Probleme M4 1.5dci 110cp
![]() ![]() ![]() |
Probleme M4 1.5dci 110cp
IRONICK |
![]()
Post
#31
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.540 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
jbn |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(jbn @ 8 Nov 2016, 08:55) Ieri am fost in service (Meridian Vest) pentru cateva mici probleme: 1. La relanti si nu numai, in habitaclu se auzea un barait (vibratie) destul de deranjanta din partea dreapta, de undeva din compartimentul motor. Vibratia se accentua cand pornea aerul conditionat si suna ca si cum ar lovi un plastic dur pe alt material dur. Cauza: conducta de freon de deasupra motorului vibra si lovea in vasul de expansiune (pentru necunoscatori, vasul de expansiune este vasul lichidului de racire motor, undeva in zona aripei drepte in compartimentul motor). Solutia: aplicarea unui burete autoadeziv intre conducta si vas. Rezultat: in sfarsit pot spune ca am masina noua!!!!! ![]() Revin cu o solutie mai "trainica" pentru problema citata mai sus. Am facut un suport din inox pentru conducta respectiva, pe care l-am prins in surubul de fixare al vasului pentru lichidul de parbriz. Intre conducta si suport am pus o pasla si o piele pentru a nu exista riscul frecarii metal pe metal. Acea pasla si pielea sunt lipite de suport (nu se vad in poza). Asa cum se vede din poza, cei 2 "soricei" albi trag conducta cativa milimetri in sus, pentru a o tine departata de vasul de expansiune. Attached thumbnail(s) IMG_20161219_WA0000_1_.jpg ( Size: 162.1k ) Number of downloads: 1411 |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
freya2012 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 July 15 ![]() |
Cei cu motoare 1.5 dci pe noile Megane, iarna asta cand au fost sub -15 grade noaptea, ati avut ceva emotii la pornirea motorului dimineata?
|
--------------------
Renault
Megane IV Estate GT Line 1.5dci AT
2017 Megane II Estate 1.5dci
|
|
jbn |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(freya2012 @ 19 Jan 2017, 09:43) Cei cu motoare 1.5 dci pe noile Megane, iarna asta cand au fost sub -15 grade noaptea, ati avut ceva emotii la pornirea motorului dimineata? Nici cea mai mica emotie. Au fost dimineti si cu -19 ![]() ![]() This post has been edited by jbn: 19 Jan 2017, 10:50 |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
meg2s |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Corect, ar fi ridicol sa ai emotii la motor&baterie noi.
Eu la al meu (9 ani, 190k km) am 0 probleme la porniri pe ger. Am totusi grija sa pun motorina "de frig" cand se anunta scaderi importante de temperatura, iar bateria are mai putin de un an. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
aba81 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
odata cu inceperea sezonului de iarna toata motorina este aditivita pentru temperaturi scazute indiferent ca este regular sau premium.
|
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(freya2012 @ 19 Jan 2017, 09:43) Cei cu motoare 1.5 dci pe noile Megane, iarna asta cand au fost sub -15 grade noaptea, ati avut ceva emotii la pornirea motorului dimineata? Ce sa intelegem prin intrebarea ta?....este un motor dezvoltat pe periada a mai mult de 13 ani, execelent functional...din cate stiu si pe acesta il au in intentie cei de la Mercedes pt clasele A si B! La -19* a pornit "cat ai clipi"! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
freya2012 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 July 15 ![]() |
QUOTE(adrianovici_2006 @ 19 Jan 2017, 13:56) Ce sa intelegem prin intrebarea ta?....este un motor dezvoltat pe periada a mai mult de 13 ani, execelent functional...din cate stiu si pe acesta il au in intentie cei de la Mercedes pt clasele A si B! La -19* a pornit "cat ai clipi"! Eu detin motorul asta, avand un megane 2, de care sunt foarte multumit. Altfel nu as fi optat in continuare pe acelasi motor la noua masina. Dar intreb mai mult pentru linistea mea... orice este posibil. Oricum un update tot i s-a facut acestui motor, deci nu e fix acelasi motor cu ce am eu pe megane-ul actual. Sau este? |
--------------------
Renault
Megane IV Estate GT Line 1.5dci AT
2017 Megane II Estate 1.5dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
roland |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(aba81 @ 19 Jan 2017, 13:39) odata cu inceperea sezonului de iarna toata motorina este aditivita pentru temperaturi scazute indiferent ca este regular sau premium. Doar ca cea regular e aditivata pentru -20, cea premium pentru -35 (sau variatiuni pe aceeasi tema, -20 cu -40, etc). Chestia e sa nu ai de aia de -10, pusa prin noiembrie-decembrie (sa zicem ca nu circuli cu masina) si sa te prinda un ger de -30. |
--------------------
.
.
.
|
|
jbn |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(freya2012 @ 19 Jan 2017, 15:47) Oricum un update tot i s-a facut acestui motor, deci nu e fix acelasi motor cu ce am eu pe megane-ul actual. Sau este? O modificare majora pe care am observat-o fata de 1.5 dci 86 cp de pe M2 (nu stiu cum este la M2 106 cp) este sistemul de injectie. Pe M2 era Delphi, acum este Continental. Cel putin pompa de motorina este Continental. Dar nu cred ca ar pune pompa Continental si injectoare Delhpi. |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
roland |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Da, Delphi s-a scos de ceva vreme. Fluence-ul meu e din 2013 (la inceput) si nu se mai punea atunci Delphi.
|
--------------------
.
.
.
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Fluence al tau e de 110 cai. Delphi era pe variantele de putere mai mica ale lui 1.5 dci, adica cele de 81, apoi 86 si in final 90 cai. Pe varianta 1.5 de peste 100 cai nu a existat Delphi. Era Siemens si acum probabil ca e Conti daca asa zice colegul ca are pe M4 de 110 cai.
This post has been edited by papa_mulo: 24 Jan 2017, 12:44 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
roland |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Am inteles, danke.
|
--------------------
.
.
.
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Posesor de M3 1.5dCi intreb posesorii de M4 1.5dCi : aveti capac la motor? cum era odata pe M2?
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
jbn |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(silvanu96 @ 25 Jan 2017, 14:42) La masina din semnatura nu este capac. Sincer sa fiu nici nu este nevoie, este foarte silentios ![]() Cu riscul de a porni o discutie contradictorie, am vazut la Robert Adam, cand a facut review la Opel Astra CDTI, ca au facut un capac "ultra-sofisticat" care sa reduca foarte mult zgomotul. Iete ca Renault a reusit fara capac sa aiba un motor foarte silentios. Poate sunt subiectiv. Nu am gasit cifre pe net care sa confirme sau infirme ceea ce spun. |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
De unde capac,reducere de costuri.Foarte aiurea arata compartimentul motor,toate alea la vedere.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
jbn |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 25 Jan 2017, 15:38) Pai si crezi ca acel capac ar fi schimbat multe? Si pana la urma daca renuntarea la acel capac reduce suficient costul de productie, fara sa afecteze nivelul de zgomot, nu vad nicio problema in faptul ca motorul este putin inestetic. |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
aba81 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
mie de exemplu motorul de pe gt imi place mai mult fara capac.
|
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
pityku96 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 February 14 ![]() |
Am facut azi un test drive cu un megane sedan 1.5 dci 110 cai si la turatii mari se auzea o zdranganeala din zona motorului ! Culmea e ca masina avea 2000 si ceva de km ! Sa fie aceeasi problema care a fost prezentata mai sus cu teava de freon ?
La relanti nu se auzea nimic ! |
--------------------
dacia
logan
2008
|
|
aba81 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
pe ce drumuri circulam noi mai ales acuma primavara ...inevitabil intra praful peste tot. capacul da oarecum un aspect mai ingrijit motorului. asa.cum am spus pe mine nu ma deranjeaza. uite eu la masina actuala care are capac pe motor am.avut fisurata o conducta de motorina...si am.mers cu ea asa.multa vreme pana cand a inceput sa curga mai mult de se vedea pe jos. daca nu aveam capac se putea observa mai repede
![]() |
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Sincer,ca practicabilitate e mai ok fara el,insa ca estetic e mai bine cu.Sa reduca zgomot,da,la Dci avea un burete pe el.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Exact, plasticul acela, nu era fatos ca la VW, dar reducea mult zgomotul, fiind buretat.
Nu am nici o indoiala ca M3 mai silentios decat M2 si M4 mai silent decat M3, dar ajuta si capacul ala. HAi sa fim serosi, cat sa coste ?? daca comanzi cu zecile de mii. Si apropo de praf la motor, M3 are un cheder mai bun la capota si nu intra asa mult ca la M2. La M4 cum e? Pastreaza trendul? |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(jbn @ 25 Jan 2017, 16:50) Pai si crezi ca acel capac ar fi schimbat multe? Si pana la urma daca renuntarea la acel capac reduce suficient costul de productie, fara sa afecteze nivelul de zgomot, nu vad nicio problema in faptul ca motorul este putin inestetic. Capacul de pe motor are si alte scopuri in afara de insonorizare. Am vazut la un Pejo 206 benzinar fara capac de plastic pe motor:de la imbinarea furtun -->stutz stergator a picurat apa...exact pe injectorul 1.Pe langa faptul ca s-a oxidat/ruginit in exterior si a fost mega greu de scos,a avut si contactele oxidate-->functionare aleatorie.Desigur cu zeama de bani s-a rezolvat problema,care se putea evita daca avea capacul... Patzasti... This post has been edited by azaghorth: 26 Jan 2017, 13:53 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(azaghorth @ 26 Jan 2017, 13:52) Capacul de pe motor are si alte scopuri in afara de insonorizare. Am vazut la un Pejo 206 benzinar fara capac de plastic pe motor:de la imbinarea furtun -->stutz stergator a picurat apa...exact pe injectorul 1.Pe langa faptul ca s-a oxidat/ruginit in exterior si a fost mega greu de scos,a avut si contactele oxidate-->functionare aleatorie.Desigur cu zeama de bani s-a rezolvat problema,care se putea evita daca avea capacul... Patzasti... ![]() ![]() ![]() Am o propunere...sa nu cumparam masini fara capac la motor!!!!! ![]() |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
adrianovici_2006 Nu-mi aduc aminte sa te fi vazut acolo cand am vazut problema,sfatul meu e sa taci daca nu stii despre ce e vorba.
Are directa legatura lipsa capacului cu aparitia problemei. E treaba ta ce-ti cumperi,daca tu faci o alegere proasta nu inseamna ca toti trebuie sa faca la fel ca tine. Inchide ca te sun eu ![]() This post has been edited by azaghorth: 26 Jan 2017, 17:42 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(azaghorth @ 26 Jan 2017, 17:41) adrianovici_2006 Nu-mi aduc aminte sa te fi vazut acolo cand am vazut problema,sfatul meu e sa taci daca nu stii despre ce e vorba. Are directa legatura lipsa capacului cu aparitia problemei. E treaba ta ce-ti cumperi,daca tu faci o alegere proasta nu inseamna ca toti trebuie sa faca la fel ca tine. Inchide ca te sun eu ![]() Frumos raspuns!...multumesc! Un psiholog ar zice: Incompetenta se acopera prin sunete! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
A fost un raspuns corespunzător comment-ului tau ironic.
Poate mă luminezi tu bazat pe competenta ta care a fost cauza problemei. 😉 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Cristi17 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 27 December 08 ![]() |
Eu chiar nu va inteleg discutiile astea legate de capacul ala peste motor.Daca aveam capota de sticla poate ne mai minunam dar asa eu nu deschid capota decat sa ii pun lichid de parbriz si la revizie.Totusi suntem in anul 2017 nu cred ca mai este cazul sa stam cu capota ridicata zilnic.Si daca intra praf care este problema?...Va deranjeaza cu ceva?Inestetic a zis cineva pe aici...Nu cred ca voi prezenta nimanui masina la genul...:Hai sa iti arat si motorul dar la Megane 2 era un capac...acum nu il mai avem...Parca topicul asta era legat de probleme M4 1.5 dci...Astea sunt probleme la voi?Oricum exista si ceva bun in toata discutia, clar nu sunt probleme cu motorul.
This post has been edited by Cristi17: 26 Jan 2017, 22:24 |
--------------------
Renault
Megane
2008-Manager-1.6 ; 2016-Sedan-Intens-1,6 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 04:45 |