Functionare motor fara debitmetru Laguna II
![]() ![]() ![]() |
Functionare motor fara debitmetru Laguna II
Dan73 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|||
matrix67b |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Un lucru este clar: colegul jon_nxt confunda dumperul cu debitmetrul. Cred ca , in dorinta de a elimina scurgerile de ulei pe la garnitura dumperului , cineva i-a strans exagerat de mult suruburile de prindere pe galeria de admisie.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
jon_nxt |
![]() ![]()
Post
#63
|
![]() Membru declarat anti-bizoni Group: Members Posts: 216 Joined: 15 August 08 From: Bucuresti ![]() |
Posibil sa confund si eu personal am dubii asupra terminologiei. Initial cand am fost la amicul meu sa ii cer piesa s-o schimb cautasem prin niste topicuri pe forum si gasisem piesa ca "dumper". Dupa ce i-am dat amicului codurile masinii ca sa gaseasca piesa, cand mi-a adus-o mi-a spus "vezi ca nu e dumper, e debitmetrul de aer piesa asta"... ca asa a gasit-o in program; asa ca... n-am stiut ce sa mai cred.
Inca nu am avut timp sa lucrez la masina, poate maine dupa masa sau duminica... promit sa revin cu poze. Intre timp, am sa atasez o poza gasita pe un alt topic unde se discuta de piesa ca "dumper". La mine piesa conturata cu verde s-a rupt de-a lungul liniei rosii. [Offtopic] Scuze ca s-a iscat aceasta zapaceala insa eu ma pricep la cu totul alte lucruri decat mecanica si culisele motoarelor. Acum invat incet-incet, iar sfaturile si discutiile de pe forum ma ajuta foarte mult. Multumirile mele cu aceasta ocazie celor care impartasesc aici din cunostintele lor si celor ce mentin acest forum. Bafta! P.S. Ma gandeam daca e posibil ca acest dispozitiv sa iasa din schema motorului. Ma gandesc la o piesa frumos facuta (am un meserias care mi-a zis ca o poate face din metal sau teflon) insa care sa nu mai contina partea de comanda a clapetei interioare. Practic sa fie doar o adaptare de la flansa cu prindere in 3 suruburi la conducta ce vine de la intercooler, fara clapeta in interior. In acest fel e ca si cand masina ar lucra cu clapeta deschisa la maxim. Insa ce se intampla cu comanda care mi se pare ca e e data de pompa de vacuum? (sau ce e chestia aia cilindrica de deasupra galeriei de evacuare). Ce am mai observat... ca daca motorul e la relanti si apas butonul de stop al motorului, clapeta e comandata pe pozitia inchis maxim de catre acea pompa (sa ce o fi ea). Practic aerul de la intercooler e oprit cand e ceruta oprirea. Ma intreb care ar fi cauzele lipsei comenzii de inchidere a fluxului de aer de la intercooler... (nu mai poti opri motorul? ![]() Attached thumbnail(s) damper.jpg ( Size: 691.33k ) Number of downloads: 5708 |
--------------------
Renault
Laguna 2, phase 1
1.9 dCi Dynamique, 2001 "Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
|
|
todd |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 08 ![]() |
ce curat motor ai. Il speli cumva?
|
--------------------
Renault
Laguna2 1.9dci, LagunaIII 2.0dci
..........
|
|
byby |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
E clar, la tine e vorba de dumper. El are rolul de a opri motorul prin obturarea totala a admisiei de aer. Daca nu ai piesa de comanda vacuumatica nu cred ca exista posibilitatea de a opri motorul din buton. Poti cel mult sa o bagi in a 6 sea si sa dai drumul la ambreiaj ( ca la RABA
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
jon_nxt |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru declarat anti-bizoni Group: Members Posts: 216 Joined: 15 August 08 From: Bucuresti ![]() |
@todd - nu e motorul meu... am scris in postul anterior, poza e luata tot de undeva de prin forum. Eu nu sunt adeptul spalarii motorului. Decat daca il desfaci piesa cu piesa si speli fiecare piesa in parte
![]() @ byby - deci exclus sa lucreze fara...sau pot sa pun un cablu de care sa trag cand vreau sa opresc motorul ![]() P.S. Nu am avut timp weekendul asta sa lucrez la inlocuirea dumperului. This post has been edited by jon_nxt: 13 Sep 2009, 18:19 |
--------------------
Renault
Laguna 2, phase 1
1.9 dCi Dynamique, 2001 "Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
|
|
andu911 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(byby @ 12 Sep 2009, 19:16) E clar, la tine e vorba de dumper. El are rolul de a opri motorul prin obturarea totala a admisiei de aer. Daca nu ai piesa de comanda vacuumatica nu cred ca exista posibilitatea de a opri motorul din buton. Poti cel mult sa o bagi in a 6 sea si sa dai drumul la ambreiaj ( ca la RABA ![]() Orice diesel se opreste in momentul in care nu se mai injecteaza motorina. Motorul se opreste si fara damper, numai ca se va opri mult mai violent. De-aia multi care au damperul stricat au impresia ca s-a stricat volanta... |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
jon_nxt |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru declarat anti-bizoni Group: Members Posts: 216 Joined: 15 August 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Am reusit sa schimb zilele trecute dumperul. A fost o operatiune foarte usoara. Cand am dat jos dumperul vechi mi-am zis ca inainte de a-l pune pe cel nou, din moment ce aveam acces destul de bun la EGR sa il desfac si pe el si sa-l curat, cu ocazia asta. Zis si facut. Am desfacut suruburile si mufa si am inceput sa il misc cu un cleste papagal, rotind usor. A mers putin si s-a blocat. Aveam joc destul de usor in miscarea circulara (cam 25-30 de grade) si inspre inafara am reusit sa il scot cam 1 cm... dar atat. Aici toate eforturile mele nu au facut decat sa duca la zgarierea destul de urata a partii metalice a carcasei EGR. Dupa inca o jumatate de ora de incercari am renuntat. L-am bagat la loc si pe pozitie si am pus dumperul. Poate cu alta ocazie sau cu ajutorul unui cunoscator care a mai facut asta am sa scot pentru curatare si EGR. Dupa ce am terminat, am dat o tura si am constatat cu surprindere ca mersul motorului s-a schimbat drastic. Nu mai am simtit acele sacadari cand "dadea in nas" si parca motorul are acum mai multa "vânã". Parca am din nou toti caii sub capota. Atasez o poza cu improvizatia cu care am mai mers cateva zile pana mi-a venit piesa, ca am avut nevoie de masina. Cu mici exceptii, chiar nu am simtit ca dumperul e defect. Zic cu mici exceptii pentru ca dupa ce am strans bine cu bridele de plastic (tie-wraps) dumperul s-a comportat ca si inainte de a se sparge. Adica in afara de reprizele de "dat in nas" pe care le aveam pe la 2000-2200 rpm nu am simtit decat o usoara scadere in putere. La un moment dat ma batea gandul sa mai aman momentul schimbarii piesei cu cea noua care sosise deja.
![]() ![]() Bafta! 1.jpg 2.jpg 3.jpg |
--------------------
Renault
Laguna 2, phase 1
1.9 dCi Dynamique, 2001 "Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
Din prostie sau curiozitate,acum 3-4 luni am avut probleme cu EGR-ul si am umblat si la debitmetru, l-am curatat cu degripant (spray pt rugina), surpriza,a inceput sa scoata fum mai mult decat de obicei caci are 130K, sa fie de la degripant.....?????????
|
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
2007
- ** - ** - WAS
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Exact de la el. Debitmetrul nu se curata cu orice fel de spray. Trebuia sa-l cureti cu spray special....care de fapt nu are nimic special in el, doar alcool izopropilic.
Probabil ca ai stricat debitmetrul. |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
SINOK |
![]()
Post
#72
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 25 January 09 ![]() |
am si eu o intrebare! la mine rezistentele alea doua din debimetru sunt rupte ,dar masina trage normal nu scoate fum si nu stiu ce sa fac , am gasit unul la cineva pe net ,nu stiu sa-l cumpar voi ce parere aveti
26 Oct 2009, 09:49: am uitat sa va m-ai intreb, daca este de la masina de 120 cai si a mea are 100cai oare este acelasi tip de debimetru ? This post has been edited by SINOK: 26 Oct 2009, 08:49 |
--------------------
renault
Laguna 2
2003 AUTHENTIQUE 1.9 dci 74kw
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Da, in caz de defectiuni la debitmetru, calculatorul masinii atribuie automat valori predefinite ale raportului aer -combustibil pentru ca sa poti circula cu masina pana la remedierea defectiunii. La prima vedere pare sa mearga normal dar trebuie sa-l inlocuiesti. Citeste codul de pe al tau apoi ia legatura cu cel care ti-l vinde si vezi daca se potriveste. Cauta si topicurile lui Adi Suciu din Timisoara ca-i baiat serios
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
SINOK |
![]()
Post
#74
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 25 January 09 ![]() |
multumesc frumos de raspuns matrix mare domn
|
--------------------
renault
Laguna 2
2003 AUTHENTIQUE 1.9 dci 74kw
|
|
andu911 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(matrix67b @ 26 Oct 2009, 09:27) Da, in caz de defectiuni la debitmetru, calculatorul masinii atribuie automat valori predefinite ale raportului aer -combustibil pentru ca sa poti circula cu masina pana la remedierea defectiunii. La prima vedere pare sa mearga normal dar trebuie sa-l inlocuiesti. Citeste codul de pe al tau apoi ia legatura cu cel care ti-l vinde si vezi daca se potriveste. Cauta si topicurile lui Adi Suciu din Timisoara ca-i baiat serios De cand am schimbat debitmetrul, masina trage la fel ca inainte, numai ca scoate putin mai mult fum cand accelerez. Consumul este identic ca inainte... |
--------------------
-
-
-
|
|
super98 |
![]()
Post
#76
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Salut!
De unde ai luat debitmetru si cu cat? Se pare ca si eu trebuie sa schimb debitmetru dar la noi in oras am intrebat si m-a dat pe spate pretul 1400 ron ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
SINOK |
![]()
Post
#77
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 25 January 09 ![]() |
ii folosit din dezmembrari cu 150 ron dar inca n-am luat nimic
27 Oct 2009, 17:42: cauta la bursa This post has been edited by SINOK: 27 Oct 2009, 16:42 |
--------------------
renault
Laguna 2
2003 AUTHENTIQUE 1.9 dci 74kw
|
|
super98 |
![]()
Post
#78
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Multumesc de raspuns.
Ar fi super la 150 ron dar poblema este sa si functioneze mai mult timp. Vad ca Adic a luat unul SH tot cu 150 lei si nu l-a tinut mult. Dar nici 1400 ron nu as da pe el. Azi am mai intrebat la un magazin si mi-a zis ca pe original mi l-ar aduce cu 1000 ron....si tot e mult bineinteles. O sa incerc pana la urma cu unul Sh daca nu am alternativa, sa speram ca voi avea bafta. ![]() 27 Oct 2009, 21:08: Difera debitmetru de la o laguna cu 107cp si una de 120cp? As vrea sa incerc cu unul de la alta masina sa vad cum functioneaza dar acea Laguna are 107cp si nu vreau sa-i produc daune ![]() This post has been edited by super98: 27 Oct 2009, 21:08 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
E la fel, poti proba linistit.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
super98 |
![]()
Post
#80
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Multumesc de raspuns. Voi incerca in wekend.
Am innebunit cautand un debitmetru mai ieftin si am gasit pe undeva in Anglia. Care sa pricepe bine la engleza sa vedem si noi cat ne-ar costa cu tot cu transport? ![]() Cel putin este mai ieftin ca in Romania....nou. ![]() Debitmetru nou in Anglia 30 Oct 2009, 09:01: Debitmetru Ia vedeti si aici....am gasit unul pe Autokarma dar e de Peugeot206. Din poza pare la fel cu Laguna, dar oare merge la masinile noastre? This post has been edited by super98: 30 Oct 2009, 09:01 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
VF1BG0 |
![]()
Post
#81
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca are acelasi cod merge. Nu conteaza ca arata la fel, conteaza sa se potriveasca si mufa
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
jokerusv |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 8 June 07 ![]() |
Salutare tuturor...
Nu am mai apucat sa intru pe forum de ceva vreme...acum cand mai prind o clipa de ragaz mai dau citire ici-colo... Revin la problema cu debitmetrul.... La a mea Langusta imi aparea pe display "Injection Fault". Total aleator la inceput, ulterior cand porneam masina, dupa testele de inceput eroarea era afisata. Fara eroarea din bord, la accelerari puternice peste 3k rpm masina scoatea fun negru destul de dens si mi se parea ca totusi calutii erau cam vlaguiti; cu eroarea in bord tragea de rupea si nu mai scotea fum defel. Mi-am facut timp, am pus interfata pt. diagnoza( ddt2k) si imi apareau erori la debitmetru, senzor presiune supraalimentare( valori implauzibile ) si senzor temperatura carburant( -40gr. C). Am dat jos debitmetrul si l-am curatat cu alcool izopropilic cu un betisor de sters in urechi( profi, nu? ![]() ![]() Am comandat pe net debitmetru, compatibil, nu original, am asteptat, l-am primit, l-am pus pe masina...no error. In schimb, masina imi consuma de numa...in oras 14-16l, in afara 8-9l, mers normal, fara accelerari in scurt, in rampa, etc, plus fum mai mult, mai negru. Pus pe alta Laguna, nu apareau problemele consumului ca la mine. L-am pus pe cel vechi inapoi si am luat un senzor de supraalimentare de la un frate lagunist si surpriza.....no more errors. Sunt 3 saptamani de atunci. Pe diagnoza au disparut si erorile senzorului de temperatura carburant si cele ale debitmetrului. A ramas totusi problema fumului la accelerarile puternice, dupa 3000rpm, insa aici tre' sa mai sap, dar dupa ce imi voi fi spalat intercoolerul si curatat ( din nou ) EGRul. Acum sunt relativ multumit de cum am incheiat problema asta, mai ales ca am un debitmetru de rezerva... Nu inteleg care e relatia dintre senzorul de supraalimentare si erorile de pe debitmetru si senzor temperatura carburat. Atunci cand am montat sensorul de suprapresiune am curatat si conectorii de la debitmetru si cel de la senzorul de temperatura al carburantului si ma gandesc sa nu fi fost si o problema de contact imperfect, dar nu am cum proba. Oricum nu sunt lamurit. PS: Debitmetrul l-am luat din UK si m-a ajuns ~300lei cu tot cu transport. This post has been edited by jokerusv: 30 Oct 2009, 13:03 |
--------------------
Renault
Laguna II / Megane 2 Facelift
2003 Privilege / 2008 Privilege
- BT03--- Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713 |
|
jon_nxt |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru declarat anti-bizoni Group: Members Posts: 216 Joined: 15 August 08 From: Bucuresti ![]() |
@super98 - taxa de livrare cu posta aeriana in europa e fixa:
"For services by Royal Mail Airsure for European Countries (detailed on the checkout page) there is a weight limit of 2kg and a flat charge of £14.10. Please refer to the list of countries on the checkout page before ordering." Limita de 2kg pe colet si 14,10 Lire sterline. (vreo 70 de RONi) |
--------------------
Renault
Laguna 2, phase 1
1.9 dCi Dynamique, 2001 "Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
|
|
super98 |
![]()
Post
#84
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Azi am reusit sa fac proba cu un debitmetru dupa o alta Laguna.... MERGE SUPER! Trage ca nebuna si nu mi-a mai aparut nici o eroare
![]() Tot azi am gasit si un Peugeot 206 ca sa vad daca este la fel debitmetru. Mufa corespunde,doar ca el este mai "subtire"...am improvizat ceva ca sa intre in furtun si nici macar nu mi-a pornit motorul. Concluzia: nu merge de la Peugeot 206. Oricum, ma bucur ca acum am aflat cu siguranta care e problema si caut pe la dezmembrari unul SH...ca nou nu ma tine buzunarul. This post has been edited by super98: 3 Nov 2009, 00:01 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
Pauleta18 |
![]() ![]()
Post
#85
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 19 July 08 From: Vulcan HD ![]() |
salut tuturor.avand in vedere ca in acest topic se vorbeste despre ''aer'',probabil voi fi putin offtopic,vin si eu cu o intrebare.aseara dupa 200 de km mers continuu a inceput ca pe la 2000 de ture sa se auda un vajait ciudat pe la motor.in orice treapta cand acceleram peste 2000 ture un vajait(ca si cand ai lasa un geam si o usa deschisa in casa,acel suntet)ciudat.chiar daca se aude acest vajait masina trage la fel si nu e nici o schimbare de comportament.cand am ajuns acasa am pus-o pe liber si am ridicat capota.accelerand putin se aude din zona filtrului de aer tot un fel de vajait.sa fie de la filtru?sal fi montat cei de la service gresit?SCHIMBU L-AM FACUT DE 2000 km...astept ceva pareri...oricum ma duc mai incolo sa desfac filtru sa vad daca nu e de pe la el acel vajait.
mersi mult,astept pareri am gasit buba...las acest post chiar daca nu e bine locul unde este plasat. ma duc la masina acu 5 minute pornesc si ma dau jos cu gandul sa ma duc la motor sa ascult...ma dau jos si stupoare...huraia ca ultimu harb...buba?am gasit mi sa desfacut un nit de la o tabla de sub masina si din cauza trepidatiilor intra in contact(chiar sta pe toba) si provoaca acel sunet...de acolo vine vajaitul...i-am dat o tura si din cauza ca sta tabla pe toba la urcarea in turatii mai repede aerul care trece pe sub masina ridica tabla si apare vajaitul respectiv.o sa ma duc sa o pun pe o rampa sai pun alt nit...bine ca am scapat doar cu atat.oricum ma uit si la filtru sa fiu sigur:)) mersi mult This post has been edited by Pauleta18: 13 Nov 2009, 12:07 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp
- HD-08-DFG
|
|
super98 |
![]()
Post
#86
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Dan73 am rugamintea sa-mi spui si mie...(ca la un incepator) cum se masoara debitmetru. Maine ma voi duce sa cumpar un debitmetru SH si as vrea sa-l masor ca sa nu-mi iau vreo teapa. Am aparat de masurat dar inca nu am invatat cum se lucreaza cu el.
Sw inlocuieste debitmetrul de aer dacă rezistența nu este de: 3714 Ω ± 161 la + 10 ˚C 2448 Ω ± 90 la + 20 ˚C 1671 Ω ± 59 la + 30 ˚C Nu am inteles ce ai vrut sa zici prin asta, mai exact faza cu +10grade...etc Temperatura de afara? Sau ce semnifica? Si numerotarea pinilor care este? Adica: care este pinul 2 si 5? Poti pune o poza? Sau daca vrei, fac eu o poza si-mi arati pe ea. Si cum verific izolarea intre pinii 5 si 6 si intre 2 si 5? Din pacate nu cunosc nici un electrician auto aici la noi ca sa-mi explice si mie. Multumesc anticipat de ajutor. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pai ce am dat mai sus e din manual.
Daca scoti mufa si te uiti la debitemetru sunt numerotati pinii acolo. Banuiesc ca conditiile de masurare trebuie sa fie stricte. Ma refer la temperaturile alea, ca asta face debitmetrul, pe langa fluxul de aer iti masoara si temperatura lui. Deci cand masori rezistenta intre pini temperatura aerului trebuie sa fie o data de 10, apoi masori la 20 de grade si apoi la 30. Cam greu de simulat conditiile astea ![]() A...unde scrie plusmn tre' sa citesti plus/minus ![]() Eu zic sa il studiezi cu atentie si sa vezi daca cele doua filamente din interior sunt intregi. daca sunt la locul lor cred ca e ok. Te duci cu masina, il montezi la fata locului si vezi daca da vreo eroare. Daca nu eu zic ca e ok. This post has been edited by Dan73: 20 Nov 2009, 17:16 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
super98 |
![]()
Post
#88
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Multumesc mult de raspuns.
Abia astept sa iau debitmetrul sa mearga si masina mea la adevarata ei valoare. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
super98 |
![]()
Post
#89
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
Yupiii!!! Am si eu masina adevarata!!!
Am schimbat debitmetrul si trage masina de rupe. L-am luat SH de la Micutz cu 150 lei si functioneaza impecabil. Recomand cu incredere pentru orice piesa sh, este foarte amabil, |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
2002
-
|
|
Hadrianvs |
![]()
Post
#90
|
![]() Fericit FOST proprietar de reno Group: Members Posts: 234 Joined: 8 February 08 ![]() |
@super98:Imi poti da si mie codul Debimetrului de 1.9 dCi/88Kw ?
Este cumva identic cu cel de pe 2.2 dCi ? Mersi anticipat This post has been edited by Hadrianvs: 27 Dec 2009, 19:24 |
--------------------
EX Renault
Laguna II
GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
- BY 228 CS Hyundai i20 Classic Pack2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:15 |