Leak stop, pareri pro si contra
![]() ![]() ![]() |
Leak stop, pareri pro si contra
Dodone |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|||
traffictours |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Exista riscul sa se infunde ceva conducte sau treceri mai subtiri, dar riscul e mic, consider eu, problema adevarata consta in eficienta reparatiei, adica cat poate sa "tina", presiunea lichidului de racire fiind mult mai mare decat la vechea Dacie. Ar mai fi problema introducerii acestui "praf", la Dacie porneai motorul, deschideai capacul radiatorului si turnai praful, motorul mergand la relanti. In cazul presiunii mari de acum, nu stiu pe unde s-ar putea introduce, deoarece in momentul introducerii e bine ca motorul sa fie cald si sa fie in functiune, pentru a permite difuzarea prafului cat mai repede spre fisura(atunci apar problemele, daca praful nu e dizolvat cat mai repede si "transportat" cat mai repede spre fisura)...Ce zic instructiunile de folosire a produsului?
This post has been edited by traffictours: 17 Jan 2008, 18:59 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
Salut! La un motor Citroen 1,9D am pus 1/2 din ghidusia aia in vasul de expansiune cu motorul la relanti... Pe urma l-am turat de l-au luat toti dracii (din motivele expuse de traffictours). De altfel, aceeasi experienta a patit-o un coleg care, pe ac. motor, a pus tot flaconul (lui i s-a intamplat vara) iar in iarna a constatat ca nu i se mai incalzeste caloriferul (s-a confirmat in service ca solutia cu pricina a creeat problema), deci nu uita sa deschizi caldura in habitaclu! Mentionez ca a functionat d.p.d.v. al 'reparatiei'... In ambele cazuri, era vorba de pierdere a cca 0,75 litri de lichid de racire la vreo 1000 km (sau, la fiecare a doua dimineata se completa cu lichid)
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
@Dodone fara ezitare - schimba radiatorul. Vei ajunge sa regreti leak-stop-ul ala...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Dodone |
![]()
Post
#5
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Va multumesc pt. sfaturi.
Inca nu am cumparat produsul,nu am citit instructiunile. La mine pierderea de lichid nu e foarte mare ,asa ca stau inca in dubii. Cred ca o mai lalai pana se mai incalzeste afara si apoi il dau jos.Am o mare banuiala ca curge pe la imbinarile vanei de plastic.Daca e asa il pot relipi. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
sqryn |
![]()
Post
#6
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
Mai bine cauta un radiator sh pe la dezmembrari si cred ca e mult mai ok decat solutia minune.
Poti sa incerci si cu cele de logan (1.6 banuiesc sau de solenza 1.9 diesel) poate se potrivesc. In alta ordine de idei eu am avut o conducta fisurata cand pierdeam lichid de racire, a fost 50 sau 100 roni schimbatul si manopera. Incearca sa depistezi cauza cat mai exact sa nu bagi bani aiurea in piese. Bafta! This post has been edited by sqryn: 18 Jan 2008, 10:37 |
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
wolfin |
![]()
Post
#7
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.778 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
incearca cu 2+2. era o solutie pulbere aurie
eu am folosit tot la dacie pt calorifer. a mers de minune. nu trebuie decat sa ai caldura deschisa sa nu blocheze intrarea. si fol instructiunile. daca nu merge schimbi radiarorul. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Dodone |
![]()
Post
#8
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Intradevar,prima data trebuie sa localizez exact locul scurgerii si apoi sa iau o decizie.
Intre timp o sa ma interesez de compatibilitati.Foarte probabil ca se va potrivi de la Logan 1.6 16v (cu clima sau fara,nu stiu daca are importanta). Va multumesc pt. sfaturi,chiar ma ajuta. ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:10 |