Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Modificare instalatie gpl tomasetto?!, referitor la incalzirea motorului pana la 30 de g

alexgalatzi
post 8 Dec 2012, 18:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 June 11




Instalatie gpl tomasetto stag 200. Singura mea problema cu aceasta instalatie este timpul necesar pt incalzirea motorului iarna. Instalatia necesita o temperatura de 30 de gr a motorului pt a comuta. Tinand cont ca eu fac vreo 4-5 km pana la locul de munca, daca plec fara sa o incalzesc jum de drum il fac pe benzina. Sau ar mai fi varianta sa stau vreo 5-6 min dupa ce o pornesc sa se incalzeasca, ceea ce nu e foarte placut cand sunt minus cateva grade afara.
Am o intrebare pt cei care detin sau cunosc suficient de bn instalatia.
Se poate modifica in vre-un fel sa porneasca direct pe gaz sau eventual sa treaca mai repede pe gaz?


--------------------
renault megane 1, f.2, 1.6l, 8 valve, 66kw, 90cai 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 8 Dec 2012, 18:39
Post #2


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




O treci tu manual. După 1 minut să zicem de funcționare pe benzină.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex1988
post 8 Dec 2012, 19:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 5 June 09
From: Bacau




e bine sa se incalzeasca motorul pe benzina decat pe gaz, plus ca gazului ii trebuie 30 grade in vaporizator ca sa se face gazos, si 2 minute poti sta pe loc sa se incalzesca putin. Asa e si la mine, la mine e reglata ca la 40 grade sa se mute si fac 3-4 km, majoritatea ii fac pe benzina. nu ai ce face


--------------------
RENAULT MEGANE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 8 Dec 2012, 19:45
Post #4


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




E stupid să stai pe loc așteptând să se incălzească. E timp pierdut. Și combustibil. Cum pornești, pleacă frumos de pe loc. Iar la primul semafor, cand oprești, pornești motorul forțat pe gaz și aia e. Nu e nevoie de 30 de grade pentru vaporizator. La mine de exemplu e setată la 25 de grade. Vara merge pe benzină 2 secunde și la start rece.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgalatzi
post 8 Dec 2012, 22:54
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 June 11




da... Asta e.. Cand am instalato mi s-a zis ca-i instalatie inteligenta, daca stau bn sa ma gandesc e cam prostuta.. Stiu o dacie din 2002 cu instalatie clasica care porneste direct pe gaz indiferent de temperatura de afara...


--------------------
renault megane 1, f.2, 1.6l, 8 valve, 66kw, 90cai 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius2606
post 9 Dec 2012, 09:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 483
Joined: 16 October 06




Alex, la instalatia ta poti regla, din soft, temperatura de trecere pe gaz chiar la 20 grade,eu asa o am si trecerea se face fara probleme. Totodata poti seta, ca atunci cand ramai fara benzina, sa poti porni de cateva ori pe gaz, dar doar in cazuri de urgenta, deoarece atunci cand este motorul rece si se porneste pe gaz, sunt uzurile cele mai mari.


--------------------
renault megane 2002 coupe - CL 10 ZCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgalatzi
post 9 Dec 2012, 12:34
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 June 11




Am inteles.. Ma duc la service sa vb cu baietii... Multumesc tuturor!


--------------------
renault megane 1, f.2, 1.6l, 8 valve, 66kw, 90cai 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Dec 2012, 12:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Se poate seta sa-ti treaca pe gaz si la 5 grade temperatura antigel, insa ti se va opri motorul, intrucat gazul aproape ca este lichid si nu se face amestecul bine.
Temperatura optima de trecut pe gaz e aceea la care antigelul e suficient de cald cat sa-si faca vaporizatorul treaba bine si sa mearga motorul bine dupa trecerea pe gaz. Daca o setezi la 20-25 de grade sa-ti treaca pe gaz, s-ar putea sa-ti mearga prost o perioada pana se mai incalzeste motorul.
Sfatul meu e sa o lasi asa. N-ai ce face, si eu cand aveam Clio cu GPL aveam drumuri la care nici nu apuca sa treaca pe gaz.
Singurul lucru pe care il poti face e sa cauti un vaporizator cu incalzire electrica, care se incalzeste mai repede, daca exista asa ceva.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buflorin
post 25 Dec 2013, 22:03
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 December 13




Salut si sarbatori fericite!
Exact aceeasi dorinta o am si eu si chiar am si un mic proiect si cu mica investitie cred ca in conditii de iarna intr-un minut poate mai repede sa treaca pe gaz fara probleme.
Daca mai esti interesat te astept cu un email bulancea_florin@yahoo.com


--------------------
opel astra g 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanionjan
post 30 Dec 2013, 22:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 13 February 11




daca treece mai repede pe gaz(sub 30 de grade) datorita diferentelor de temperatura , se poate fisura chilasa , eu sint patit , asa ca ..........


--------------------
renault megane brek 2000,1,6l-benzina - IL-03-BYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gpl.magazin
post 6 Jan 2014, 20:23
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 22 December 13




La Stag, se poate regla temperatura de trecere la 30 de grade fara nici o problema. Mai jos (MINIM 25) o faceti pe riscul vostru. Iarna sunt doua tipuri de taxiuri/masini cu cartoane puse-n fata radiatorului ca la vechile dacii: diesel si GPL. Faza asta am testat-o si eu si pot spune ca-n maxim 500-1000 m cu temperatura setata la 30, comuta pe gaz. Se injumatateste practic distanta, dar e si inestetic! Oricum, e mai bine decat sa-ti distrugi vaporizatorul, sau chiar motorul.


--------------------
renault megane 3 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Jan 2014, 20:56
Post #12


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai din moment ce oricum termostatul nu deschide deloc pana nu se incalzeste complet motorul, cu ce influenteaza cartonul pus in fata radiatorului? Ca doar nu ajunge apa calda acolo.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gpl.magazin
post 10 Jan 2014, 13:58
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 22 December 13




Ai dreptate, dar diferenta o face admisia de aer. Nu mai trage aer foarte rece de afara. Eu personal, la megane mi-am dat seama de treaba asta, cand am avut o interventie la cutie, iar baietii au uitat sa-mi puna prima piesa a admisiei de aer (cea din spatele grilei mici de pe partea soferului). Masina tragea aer de undeva din spatele farului, si trecea mult mai repede pe gaz (500m), desi afara ningea.
Ar mai fi o "smecherie" pe care am vazut ca o mai practica unii montatori. Senzorul de temperatura al apei, il prind pe un furtun de apa, nu-l infileteaza in reductor.
Cu toate astea, la fel de importanta este si temperatura gazului, care in mod obligatoriu trebuie sa fie pozitiva, pentru a nu avea surprize.


This post has been edited by gpl.magazin: 10 Jan 2014, 14:04


--------------------
renault megane 3 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 12 Jan 2014, 19:01
Post #14





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Se poate face o smecherie romanaesca,dar nu o recomand. Se masoara rezistenta senzorului de temperature de pe vaporizator la cald si la rece. Apoi se monteaza in paralel cu senzorul o rezistenta care sa faca un ecchivalent cu valoarea la cald,si cu un buton in cabina. Cand vrei sa treaca pe gaz,apesi pe buton, intra in circuit rezistenta montata si pacalesti ecu gpl despre temperatura,iar acesta comuta. Partea rea este insa regasita in uzura prematura la mai multe piese,printre care si membranele vaporizatorului,despre care nu zice nimeni nimic.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 19 Jan 2014, 22:31
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Problema nu se rezolva coborand temperatura din calculator sau pacalind senzorul de temperatura. O posibila solutie, pe care o experimentez eu acum, este folosirea ansamblului de termoplonjoane care ajuta la incalzirea motoarelor diesel, montat pe circuitul lichidului care intra in vaporizator. Insa mai am de lucru la electronica intrucat comanda lor se face individual, functie de tensiunea pe baterie si temperatura lichidului lucru facut de masinile OEM de ECM iar la mine de un controler separat. Parerea mea blush.gif !

This post has been edited by b_gabi: 19 Jan 2014, 22:32


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 21 Jan 2014, 21:52
Post #16





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Problema e in felul urmator:se vrea a se trece pe gaz pt a consuma cat mai putina benzina.Daca incalzim lichidul cu rezistente electrice,atunci creste consumul si nu ai rezolvat nimic.La diesel poti sa incerci ce vrei,dar la benzina nu se merita.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 3 Feb 2014, 09:58
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Am si eu o problema cu instalatia de GPL de cand am montat-o, iar cei de la service-ul unde am montat-o nu reusesc sa identifice problema.
Cand e motorul rece (intre 35 si 65 grade) am fluctuatii de relanti, chiar cateodata se opreste motorul.Am inlocuit motorasul pas cu pas, am cautat sa nu traga aer fals pe undeva, nu gasesc nimic. Pe benzina se comporta absolut normal, insa pe gaz e crima. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face, merge normal.
Cand trece pe gaz mai are momente cand nu oscileaza relantiul insa motorul are o trepidatie. Se mai intampla cand incepe sa oscileze sa o turez pe la 2000 rpm si sa dau drumul usor la acceleratie si atunci se opreste din oscilat. Mai are alte momente cand oscilatia apare si daca o tin mai turata. O tin turata pe la 1700-1800 rpm si are cate o cadere brusca pana pe la 700 rpm dupa care revine acolo unde o tin.
Instalatia este tomaseto cu stag200 si a fost montata la AGR.


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gpl.magazin
post 4 Feb 2014, 22:49
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 22 December 13




Eu zic ca ar putea fi injectoarele de gpl. Mai mult ca sigur sunt Rail sau Valtek la stag 200. Daca esti din Bucuresti, te pot ajuta: 0756468889/0736477833. Nu te costa absolut nimic.

This post has been edited by gpl.magazin: 4 Feb 2014, 22:50


--------------------
renault megane 3 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 4 Feb 2014, 23:20
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Da, injectoarele sunt valtek si au fost primele pe care le-au verificat. Oricum o sa te sun sa ne vedem. O parere in plus e bine venita.


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gpl.magazin
post 4 Feb 2014, 23:40
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 22 December 13




ok, atunci de auzim la un telefon. Bine ar fi sa o pornim rece, si sa vedem pe calculator ce se intampla. Am piese de schimb si putem proba; eu tot un stag 200 am.


--------------------
renault megane 3 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 9 Feb 2014, 01:33
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Aseara cand ma intorceam acasa am constatat ca relantiul nu vroia sa scada sub 2000 rpm in ruptul capului. Uitandu-ma cu telefonul pe la motor sa vad ce se intampla am constatat ca o conducta de la canistra cu carbon activ era in aer. Cand am pus mana pe ea ce sa vezi...s-a rupt stutul din canistra. In incercarea de a gasi alta am scos canistra de pe masina si am inceput cautarile.
Acuma observ urmatoarele chestii:
- relantiul nu mai sta pe la 2000rpm, ci pe la 1000+/-50rpm.
- NU MAI OSCILEAZA RELANTIUL CAND TRECE PE GPL! (Multumesc Doamne, tot raul spre bine)

Acum, prima intrebare a mea este care e faza cu aceasta canistra (nu ma refer la principiul de functionare pentru ca il cunosc), iar a doua intrebare este: nu cumva fluctuatiile relantiului cand imi trece pe gaz la rece sunt din lipsa de aer? Pentru ca e singura explicatie pe care as avea-o.


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgalatzi
post 10 Feb 2014, 20:45
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 June 11




Canistra de carbon activ este situata cumva sub farul din dreapta masinii?? Undeva la nivelul proiectoarelor??
Si mie imi fluctueaza relantiul la rece si sa verific..


--------------------
renault megane 1, f.2, 1.6l, 8 valve, 66kw, 90cai 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 10 Feb 2014, 22:38
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




da, aia este, dar eu fluctuatiile nu le aveam decat pe GPL. Pe benzina functiona normal.
Problema e ca nu prea gasesc canistra sa o schimb si deocamdata merg cu ea scoasa. Sper ca dupa ce schimb canistra sa ramana asa cum e acum.

This post has been edited by BigDaddyAdy: 10 Feb 2014, 22:56


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgalatzi
post 11 Feb 2014, 07:05
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 June 11




Voi proba si eu metoda ta... Este enervanta cat e rece.. Ai senzatia ca o sa moara fiecare semafor sau stop..


--------------------
renault megane 1, f.2, 1.6l, 8 valve, 66kw, 90cai 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 11 Feb 2014, 12:41
Post #25





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




un regaj de culbutori nu face rau niciodata,mai ales la motoarele cu gpl.Pentru o confirmare puteti face mai intai un test de compresie.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai.D.G.
post 29 Nov 2014, 11:48
Post #26


Jupanu'


Group: Members
Posts: 1.107
Joined: 23 April 08
From: Pantelimon City




Deschid eu iar discutia despre aceasta problema. Am stag200 pe megane2 1.4 16v. Nu se poate monta o rezistenta electrica undeva pe traseul lichidului de racire? De exemlu, "un fierbator in vasul de expansiune" smile.gif ? Astfel "apa" s-ar incalzi mai repede si as rezolva trecerea mai rapida pe gpl si incalzirea interioara....

This post has been edited by Mihai.D.G.: 29 Nov 2014, 11:48


--------------------
Renault Fluence 2010 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
synergist
post 29 Nov 2014, 13:18
Post #27


2300km cu 420 lei - GPL


Group: Members
Posts: 458
Joined: 11 August 11
From: Bucuresti




ba da, se poate monta acel incalzitor cu bujii incandescente(bujia normala de diesel)
eu am avut la diesel montat de mine acel incalzitor, doar ca aveam o chestie facuta de un tip electronist si functiona in functie de:
1. verifica incarcarea pe baterie: la minim 13,5V, porneste. sub prag, se opreste
2. temperatura antigelului - luata direct de pe firul de + de la sonda de temperatura (de obicei e montata pe langa termostat, are + si - pe ea, 2,1V inseamna ca antigelul are ~55grade) -- aici poti seta "aparatul" sa opreasca instalatia de incalzire la ~55 grade la antigel, deoarece de la ~50 incepe sa bage cald in masina iar o trecere pe gpl se face la minim 45grade deci ....esti fericit din 2 motive: treci pe gpl=economie in bani, iar la 50 grade incepe sa bage aer cald in masina(comfortul tau)

instalatia de mai sus, nu stiu sigur daca mai face asa ceva, un coleg forumist de pe clubopel ....ti as putea da nr. lui de telefon.
sa legi totul la masina, este extrem de simplu si na, fiind din bucuresti, te pot ajuta

DAR
DACA tipul nu mai face instalatii ca acelea, putem sa facem urmatoarea treaba:
1. din dezmembrari cumparat "termoplonjon" = o instalatie cu 3-4 bujii (doar 2 punem sa functioneze in functie de puterea in A a alternatorului. ca exeplu, u nalternator de 100A merge cu 2 bujii deoarece in GOL bujia are 14A x2 = 28A, dar imersata in lichidul de antigel ii vor trebui usor mai multi A. VESTEA BUNA = nu vor functiona in SUMA ci in paralel, dar sa nu sugem tot din baterie...2 sunt suficiente)
2. cumparat de pe okzii/olx un voltmetru si montat pe bord. se ia curent din apropiere, de pe orice: radio, ventilatie, orice e la indemana cu un + iar minusul se pune pe orice metalic de caroserie. va indica cu ~0,5V mai putin decat tensiunea reala de pe baterie (am eu unul montat si facut probe cu el)
3. bujiile de mai sus sunt pornite de un releu de bujii incandescente = unul de opel astra h 1.7, il cunosc la perfectie, ii stiu firele care cum si unde vin legate (atentie ca din dez, trebuie cumparat cu mufa cu tot, nu doar releul ci si mufa lui cu firele, altfel nu ai in ce sa il infigi!)
acest releu functioneaza cu impulsuri, la masuratoarea cu aparatul, o sa iti dea o valoare ~7V pe fiecare iesire. n`o iei in seama, important e ca functioneaza
masurat pe parte de ohmi (ca na, il iei din dez si vrei sa stii daca e bun, o sa iti dea o valoare foarte mare si o sa crezi ca e stricat DAR, poti sa legi la el 1 bec si il pui pe rand pe caroserie + iesirea din releu si vezi daca se aprinde becul pe cele 2 iesiri ale releului)

montajul nostru, neluand in calcul acea componenta electronica desteapta care porneste si opreste modulul electric in functie de parametrii volti&temperatura si care costa ~150 lei arata cam asa:

releul are 1 fir gros + permanent (pe care se monteaza o siguranta de ~25A ---cum ziceam mai sus, bujiile nu lucreaza in suma de A)
un - permanent gros negur/maro
un plus de contact ----asta il trecem printr un buton montat pe bord ca sa il opresti cand trece pe GPL (nu are rost sa il lasi mai mult, ca consuma foarte mult bujiile alea)
2 iesiri maro care merg la bujii --- una la o bujie, una la o bujie

simplu ca "buna ziua":
pornesti motorul
verifici sa se stabilizeze curentul de incarcare (pe voltmetrul montat pe bord) si cand ai ~14,3-5 incarcarea, apesi butonul de pornire a releului
releul primeste impulsul si ...voilla!

unde se instaleaza:
cum eu doream sa il montez pentru a incalzi mai repede interiorul masinii, de data asta se doreste instalarea lui pentru a incalzi mai repede plamanul asa ca, il poti pune fix inainte de plaman

*am scheme electrice si cunostiintele necesare sa te ajut, trebuie doar sa iti cumperi materialele
nelamurirea mea este: eu am megane scenic 1, 1.6 16v: a mea cu pornire de pe loc si plecat, trece pe GPL la 48 grade(landirenzo LSI 10) in maxim 5 minute si incepe sa si bage cald: tu ESTI SIGUR ca termostatul tau nu e blocat pe deschis?
am un coleg de servici care porneste masina si sta 15 minute pe ceas cu ea pornita la relanti pana trece masina pe GPL ...sper ca nu faci la fel!

multa batfa

This post has been edited by synergist: 29 Nov 2014, 13:23


--------------------
Reno Scenic 1.6 16v 2001 echipare multumitoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 29 Nov 2014, 15:09
Post #28


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Care e diferenta de timp la incalzire, inainte si dupa montarea "termoplonjonului" ?


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
synergist
post 29 Nov 2014, 15:13
Post #29


2300km cu 420 lei - GPL


Group: Members
Posts: 458
Joined: 11 August 11
From: Bucuresti




oh, uitasem sa mentionez asta

0 grade afara, 9 grade antigelul, plecare de pe loc(atentie, diesel, nu benzinar=asta se incalzeste mai repede), in maim 5 minute avea 65 grade (acolo setasem eu sa se opreasca incalzirea avand in vedere ca pe la ~50 grade baga aer cald, voiam sa pot urca in ture cat mai rapid)

bafta


--------------------
Reno Scenic 1.6 16v 2001 echipare multumitoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 29 Nov 2014, 15:17
Post #30


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Asa am si eu in 5 min la diesel, fara "termoplonjon" ...


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2025 - 04:42
Dacia