Nissan Primera 2006, impresii
![]() ![]() ![]() |
Nissan Primera 2006, impresii
LemonDemon |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
None
None
N/A
|
|||
uncle |
![]()
Post
#2
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
si un pret DDP?!
![]() |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
22000 eur ca sa o am in fata blocului
![]() |
--------------------
None
None
N/A
|
|
enageM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
Sa o stapanasti sanatos!! Da' ca sa fiu si un pic carcotas....:
Ceea ce nu mi-a placut la Primera sunt usile prea subtiri si clancanitul pe care il fac acestea cand se inchid, dau aspect de masina ieftina! In plus capota de la portbagaj nu este antifonata... se vede tabla! Bine poate la modelul pe care si l-a luat cumnata-miu da' totusi.... |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Nu stiu de ce usi vorbesti dar la modelul pe care il am nu ajung usor cu mana afara , usa avand in jur de 15 cm grosime daca nu mai bine.De altfel e facuta de asa natura sa nu stai cu mana pe geam caci are air-bag cortina care poate sa iti rupa mana daca stai cu ea pe geam
![]() |
--------------------
None
None
N/A
|
|
enageM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
Nu ma refeream la statul cu mana pe geam ci la grosimea usii in general, daca o deschizi... usa e mai groasa la Megane!
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
paulp nu stiu care e problema ta dar scrie mare in manualul de la masina chestia asta cu mana pe geam...Ma rog daca tu vrei ca la un impact de 20 km/h sa iti sara air-bagurile si singura vatamare sa fie mana ta .... eu unul nu ma risc , stiu mai bine cei care o produc cum e bine sa mergi.
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Nu stiu ce sa zic de asta cu usa...mie nu mi se pare subtire usa ..defapt e mult mai robusta ca la Megane.Acuma eu nu stiu ce model ai vazut dar cel mai bine o sa ma uit , o sa ii fac o poza .
Specific inca o data ca masina este deosebit de robusta si este mai mare si mai lata ca laguna2 , iar usile cred ca sunt proportionale. |
--------------------
None
None
N/A
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Cateva poze ca sa ne facem o parere ...
Attached thumbnail(s) P1000271.JPG ( Size: 205.17k ) Number of downloads: 4160 P1000293.JPG ( Size: 108.82k ) Number of downloads: 4540 P1000276.JPG ( Size: 136.02k ) Number of downloads: 4441 |
--------------------
None
None
N/A
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
paulp eu iti zic ce scrie la Nissan Primera in manual!!! La sectiunea air-bag zice ca este dotat cu air-bag cortina care poate aduce leziuni daca mergi cu mana in afara habitaclului.Acuma eu inteleg ca air-bagul ala imi provoaca leziuni...
Mai pun cateva poze ![]() This post has been edited by LemonDemon: 5 Sep 2006, 15:40 Attached thumbnail(s) P1000275.JPG ( Size: 163.53k ) Number of downloads: 4053 P1000277.JPG ( Size: 166.54k ) Number of downloads: 4427 |
--------------------
None
None
N/A
|
|
Bliss |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Am si eu o intrebare. Cum te descurci cu bordul central? Nu e ciudat sa te uiti in dreapta?
|
--------------------
-
-
-
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Mi se pare un varf al tehnologiei pentru o masina de 22000 eur ! Nu poti sa compari Nissan Primera cu S-Clase caci intre ele exista o diferenta mare de bani!
Sincer nu ma asteptam sa primesc o masina asa de dotata pentru un asemenea pret! Aceasi reactie am avut-o si la Logan cand l-am vazut prima data , adica pentru pretul pe care il are e o masina doatata! De asemenea Megane2 ! Cel putin cand a aparut mi se parea un Vel-Satis mai mic si mult mai accesibil , iar cand ma uit la versiunile de top ale Megane 2 iarasi sunt foarte incantat de oferta pret/calitate. Bordul central te obisnuiesti foarte repede cu el , si nu trebuie sa te uiti in dreapta , caci se vede perfect si daca te uiti in fata , deoarece are dimensiuni considerabile. |
--------------------
None
None
N/A
|
|
sqryn |
![]()
Post
#13
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
Mie imi place consola centrala, iti lasa impresia de nava spatiala.
|
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
mihye |
![]()
Post
#14
|
![]() Group: Members Posts: 316 Joined: 4 May 06 From: TM ![]() |
QUOTE(Bliss @ 5 Sep 2006, 23:02) Am condus 4 masini cu bord central: 807, x-trail(analogic), twingo si scenic(digital) . Am observat o diferenta. Cele cu bord analogic sunt mai greu de citit datorita faptului ca trebuie sa urmaresti acul in dreptul carei viteze este apoi sa citesti viteza, pe cand la cel digital iti ajunge doar sa arunci privirea si ai cules informatia, m-am acomodat mult mai usor cu cel digital fiind mai mare scris si luminat si ziua. |
--------------------
Fiat
GP
2008
|
|
morph |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Ce motor ai pe ea?
|
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
LemonDemon |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Motorul este 1.6 16v 110 CP si Cuplul de 160 Nm.
Pentru situatia drumurilor din Romania si a traficului aglomerat am considerat ca o motorizare mai puternica nu isi are rosul. Am fost tentat de 2.0 16v dar o diferenta de doar 10 CP si in consum care crestea cu 3l in plus m-a facut sa ma reazgandesc repede.In legatura cu motoarele diesel , nu sunt fan al acestora , iar in contidiile inca voi face anual in jur de 30.000 km nu cred ca isi avea rostul un astfel de motor. |
--------------------
None
None
N/A
|
|
AIX |
![]()
Post
#17
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Motorul de 2l are 140CP, cf. nissan.ro - deci are 31CP in plus fata de motorul de 1.6 (109CP). Acum, ca sa spui ca pachetul de drumuri grele ii da un aer, chiar si un pic ...sportiv, e putin cam mult spus.
![]() Cat despre cuplul cel mare de 160Nm - pai atunci cineva cu 250Nm ce ar putea sa spuna, ca-i uriesesc, probabil. 1.5DCI 65CP are tot 160Nm. |
--------------------
.
.
.
|
|
cri123 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Adevarul ca atat Laguna cat si Primera (ca si Octavia 2 de altfel) sunt submotorizate cu 1.6 benzina. Se simte clar lipsa de cuplu la greutatea masinii. Ai de asteptat destul de bine ca sa accelerezi pe autostrada, iar la depasiri, trebuie impins motorul peste 3500 de ture la plecare ...
Intr-adevar, pe la 250 se poate spune ca e un cuplu ok la masinile de clasa asta (gen cel de la 2.0T ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
richie |
![]()
Post
#19
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Masina are intr-adevar usile cam "subtiri"...nu ma refer la grosime ci la antifonare. Zgomotul facut de usi la inchidere (mai ales cele din spate) imi aduc aminte de o dacie din anii 80.
Despre silentiozitate, mai vorbim peste vreo 20.000 km ![]() Iar plansa de bord nu e digitala, este tot analogica, doar ca este "mascata" de un plastic fumuriu care nu lasa sa se vada nimic sub el atata timp cat nu sunt aprinse becurile de iluminare ale bordului. Daca te uiti cu motorul oprit si cu soare din spate, vezi instrumentele analogice acolo. In rest, te felicit pentru alegere. Este intr-adevar o masina exceptionala pentru banii astia. Solida, spatioasa, fiabila.... Cat despre motorizare, intr-adevar, 1.6 mi s-a parut prea mic. Placandu-mi si dieselul, am ales 1.9 si nu imi pare rau de loc. O alta chestie....are scaune din piele? Cu incalzire si reglaj electric? Din poze nu mi s-a parut a fi piele si nici nu am vazut butoanele de la incalzirea din scaune, amplasate de-o parte si de alta a butonului de blocare a usilor. Fiind Acenta, nu ar fi trebuit sa le aiba? Sau s-a schimbat oferta? This post has been edited by richie: 9 Sep 2006, 01:32 |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Nu are scaune incalzinte, iar usilie , oameni buni o sa ii fac poze , totusi nu stiu cum e vechea Primera , dar la modelul noul au cam 25-30 cm grosime si se inchid foarte bine.
Din cate am inteles modelul precedent a avut multe probleme , insa cu Ph2 multe au disparut.M-am referit la suspensie cand am zis de sportivitate , iatr motorul de 1.6l nu este mic pentru ea , recunosc ca la inceput mi se parea lenesa rau , insa daca o turezi pe la 3700-4000 merge chiar bine , iar zgomotul interior este inexistent.Cuplul de 160 Nm este pentru o masina pe benzina , nu diesel ![]() This post has been edited by LemonDemon: 9 Sep 2006, 07:02 |
--------------------
None
None
N/A
|
|
A l e x |
![]()
Post
#21
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte numai de drumuri drepte !!
Mie singurul lucru care nu-mi place la Primera e ca interiorul da senzatia de concept de prin 97, adica futurist dar cu linii vechi, daca intelegeti ce vreau sa spun. Nu are subtilitatea designului unei masini de generatie noua. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#22
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.852 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(LemonDemon @ 9 Sep 2006, 08:02) ... dar la modelul noul au cam 25-30 cm grosime ... Cu scuzele de rigoare, dar nu ti se pare ca e cam exagerat? 30 cm grosimea unei usi? Nici macar la o blindata nu e usa atat de groasa. Come on man! Plus ca mi se pare cam scump 22.000 euro pentru o masina de 1.6. La banii astia DDP iei deja Toyota Avensis D4D... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
alx |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Eu am mers ceva cu o Visia de 1.6 si mi s-a parut MULT subdimensionat motorul pentru caroseria asta. O dovedeste si consumul mediu de 10l/100 in 15k km. Si asta drumuri si in afara o gramada, nedepasindu-se 120km/h.
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
hellcat |
![]()
Post
#24
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@LemonDemon:
S-o stapanesti sanatos! Ma declar un pic surprins, tu fiind printre foarte putinii posesori de Primera care sunt multumiti de aceasta masina. Acum sunt oarecum nelamurit, daca intrarea in gama (1.6 16v) costa 15.600 euro DDP, spune-ne si noua ce dotari optionale ai pus pe ea de s-a dus pretul in 22.000 euro? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
semit |
![]()
Post
#25
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
usi groase de 30 de cm...
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Ok sunt de 10 cm
![]() |
--------------------
None
None
N/A
|
|
richie |
![]()
Post
#27
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 12 Sep 2006, 23:23) @LemonDemon: S-o stapanesti sanatos! Ma declar un pic surprins, tu fiind printre foarte putinii posesori de Primera care sunt multumiti de aceasta masina. Acum sunt oarecum nelamurit, daca intrarea in gama (1.6 16v) costa 15.600 euro DDP, spune-ne si noua ce dotari optionale ai pus pe ea de s-a dus pretul in 22.000 euro? Pe asta cu nemultumirea de unde ai scos-o? Eu nu cunosc nici un nemultumit de masina.....Mai vezi pe alte forumuri...In afara de zgomot, nu prea ai ce sa-i reprosezi. Probabil, daca as fi avut motorul de 1.6, as mai fi avut ceva sa-i reprosez.... ![]() Cat despre preturi si dotari: Nu exista optionale la Primera. Doar vreo doua-trei de genul Navigatie, Inteligent Cruise Control si....cam atat. Sunt 3 variante de dotare, iti alegi care-ti convine. Pretul ala de 15.600 este pentru varianta Visia (cea mai "saraca" ) cu motorul de 1.6. A mea a fost 23.000 DDP. QUOTE(LemonDemon @ 15 Sep 2006, 21:37) Pai din cate stiu modelul vechi de Primera (2002) a fost un fiasco total , insa modelul 2006 Phase 2 este o masina buna , peste Avensis, 407 sau Octavia2. Phase 2 nu a fost lansata in 2006 ci in 2005. Anul asta n-au mai scos nimic nou....probabil se pregatesc pentru o inlocuire pe la anul. Peste Avensis...nu stiu daca e. Peste 407, e doar la fiabilitate, nu la restul. Peste Octavia2, cam e din toate punctele de vedere....(e si normal, e alta clasa) |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
hellcat |
![]()
Post
#28
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Am "scos-o" din faptul ca vad zi de zi clienti de Nissan, majoritatea de Primera si Almera, cum iau cu asalt service-ul cu o groaza de probleme. Stii care-i modelul Nissan cu cele mai multe reveniri in service pe perioada garantiei?
Cat despre preturi si dotari: le cunosc prea bine, asta e! Tocmai de aceea am incercat sa-l rog pe LemonDemon sa ne explice mai concret echiparea masiinii sale. Sau poate poti sa ne explici tu cum o Primera Acenta de 1.6 costa 22.000 euro? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
richie |
![]()
Post
#29
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Despre partea cu service-ul....nu te contrazic. Dar toti cei pe care ii cunosc posesori de primera (de almera nu cunosc) au vazut service-ul doar pentru revizii. Si unii au trecut de 100.000 km. Vezi si pe www.masini.ro/forum la sectiunea Nissan, cate plangeri sunt.
Despre dotare: Accenta mea are cam asa: Piele (sau ...ma rog...o fi ecologica, nu stiu si nici nu ma prea pasioneaza), scaune incalzite fata, scaune reglabile electric pe 6 directii, jante aliaj, 16", xenon pe faza scurta, camera pentru mers cu spatele, senzor de ploaie, oglinda centrala electrocromanta (parca asa o cheama ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Ok , hai sa explic dotarile:
Exterior Faruri cu Xenon autoreglabile Oglinzi actionate electric, in culoarea caroseriei Proiectoare de ceata Jante aliaj 16" Interior Geamuri electrice fata Geamuri electrice spate Computer de bord Display central full color 7.0" Indicator temperatura exterioara Scaun sofer+pasager reglabile electric pe inaltime Scaun sofer+pasager cu reglaj lombar Bancheta rabatabila 60 /40 cu ISO-Fix, cotiera Confort Inchidere centralizata cu telecomanda cheie Camera de luat vederi color pentru marsarier Sistem de navigatie color cu DVD Cruise Control Radio CD + 6 boxe +2 tweetere Comenzi audio pe volan Aer conditionat cu reglare automata Filtru polen Stergator parbriz cu senzor de ploaie Reglaj volan pe inaltime + telescopic Volan imbracat in piele Maner schimbator viteze imbracat in piele Tapiterie piele/sintetic, scaune fata cu incalzire Siguranta Airbaguri sofer + pasager Airbag-uri laterale tip perdea (2) Tetiere active fata 3 tetiere spate ABS + EBD+ brake assist Sistem imobilizare NATS ESP Pretul : 22000 eur pe factura de la Nissan + 200 eur covorase Nissan + 500 eur Alarma Viper + 200 eur Pedalier H&R + Taxe inscriere si alte cheltuieli. O alta problema am avut-o la computerul de bord si la parametrii masinii.Problema a fost urmatoarea:CP s-a blocat dupa 1 saptamana , iar masina nu tragea deloc si am fost la service cu ea.Cei de acolo mi-au zis ca asa e setata din Anglia pentru consum minim (in medie aveam 5,6 cu mers prin oras).Asa ca i-am lasat sa umble la parametrii masinii:rezultatul? Cu totul si cu totul alta masina! Nici nu se compara , este mult mai vioaie! Doar a crescut un pic consumul , insa se simnte altfel la condus Ca fapt divers :A4,Avensis si Superb nu mi-au stat in cale(e drept ca la demarari rapide Disel ma face , e si normal are un cuplu mai mare , la turarii mici , insa dupa ce se tureaza il depasesc elegant ) This post has been edited by LemonDemon: 17 Oct 2006, 20:59 |
--------------------
None
None
N/A
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:46 |