Megane Grandtour, Informatii despre acest model in varianta 110 CP
![]() ![]() ![]() |
Megane Grandtour, Informatii despre acest model in varianta 110 CP
crinel_baronu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|||
Modus |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Eu am condus Megane Break cu acest motor (fabricatie 2012). Mi se pare submotorizat, in depasirile facute in scurt e patetic, penibil.
1.5 dci e un motor foarte bun, fiabil, economic, dar insuficient pe un M3 Break. Recomand pentru acest model un 1.4 TCE pe benzina, sau daca vrei neaparat diesel un 1.6 de 130 de cai. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#3
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
1.5 dci 110 cai 0-100 10.5
1.4 tce 130 cai 0-100 9.9 Unde vezi tu diferenta enormă? ![]() Pt initiator, trebuie sa faci un test drive și o să vezi dacă iti satisface necesitățile, nu are rost să fii dus in eroare de anumite păreri ![]() This post has been edited by M i h a i: 3 Jun 2013, 00:26 |
--------------------
------
------
------
|
|
adytym |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
modus, de ce spui ca este submotorizat cel de 110 cp , daca omu a spus ca are acelasi motor pe duster si ii se pare destul de bun pentru caroseria aia. unde dusterul este mult mai greu ca si meganul.
nu stiu cum sa spun dar trage 1.6 benzinar de 110 cp si nu trage dieselul cu 110 cp care are un cuplu mult mai mare. vorba lui mihai , fa un test drive si te vei convinge singur , ca si consum in functie de cat de sportiv conduci , poti sa scoti lejer un 4,5 - 5,5 l/ 100 extern . ca si fiabilitatea sunt motoare bune, intretinerea nu este extraordinar de scumpa , vezi ca sunt topicuri cu costurile de intretinere. |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
Modus |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(adytym @ 3 Jun 2013, 08:19) modus, de ce spui ca este submotorizat cel de 110 cp , daca omu a spus ca are acelasi motor pe duster si ii se pare destul de bun pentru caroseria aia. unde dusterul este mult mai greu ca si meganul. nu stiu cum sa spun dar trage 1.6 benzinar de 110 cp si nu trage dieselul cu 110 cp care are un cuplu mult mai mare. vorba lui mihai , fa un test drive si te vei convinge singur , ca si consum in functie de cat de sportiv conduci , poti sa scoti lejer un 4,5 - 5,5 l/ 100 extern . ca si fiabilitatea sunt motoare bune, intretinerea nu este extraordinar de scumpa , vezi ca sunt topicuri cu costurile de intretinere. Poate rapoartele de la cutia de viteze sunt diferite pe Duster fata de Megane Sport Tourer. Repet, mie mi se pare extrem de slab in ceea ce priveste forta si reprizele. Imi place mult mai mult Clio al meu 1.6 16v de 110 cai. Plus ca am condus si un Latitude de 2.0 dci si 150 de cai si poate de-aia am o impresie atat de jalnica despre 1.5 dci. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tare am impresia ca nu stii tu cum sa conduci un 1.5 dCi de 110 c sa vezi ce poate .... si ce sa zic ... comparatia cu 2.0 dCi .... este de mare angajament ... noroc ca nu l-ai comparat cu 2.0T de pe RS ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Modus |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Am tras de el cat se putea, dar nu prea aveam de ce sa trag, isi da duhul prea repede, de aia prefer benzinarul.
E un motor excelent, fiabil, consuma putin, dar nu e facut pentru depasiri din scurt. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
De fapt un dci110 pe un ST face suta in 12.4s, nu in 10.5s asa cum zice M i h a i mai sus. N-am condus ST-ul deci nu pot sa-mi dau cu parerea despre cum se simte masina, dar 1.5-ul pe Megane III consuma destul de mult fata de variantele E3/E4 de pe Megane II.
Ca dinamica pur si simplu forget about it, 1.5 e ultima varianta. Uita-te mai degraba la un 1.9dci, care se misca binisor afara, ca idee, pe autostrada, intr-a sasea la 3000 rpm ai 150kmh. Consumul mixt pe bicorp e pe la 6.5%. TCE-ul nu ti-l recomand, ST-ul fiind un pic mai greu, si presupunand ca nu o sa mergi cu masina goala / 1-2 persoane la bord. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#9
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 3 Jun 2013, 14:32) mda, eu m-am uitat la http://www.renault-serus.ro/wp-content/upl...rt%20Tourer.pdf dacă ne uitam pe fr, avem 10.4 pt tce 130 si 12,4 pt dci 110 ![]() This post has been edited by M i h a i: 3 Jun 2013, 14:56 |
--------------------
------
------
------
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Nu e prima data cand gresesc cei de la rro fisa de produs, eu unul nu ma mir. O singura observatie am, acel tce130 care face suta in 10.4s, e motorul nou energy de 1.2T care se comercializeaza din mai ac.
Sh, cum cauta crinel_baronu, din 2009-2010 gasesti doar 1.4T, cu 0-100kmh in 9.9s. Nu ca ar fi vreo mare diferenta. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
crinel_baronu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
In primul rand multumesc pentru raspunsuri.
Ma gandesc ca la acea caroserie e mic motorul si cu siguranta e altfel aranjata cutia fata de duster care la 130 am 3000 de ture intr-a sase-a dar am avut o alta masina inainte si nu mai urmaresc asa mult sportivitatea ci apreciez mai mult consumul, fiabilitate si aspectul care la acest model imi place spatele la nebunie. e printre putinele masini (parerea mea) care are un "fund" frumos si e sw sau kombi, sau cum s-o numi. Oricum am sa iau in calcul si varianta 1.9 dar primele criterii de care am sa tin cont: Euro 5, spatiu (obisnuit cu masina anterioara) fiabilitate daca am grija de ea. Deocamdata ma folosesc de Duster ca doar cea mai buna masina e cea de serviciu, nu? e la mine de la 10 km, acum are 11.000 si deocamdata ma incanta... Am sa caut pe la cj un drivetest daca o sa imi fie un drum sa vad cum simt diferenta de cuplu, caci cu siguranta ma astept sa fie mai lenta, ca lenesa e prea mult PS: am ajuns pe la "voi" in curte dupa ce m-am mutat de la altii ca dorinte dupa cate injectoare si turbo-uri si pompe de ulei schimbate am vazut scris la masini relativ noi, asa ca mai am inca o intrebare: cu porcaria asta de Filtru de particule cum e? de infundat banuiesc ca se infunda, dar la dci-uri e la fel de pacatos, se aprinde bec in bord si trebuie sa "fugariti" masina sa se desfunde? |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Am modelul din semnatura, cred ca cel care te intereseaza pe tine.
Raspund direct la intrebarile tale. 1. Cati km aveti la bord 20.000 km facuti in 8 luni de zile. 2. Esti multumit de cum trage Foarte multumit, conteaza sa stii cand si cum sa schimbi vitezele. Treptele 2-4 sunt foarte bune pentru demaraj sustinut mai ales daca schimbi dupa 3.000 de ture. Daca schimbi aiurea injuri masina degeaba (in special daca te iei dupa recomandarile din bord pentru consum ecologic). 3. Ai avut ceva probleme pana acum cu el Zero. In general motoarele dci de la Renault sunt foarte fiabile mai ales daca le intretii cum trebuie. Insist aici in special pe partea de filtre de aer care trebuie inlocuite macar la 15.000 km, filtre de carburant maxim 30.000 km. 4. Cum stai cu consumul (aproximativ: autostrada, urban, extraurban) Pe autostrada nu am mers decat o singura data, Ploiesti - Bucuresti dar consumul nu este relevant deoarece am mers toata autostrada cu 170 km/h setat pe CC (apropos, motorul trage brici si masina este foarte stabila la viteza asta). Urban: variaza intre 7 si 8 vara, respectiv 9 si 11 iarna. Extraurban: variaza intre 5 si 5,5% in conditiile in care mergi linisit (maxim 130 afara). 5. O ultima curiozitate: in a 6-a la 3000 de rot/min ce viteza ai? Cred ca in jur de 130 km/h. Stiu sigur ca la 2000 rot/min are 90 km/h ![]() 3 Jun 2013, 21:13: QUOTE(crinel_baronu @ 3 Jun 2013, 20:11) Oricum am sa iau in calcul si varianta 1.9 dar primele criterii de care am sa tin cont: Euro 5, spatiu (obisnuit cu masina anterioara) fiabilitate daca am grija de ea. Deocamdata ma folosesc de Duster ca doar cea mai buna masina e cea de serviciu, nu? e la mine de la 10 km, acum are 11.000 si deocamdata ma incanta... Am sa caut pe la cj un drivetest daca o sa imi fie un drum sa vad cum simt diferenta de cuplu, caci cu siguranta ma astept sa fie mai lenta, ca lenesa e prea mult PS: am ajuns pe la "voi" in curte dupa ce m-am mutat de la altii ca dorinte dupa cate injectoare si turbo-uri si pompe de ulei schimbate am vazut scris la masini relativ noi, asa ca mai am inca o intrebare: cu porcaria asta de Filtru de particule cum e? de infundat banuiesc ca se infunda, dar la dci-uri e la fel de pacatos, se aprinde bec in bord si trebuie sa "fugariti" masina sa se desfunde? 1. vezi si varianta 1.6 cu 130 cai, e mai puternica si are si distributia pe lant (insa nu stiu daca exista in anii 2010/2011). 2. in 20.000 km nu s-a infundat nimic, merg normal, sunt foarte relaxat cu acest aspect. Probabil cei care merg numai in oras ar trebui sa fie mai stresati. E drept, eu cam 85% din km ii fac in exteriorul orasului. This post has been edited by k0b3: 3 Jun 2013, 21:13 |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
crinel_baronu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
ar fi si culmea sa iti exploatezi masina la nevoie si cand are ea nevoie sa nu ii dai ce iitrebuie (intretinerea corecta si la timpt). Nu am fost niciodata de parere ca dai un ban, iei o masina si de acolo numai combustibi si da-i ca merge si asa. imi place sa am grija, sa le "bibilesc".
Dar nu mi se pare normal ca incepand de la 5.000 km o masina noua sa inceapa sa iti licureasca in bord senzorii ca pomul de Craciun,(nu e cazul celora de aici) si stiu ca asta din cauza cerintelor de poluare dar daca te respecti, faci un lucru calumea (mai exact Filtrul de particule) Bun, am inteles ce a explicat colegul *k0b3. Chiar ca is curios daca viteza raportata la treapta de viteza si turatie e la fel cu cea de la Duster. Dar sincer, imi place cum porneste, cum toarce, cum se comporta, ce-i drepta la inceput dar vedem pe parcurs... Cu FAP-ul sunt putin speriat numai din cele citite pe alte forum-uri, dar cam asa voi avea si eu de facut aprox., cam 80-85% afara, in rest oras... *singura motorizare de 130 cp ce am gasit-o e cea dezvoltata de 1.9 This post has been edited by crinel_baronu: 3 Jun 2013, 21:45 Attached thumbnail(s) w.jpg ( Size: 116.12k ) Number of downloads: 2469 |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(k0b3 @ 3 Jun 2013, 21:10) 5. O ultima curiozitate: in a 6-a la 3000 de rot/min ce viteza ai? Cred ca in jur de 130 km/h. Stiu sigur ca la 2000 rot/min are 90 km/h ![]() Scuze de eroare, la 2000/rot are 100 km/h, nu 90. Referitor la temerile tale legate de FAP, eu consider ca majoritatea sunt "texte". Nu am auzit pe nimeni ca la 5.000 km sa aiba deja probleme cu filtrul, pana la urma este vorba de un mod de exploatare care trebuie pus in practica. FAP-ul se infunda in special la utilizari foarte scurte, motor rece, accelerari brutale cu motor rece. Am mai multi prieteni care au FAP, inclusiv pe alte marci de masini, si nu stiu pe nimeni sa fi facut nici macar o regenerare fortata pana acum. |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
crinel_baronu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
eu am facut niste teste si ma astept ca datorita acestor mici diferente fata de grandtour sa se simta o usoara diferenta la cuplu dar putin sesizabila si am asa:
-vit. 6-a - 3000 rot/min = 132-133 km/h - 2000 rot/min = 90-91 km/h -vit. 5-a - 3000 rot/min = 105 km/h - 2000 rot/min = 70 km/h -vit. 4-a - 3000 rot/min = 75 km/h - 2000 rot/min = 50 km/h Vitezele sunt aproximative, pe gps sunt ceva mai mici cu aprox 4-5%. Ma intereseaza asta ca sa ma gandesc cam care i-ar fi viteza de croaziera in afara localitatilor in a 6-a fara sa ingreunezi motorul. PS: ca sa imi fie in ciuda de cand urmaresc acest auto, azi l-am vazut pt prima data real intr-o parcare dar eram cu sefu' si nu puteam sa opresc... ![]() Exemplu motor 7000 km si nu e singurul dar nu vreau sa fac comparatii aici la voi, doar ca citesc multe pagini intr-o zi, citez: "Azi dimineata cand am plecat cu masina, fluctuatii ale turatie si cand m-am apropiat de un semafor mi-a murit motorul. Am facut un filmulet cu fluctuatiile . A.. era sa uit ... si consum destul de mare. Nu stiu cum scot unii in oras cu motorul asta sub 8%....la drum intins imi scade si mie la aprox 5%. Martorul de filtru de particule nu mi s-a aprins niciodata. Astept pareri ! Plimbandu-ma prin oras cu fluctuatii cu tot, mi-a aparut in sfarsit martorul de filtru de particule si am iesit din oras la o tura pana mi s-a stins. Acum vad ca merge bine masina si nu mi-a mai facut probleme. Vedem si maine dimineata cand v-a fi motorul rece. Nu credeam ca daca ai fitru de particule si atunci cand e imbacsit sa iti mearga asa de prost masina si mai ales sa-mi si moara motorul, bine ca ma apropiam de un semafor si aveam viteza mica... " |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|
Silk |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Legat de relatia turatie motor-viteza nu crezi ca iti pui cam multe piedici ?
Cred ca daca ai analiza piata la modul in care ai inceput tu topicul acesta, nu sunt sigur ca vei gasi masina care sa te incante nici la Renaul, nici in alte parti. Legat de masina, de ORICE masina, cu cat ai mai multa grija de ea, si ea iti va returna serviciul, nu te va lasa in drum cand iti este lumea mai draga, cu tot cu problemele de pompe de injectie,injectoare, filtre de particule etc. La fiecare persoana care intampina o problema cu masina, sa stii ca sunt multi altii care au masina identica si nu au intalnit problema mentionata .... Decizia iti apartine, dar..... gandeste-te bine ! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
clr |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(clr @ 6 Jun 2013, 21:06) Uite asa: http://www.reno.ro/Probleme-cu-filtrul-de-...le-t167482.html Eu zic, că n-are legatura cu kilometrajul ci cu stilul de condus si distantele parcurse. |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
crinel_baronu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
QUOTE(Silk @ 6 Jun 2013, 10:11) Legat de relatia turatie motor-viteza nu crezi ca iti pui cam multe piedici ? Cred ca daca ai analiza piata la modul in care ai inceput tu topicul acesta, nu sunt sigur ca vei gasi masina care sa te incante nici la Renaul, nici in alte parti. Legat de masina, de ORICE masina, cu cat ai mai multa grija de ea, si ea iti va returna serviciul, nu te va lasa in drum cand iti este lumea mai draga, cu tot cu problemele de pompe de injectie,injectoare, filtre de particule etc. La fiecare persoana care intampina o problema cu masina, sa stii ca sunt multi altii care au masina identica si nu au intalnit problema mentionata .... Decizia iti apartine, dar..... gandeste-te bine ! Nu ma intelege gresit, ca nu am pus in balanta situatia in care intr-o anumita viteza daca nu are viteza care o vreau nu imi mai place. Vroiam doar sa fac o comparatie cu ceea ce conduc la munca caci despre asta pot avea termen de comparatie oricand si o cunosc bine fiind de la 10 km la mine. Fiabilitatea ca motor o s-o vad cand o dau la buy back la 100.000, mai departe e loto. Dar pana atunci vroiam sa mai cer cate un sfat. Am mai mentionat si mai sus, imi place cum porneste, cum toarce, cum trage si vroiam sa stiu daca si rapoartele sunt asezate la fel. Atata tot. Mentionez faptul ca la masina anterioara personala aveam 165 in a 6-a la 3000 dar sa fim realisti, la drumurile noatre unde mergi cu viteza asta(odata pe an la mare poate daca nu te temi de gabori). Eu m-am cam lasat de cand sunt monitorizat cu gps dar m-am obisnuit destul de bine... |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|
crinel_baronu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
chiar mi-am amintit de o intamplare...eram cam pe la 1000 si ceva de km si am observat un fum daca pot sa zic asa, ca si un condes ce iesea din teava de esapament, dar nu era temperatura afara pt a face condens si avea un miros ciudatat, nu chiar placut, asta fiind in relanti. Nu era nici un martor aprins sau problema, si ma gandeam, e posibil ca atunci sa-si fi facut regenerarea filtrul de particule? ar trebuii sa se aprinda in bord ceva martor? de atunci nu am mai vazut nimic dar nici nu merg in a 6-a la 50 la ora ca nu am de ce sa fac asa zisa economie...
|
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Nu se aprinde nici un martor in bord la regenerare.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
LaurentiuMihai |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 June 13 ![]() |
Dusterul de la serviciu este 4x4? Daca da, atunci sa stii ca are cutie de viteze diferita fata de Megane, la aceeasi motorizare - poate iti este util in eventualitatea in care faci un test. Daca Dusterul e 4x2, atunci cutiia de viteze este aceeasi ca la Megane.
Iti recomanda cineva mai sus dci-ul de 1,6 l, 130 CP, nu o sa gasesti pe modelele din 2009/2010, motorul a fost lansat abia in primavara acestui an. |
--------------------
Ex Opel
Astra
2002 2.0 DTI
|
|
99AIM |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Hai sa va spun si eu ce impresii am de la M3 ST 1.5 dci masina de drive test referitor la motor:este rafinat dar se misca ca al meu de pe M2.2 primele trepte sunt cam la fel etajate doar a 4a si a 5 a sunt mai scurte si nu te da pe spate la demaraj,e suficient la mers normal, insa unde al meu merge cu 4,5-5% acolo M3 ST avea intre 5,5-6% consum la aceleasi conditii de trafic si aceeasi portiune de drum deci pe mine nu m-a convins ca e ceva mai deosebit de vechiul dci E4,masina are in schimb atuul designului
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
adytym |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
pai da dar tine cont , ca al tau e euro 4 la megane 2 iar asta este euro 5 deci un pic mai strangulat, plus ca are si filtru de particule, pe cand al tau nu are asa ceva
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
crinel_baronu |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
*k0b3 - inseamna ca aia o fi fost, a decurs ok fara fluctuatii de turatii, aproape ca nu imi dadeam seama de nu vedeam atunci evacuarea...
*LaurentiuMihai - e noua acea motorizare, iar dusterul este 4x4. Am sa vad pe viitorul apropiat daca o sa gasesc la cineva sau in reprezentanta un Grandtour pentru un test drive *99AIM - foarte probabil sa ai dreptate dar vezi tu cum toata tehnologia asta noua ingreuneaza adevarata performanta scoasa de ingineri si se pune accentul pe noxe, si atunci ca urmare mai bine sa consume 5l/100 km cu 120 gr/km decat 4l/100 km cu 140 gr/km (e un pur exemplu), si pe langa asta profita statul cu ceva sute de E pentru taxa si nu sunt de acord sa le dau lor acesta suma... |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(crinel_baronu @ 5 Jun 2013, 22:47) eu am facut niste teste si ma astept ca datorita acestor mici diferente fata de grandtour sa se simta o usoara diferenta la cuplu dar putin sesizabila si am asa: -vit. 6-a - 3000 rot/min = 132-133 km/h - 2000 rot/min = 90-91 km/h -vit. 5-a - 3000 rot/min = 105 km/h - 2000 rot/min = 70 km/h -vit. 4-a - 3000 rot/min = 75 km/h - 2000 rot/min = 50 km/h Mi-am adus azi aminte de tine, in timp ce eram pe drum si i-am dat talpa. Esti sigur ca vorbim de acelasi motor, cel de 110 CP? Pentru ca eu in treapta a 6-a am: - 2.000 rpm - 100 km/h - 3.000 rmp - 150 km/h |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
crinel_baronu |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
dupa cum zicea si *LaurentiuMiha, daca varianta mea e 4x4 sunt altfel asezate vitezele si banuiesc ca avem acesta diferenta datorita faptului ca la duster e nevoie de un cuplu mai mare si fiind acelasi mototr doar prin scurtarea rapoartelor se putea face asta...
Asta vroiam eu sa verific cand am pus intrebarea legat de viteze raportate la treptele cutiei Mersi! ![]() |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Ah, scuze, eu intelesesem ca ai facut testul cu Megane-ul, nu cu Duster-ul.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
crinel_baronu |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 June 13 ![]() |
inca nu am pus manuta pe vreunul...
![]() |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2010
- SJ-69-VET
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
1,9 dci 131 CP este f.bun si se tine chiar si de Passat 2,0 140cp.
|
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 05:25 |