Laguna III GT 4control, Fiabilitate 4control
![]() ![]() ![]() |
Laguna III GT 4control, Fiabilitate 4control
bvirgil |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|||
digioptic |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Eu am varianta coupe, dar puntea spate e identica cu cea de la berlina. Mecanica sistemului este extrem de simpla. O parghie actionata de un motor electric care trage-impinge doua brate ce actioneaza fuzetele rotilor spate. Si asta la un unghi de cateva grade. Cat de nefiabila sa fie o punte spate rigida ? Nici macar suspensie cu brate independente, devenita standard la clasa compacta la alte modele. Aici nu stiu daca e de bine sau de rau, sa ai o punte mai simpla sau una mai complicata independenta. In ecuatia confortului, evident puntea simpla reno e mai "naspa" si chiar se simte fata de una cu brate independente.
Bracarea rotilor spate se face cum ziceam, doar cu cateva grade in sens opus celor fata sa te ajute in spatiile stramte unde raza de bracare depaseste spatiul avut si te obliga la cel putin doua manevre. Ai senzatia ca ai o masina mai "scurta" Faza tare e la viteze superioare, peste 60 de km/h, cand senzorii de acceleratie laterali "sesizeaza" o alterare brusca a traiectoriei, rotile spate bracandu-se in acelasi sens cu cele din fata pentru pastrarea stabilitatii. Chiar am "experimentat" senzatia, pe M0 in ungaria, ploaie cumplita, zone inundate, balti, o simteam cum zmuceste stanga sau dreapta de spate, dar directia stabila. Ca fiabilitate ma gandesc ca in buna traditie a masinilor "ieftinite" in fabrica a la reno, senzoristica e prima pe lista la non-fiabilitate. Iar ca mecanica doar sa iei bolovani mari, altfel e cam greu sa strici puntea aia formata din doar cateva componente mecanice plus motorasul de actionare. Altfel se poate pune o punte cu fuzete fixe si ai terminat cu povestioara 4 control. E cam devreme, nu am auzit de plangeri, doar daca masina e lovita rau sau alte cauze dure... ![]() This post has been edited by digioptic: 3 Apr 2013, 15:18 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
gAnY |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 6 February 10 From: Paris ![]() |
Prin topicul ãsta ar fii o idee bunã sã spunem câti km avem cu masinile noastre de tip 4control, poate ne ajutã cu ceva:
Incep eu : 94.000 km fãrã probleme pânã acum la sistemul 4Control This post has been edited by gAnY: 3 Apr 2013, 20:22 |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 dCI 180 GT 4Control
2008 Renault Laguna II 1.9 dCI 120
|
|
adrian.pastiu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 July 12 ![]() |
185000 KM fara probleme la sistemul 4Control
![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2010 - GT
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. M-am linistit un pic
![]() |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
ventelradu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 29 November 07 ![]() |
Salut tuturor de pe acest forum. De ceva vreme ma tot tenteaza sa schimb batrana laguna 2 1.9dci cu una 3 in 5 usi 2.0dci 180 cp 4 control. Despre laguna 2 stiu cam toate problemele specifice modelului si motorului de 1.9 care pana acuma in 250.000km nu am schimbat nimic la motor inafara de consumabile. Despre L3 nu prea stiu absolut nimic despre fiabilitate ,intretinere ce varianta de motorizare 2.0dci e mai buna etc. Tin sa precizez ca va fi solosita in Maramures unde drumurile sunt cred ca cel mai proaste din toata tara .Ca si alternativa ar mai fi Mazda 6 2009 sau Lancer 2008 2.0did Astept un sfat de la posesori de L3
|
--------------------
renault
laguna2
2002 dynamique
- MM50RAD
|
|
ventelradu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 29 November 07 ![]() |
Orce sfat e binevenit
|
--------------------
renault
laguna2
2002 dynamique
- MM50RAD
|
|
centurion |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Se spune ca L3 este mai fiabila decat L2. Insa, daca ai avut noroc de la L2 foarte buna, poti avea ghinion cu L3 si atunci vei spune ca e proasta L3. Eliminand insa acest aspect, personal consider L3 o masina foarte corecta in banii pe care ii cere. Asa ca mergi cu incredere. Recomand insa cutie automata. E vorba de comfort.....
Lancer e in clasa compacta si nu in clasa medie cum sunt Laguna si 6. Pentru drumuri proaste, alternativele sunt Sandero Stepway sau Duster. ![]() PS: Am fost vara trecuta prin MM in concediu si, din pacate, confirm ca-s drumuri foarte proaste. Nu ma arunc sa spun ca-s cele mai proaste din tara, insa cum am iesit din CJ spre MM sau cum am intrat din MM in SV, sincer, parca eram in alta tara. This post has been edited by centurion: 10 Apr 2013, 20:52 |
--------------------
-
-
-
|
|
ventelradu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 29 November 07 ![]() |
Despre drumuri din pacate asta e adevarul . Cred ca am sa ma acsez pe mazda 6 peste tot fiind laudata numai de bine. orcum mersi sfat. Drumuri bune si fara surprize neplacute.
|
--------------------
renault
laguna2
2002 dynamique
- MM50RAD
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Mazda 6 diesel, daca e folosita preponderent in oras, pe trasee scurte, cam are probleme cu filtrul de particule, dar asta se intampla cam la toate masinile de generatie noua cu FAP. Daca obisnuiesti sa faci drumuri lungi in afara orasului, in principiu nu mai ai bataia asta de cap. De asemenea, daca zici ca in zona ta sunt drumuri foarte proaste, s-ar putea sa nu iti placa suspensia de Mazda care e ceva mai rigida decat la alte limuzine de clasa medie, mai ales ca unii posesori se plang si de anumite zgomote venind de la caseta de directie, pe drumuri rele. Nu cred ca sunt mari diferente de fiabilitate intre L3 si Mazda 6, ambele sunt masini bune, dar Laguna e alegerea mai confortabila, in timp ce Mazda te implica mult mai mult la condus. Depinde ce preferi...
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
CRY 79 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Mazda te implica mai mult si la bani.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Daca te referi la costul de achizitie, da, Mazda e ceva mai scumpa decat Laguna, dar asta pentru ca la SH multe Lagune sunt aduse de samsari si sunt dubioase, in timp ce Mazda sunt de obicei vandute de proprietar, si sunt mai putin predispuse la km dati inapoi sau acte dubioase...Daca te referi la intretinere, nu e nicio diferenta intre Reno si Mazda...
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
ventelradu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 29 November 07 ![]() |
Sper sa nu sariti pe mine ca deviez de la subiectul Laguna 3 . Daca ar fi sa luati o masina second intre 9000-11000euro max voi ce ati alege intre Laguna 3 gt,Mazda6 2.0diesel,Lancer2.0diesel,Seat Leon 2.0tdi FR,Octavia2.0tdi RS sau Honda Accord 2.2 tdci(2009),Lexus Is 220 sau poate imi dati o alta alternativa mai buna.
This post has been edited by ventelradu: 11 Apr 2013, 19:18 |
--------------------
renault
laguna2
2002 dynamique
- MM50RAD
|
|
centurion |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Duster nou sau Sandero Stepway nou.
Asta as alege, fara nici o caterinca. |
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Din variantele expuse de tine, eu as alege fie Mazda 6 fie Honda Accord...Lancer nici nu l-as lua in calcul, interiorul e odios si motorul are multe probleme, Octavia in varianta asta mi se pare o struto-camila, Leonul e nasol rau la interior, Lexusul, desi are gene de Toyota, are probleme de fiabilitate la motorizarea diesel si e si foarte scump la intretinere...
Din ce variante ai expus, imi pare ca vrei o masina placuta la condus, nu doar sa te duca din A in B. Mazda 6 si Honda Accord cred ca s-ar potrivi foarte bine, si sunt amandoua suficient de fiabile incat sa nu iti faci probleme. Varianta pe care as merge eu, lasand la o parte lista ta, e Alfa Romeo 159. Arata bine, se conduce senzational, si fiabilitatea e cam pe acolo cu toate masinile de clasa medie, nu e o masina cu probleme mari, daca a fost ingrijita. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
mitzone |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 24 May 06 From: Bucuresti ![]() |
da. eu astazi am cumparat un L3 GT 4control. 138k Km. La prima impresie masina este ca noua.
@ventelradu : Eu cautam masina de aproape 2 luni. Voiam fie L3 GT 4control, neaparat cu panoramic, fie un Citroen C5. Ambele se incadreaza in 11000. Eu intre astea am avut de ales. Am vazut vreo 4 C5 si vreo 3 L3 GT. M-am oprit la L3, dar iti recomand sa arunci un ochi si la Citroen C5, neaparat cu suspensie Hidractive III. Spor. This post has been edited by mitzone: 11 Apr 2013, 22:04 |
--------------------
Renault
Laguna III GT 4Control
2009
- -- -- --
|
|
holtandrei |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 April 13 ![]() |
QUOTE(centurion @ 11 Apr 2013, 20:32) Cam asa, pe romanica sustin pe colegul Daca am avea sfalt, HONDA sau Toyota Sunt posesor de L2 GT 2.2 DCI CVA, nu sunt multumit de masina , dar sunt indragostit de ea, nu sunt multumit din punct de vedere tehnic, aproape 1700Kg cu punte rigida spate si fara multibrat fata??????? chiar ca nus normali francezii ( nu ca prin 2003 ei aveau drumuri mult mai bune ca noi azi ) In fiecare an tai cel putin 2 anvelope pe 17, 16 nu pot pune ca am discuri pe 310 Vesnicii greieri prin habitaclu pe care i vanez, si deja am obosit ( sau mai degraba mam obisnuit, dar nu e normal , ca masina asta a avut un pret DDP de 34000 euro in 2003 ) Lancer cu motor de 2.0 e o senzatie ceva ctre BMW, pote unpic mai fain ( din punctul meu de vedere ) Dar la 11.000 Euro as opta pe un duster 1.5 DCI, 4x4 full + inbunatatir, cel putin inca 3-4 ani, su RAV4, sau orsice masina unpic off-road ( de si nus pe placul meu neaparat ) Initial am vrut sa iau Vel Satis, dar nu am gasit una sa nu curga pe asfalt ![]() Dezavantajele sistemului classic de suspensie este ca NU E COMOD, si transmite loviturile in caroserie, caroserie-interior, interior care in 4 ani incepe sa scartie din toate plasticele, la fel am patit si pe masinile anteriore cu acest tip de suspensie, indiferent ce arcuri si telescoape am pus Singurele masini care fac exceptie sint cele care au masa pana in 1200kg |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour 2.2 DCi
2003 / Dynamique
- BH 59 EIH If there is no struggle, there is no progress.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:32 |