parametri sa verifice temperatura in filtru de particule si daca ajunge si se mentine intre 500 600 grade te-ai scos , ai o regenerare reusita , dupa care nu ar mai trebui sa ai probleme.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
2018 1.5dci 110cp
|
|
Nego10 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 12 August 18 ![]() |
Eu am rezolvat cu o regenerare fortata(aveam 60g). Dupa o tura de A3 dus intors cu a 5-a in 3000 de ture, dar nu am rezolvat nimic, ba chiar m-am intors cu el infundat din nou ca nu a dorit sa isi faca regenerarea(are atitudine). M-am intors la baiat si am plecat cu testerul sa dam o tura ca isi incepuse regenerarea fix cand ajunsesem din nou la el si a facut una mica si am ramas cu 7,8 g si cu o regenerare reusita. Am fost la munte cu ea in weekend si nu a mai aparut eroarea(ba chiar cred ca si-a facut si o regenerare singurica). Tu ai mai rezolvat ceva cu ea?
PS: Sa ai macar 10l de motorina in rezervor ca altfel nu isi face regenerare(cel putin asa e la a mea ca are si al 5-lea injector). This post has been edited by Nego10: 5 Nov 2018, 11:21 |
--------------------
Renault
Megane III
Sport Tourer - 1.5dci - 110cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 04:53 |