Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna III GT 4control, Fiabilitate 4control

bvirgil
post 3 Apr 2013, 13:11
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 9 November 06
From: Oradea




Salutare,

Ma tenteza tot mai mult o Laguna GT cu 4control (varianta in 4 usi) dar ma ingrijoreaza fiabilitatea sistemului 4 control.

Stie cineva cum se comporta in timp? Cum il afecteaza gropile de la noi?

This post has been edited by bvirgil: 3 Apr 2013, 13:15


--------------------
Renault Laguna III Carminat 1.5 dci 2010
Laguna III Carminat, 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 3 Apr 2013, 15:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Eu am varianta coupe, dar puntea spate e identica cu cea de la berlina. Mecanica sistemului este extrem de simpla. O parghie actionata de un motor electric care trage-impinge doua brate ce actioneaza fuzetele rotilor spate. Si asta la un unghi de cateva grade. Cat de nefiabila sa fie o punte spate rigida ? Nici macar suspensie cu brate independente, devenita standard la clasa compacta la alte modele. Aici nu stiu daca e de bine sau de rau, sa ai o punte mai simpla sau una mai complicata independenta. In ecuatia confortului, evident puntea simpla reno e mai "naspa" si chiar se simte fata de una cu brate independente.

Bracarea rotilor spate se face cum ziceam, doar cu cateva grade in sens opus celor fata sa te ajute in spatiile stramte unde raza de bracare depaseste spatiul avut si te obliga la cel putin doua manevre. Ai senzatia ca ai o masina mai "scurta"

Faza tare e la viteze superioare, peste 60 de km/h, cand senzorii de acceleratie laterali "sesizeaza" o alterare brusca a traiectoriei, rotile spate bracandu-se in acelasi sens cu cele din fata pentru pastrarea stabilitatii. Chiar am "experimentat" senzatia, pe M0 in ungaria, ploaie cumplita, zone inundate, balti, o simteam cum zmuceste stanga sau dreapta de spate, dar directia stabila.

Ca fiabilitate ma gandesc ca in buna traditie a masinilor "ieftinite" in fabrica a la reno, senzoristica e prima pe lista la non-fiabilitate. Iar ca mecanica doar sa iei bolovani mari, altfel e cam greu sa strici puntea aia formata din doar cateva componente mecanice plus motorasul de actionare. Altfel se poate pune o punte cu fuzete fixe si ai terminat cu povestioara 4 control. E cam devreme, nu am auzit de plangeri, doar daca masina e lovita rau sau alte cauze dure... smile.gif

This post has been edited by digioptic: 3 Apr 2013, 15:18


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gAnY
post 3 Apr 2013, 20:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 6 February 10
From: Paris




Prin topicul ãsta ar fii o idee bunã sã spunem câti km avem cu masinile noastre de tip 4control, poate ne ajutã cu ceva:

Incep eu : 94.000 km fãrã probleme pânã acum la sistemul 4Control

This post has been edited by gAnY: 3 Apr 2013, 20:22


--------------------
Renault Laguna III 2.0 dCI 180 GT 4Control 2008
Renault Laguna II 1.9 dCI 120
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.pastiu
post 4 Apr 2013, 11:40
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 July 12




185000 KM fara probleme la sistemul 4Control smile.gif)


--------------------
Renault Laguna III 2010 - GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvirgil
post 5 Apr 2013, 10:16
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 9 November 06
From: Oradea




Multumesc pentru raspunsuri. M-am linistit un pic smile.gif


--------------------
Renault Laguna III Carminat 1.5 dci 2010
Laguna III Carminat, 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ventelradu
post 6 Apr 2013, 08:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 29 November 07




Salut tuturor de pe acest forum. De ceva vreme ma tot tenteaza sa schimb batrana laguna 2 1.9dci cu una 3 in 5 usi 2.0dci 180 cp 4 control. Despre laguna 2 stiu cam toate problemele specifice modelului si motorului de 1.9 care pana acuma in 250.000km nu am schimbat nimic la motor inafara de consumabile. Despre L3 nu prea stiu absolut nimic despre fiabilitate ,intretinere ce varianta de motorizare 2.0dci e mai buna etc. Tin sa precizez ca va fi solosita in Maramures unde drumurile sunt cred ca cel mai proaste din toata tara .Ca si alternativa ar mai fi Mazda 6 2009 sau Lancer 2008 2.0did Astept un sfat de la posesori de L3


--------------------
renault laguna2 2002 dynamique - MM50RAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ventelradu
post 10 Apr 2013, 10:29
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 29 November 07




Orce sfat e binevenit


--------------------
renault laguna2 2002 dynamique - MM50RAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 10 Apr 2013, 20:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Se spune ca L3 este mai fiabila decat L2. Insa, daca ai avut noroc de la L2 foarte buna, poti avea ghinion cu L3 si atunci vei spune ca e proasta L3. Eliminand insa acest aspect, personal consider L3 o masina foarte corecta in banii pe care ii cere. Asa ca mergi cu incredere. Recomand insa cutie automata. E vorba de comfort.....

Lancer e in clasa compacta si nu in clasa medie cum sunt Laguna si 6.

Pentru drumuri proaste, alternativele sunt Sandero Stepway sau Duster. biggrin.gif


PS: Am fost vara trecuta prin MM in concediu si, din pacate, confirm ca-s drumuri foarte proaste. Nu ma arunc sa spun ca-s cele mai proaste din tara, insa cum am iesit din CJ spre MM sau cum am intrat din MM in SV, sincer, parca eram in alta tara.

This post has been edited by centurion: 10 Apr 2013, 20:52


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ventelradu
post 11 Apr 2013, 09:47
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 29 November 07




Despre drumuri din pacate asta e adevarul . Cred ca am sa ma acsez pe mazda 6 peste tot fiind laudata numai de bine. orcum mersi sfat. Drumuri bune si fara surprize neplacute.


--------------------
renault laguna2 2002 dynamique - MM50RAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 11 Apr 2013, 11:06
Post #10


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Mazda 6 diesel, daca e folosita preponderent in oras, pe trasee scurte, cam are probleme cu filtrul de particule, dar asta se intampla cam la toate masinile de generatie noua cu FAP. Daca obisnuiesti sa faci drumuri lungi in afara orasului, in principiu nu mai ai bataia asta de cap. De asemenea, daca zici ca in zona ta sunt drumuri foarte proaste, s-ar putea sa nu iti placa suspensia de Mazda care e ceva mai rigida decat la alte limuzine de clasa medie, mai ales ca unii posesori se plang si de anumite zgomote venind de la caseta de directie, pe drumuri rele. Nu cred ca sunt mari diferente de fiabilitate intre L3 si Mazda 6, ambele sunt masini bune, dar Laguna e alegerea mai confortabila, in timp ce Mazda te implica mult mai mult la condus. Depinde ce preferi...


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 11 Apr 2013, 11:09
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Mazda te implica mai mult si la bani.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 11 Apr 2013, 11:35
Post #12


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Daca te referi la costul de achizitie, da, Mazda e ceva mai scumpa decat Laguna, dar asta pentru ca la SH multe Lagune sunt aduse de samsari si sunt dubioase, in timp ce Mazda sunt de obicei vandute de proprietar, si sunt mai putin predispuse la km dati inapoi sau acte dubioase...Daca te referi la intretinere, nu e nicio diferenta intre Reno si Mazda...


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ventelradu
post 11 Apr 2013, 19:15
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 29 November 07




Sper sa nu sariti pe mine ca deviez de la subiectul Laguna 3 . Daca ar fi sa luati o masina second intre 9000-11000euro max voi ce ati alege intre Laguna 3 gt,Mazda6 2.0diesel,Lancer2.0diesel,Seat Leon 2.0tdi FR,Octavia2.0tdi RS sau Honda Accord 2.2 tdci(2009),Lexus Is 220 sau poate imi dati o alta alternativa mai buna.

This post has been edited by ventelradu: 11 Apr 2013, 19:18


--------------------
renault laguna2 2002 dynamique - MM50RAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 11 Apr 2013, 20:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Duster nou sau Sandero Stepway nou.
Asta as alege, fara nici o caterinca.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 11 Apr 2013, 21:42
Post #15


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Din variantele expuse de tine, eu as alege fie Mazda 6 fie Honda Accord...Lancer nici nu l-as lua in calcul, interiorul e odios si motorul are multe probleme, Octavia in varianta asta mi se pare o struto-camila, Leonul e nasol rau la interior, Lexusul, desi are gene de Toyota, are probleme de fiabilitate la motorizarea diesel si e si foarte scump la intretinere...

Din ce variante ai expus, imi pare ca vrei o masina placuta la condus, nu doar sa te duca din A in B. Mazda 6 si Honda Accord cred ca s-ar potrivi foarte bine, si sunt amandoua suficient de fiabile incat sa nu iti faci probleme.

Varianta pe care as merge eu, lasand la o parte lista ta, e Alfa Romeo 159. Arata bine, se conduce senzational, si fiabilitatea e cam pe acolo cu toate masinile de clasa medie, nu e o masina cu probleme mari, daca a fost ingrijita.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzone
post 11 Apr 2013, 22:03
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 24 May 06
From: Bucuresti




da. eu astazi am cumparat un L3 GT 4control. 138k Km. La prima impresie masina este ca noua.

@ventelradu : Eu cautam masina de aproape 2 luni. Voiam fie L3 GT 4control, neaparat cu panoramic, fie un Citroen C5. Ambele se incadreaza in 11000. Eu intre astea am avut de ales. Am vazut vreo 4 C5 si vreo 3 L3 GT. M-am oprit la L3, dar iti recomand sa arunci un ochi si la Citroen C5, neaparat cu suspensie Hidractive III.

Spor.

This post has been edited by mitzone: 11 Apr 2013, 22:04


--------------------
Renault Laguna III GT 4Control 2009 - -- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holtandrei
post 14 Oct 2014, 07:36
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 13 April 13




QUOTE(centurion @ 11 Apr 2013, 20:32)
Duster nou sau Sandero Stepway nou.
Asta as alege, fara nici o caterinca.
*



Cam asa, pe romanica sustin pe colegul

Daca am avea sfalt, HONDA sau Toyota

Sunt posesor de L2 GT 2.2 DCI CVA, nu sunt multumit de masina , dar sunt indragostit de ea, nu sunt multumit din punct de vedere tehnic, aproape 1700Kg cu punte rigida spate si fara multibrat fata??????? chiar ca nus normali francezii ( nu ca prin 2003 ei aveau drumuri mult mai bune ca noi azi )

In fiecare an tai cel putin 2 anvelope pe 17, 16 nu pot pune ca am discuri pe 310

Vesnicii greieri prin habitaclu pe care i vanez, si deja am obosit ( sau mai degraba mam obisnuit, dar nu e normal , ca masina asta a avut un pret DDP de 34000 euro in 2003 )

Lancer cu motor de 2.0 e o senzatie ceva ctre BMW, pote unpic mai fain ( din punctul meu de vedere )

Dar la 11.000 Euro as opta pe un duster 1.5 DCI, 4x4 full + inbunatatir, cel putin inca 3-4 ani, su RAV4, sau orsice masina unpic off-road ( de si nus pe placul meu neaparat )

Initial am vrut sa iau Vel Satis, dar nu am gasit una sa nu curga pe asfalt biggrin.gif

Dezavantajele sistemului classic de suspensie este ca NU E COMOD, si transmite loviturile in caroserie, caroserie-interior, interior care in 4 ani incepe sa scartie din toate plasticele, la fel am patit si pe masinile anteriore cu acest tip de suspensie, indiferent ce arcuri si telescoape am pus

Singurele masini care fac exceptie sint cele care au masa pana in 1200kg


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 2.2 DCi 2003 / Dynamique - BH 59 EIH
If there is no struggle, there is no progress.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2025 - 06:32
Dacia