Focus Mk3 2011
![]() ![]() |
Focus Mk3 2011
otsdr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 January 22 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus
2011
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Awwwwww, flatant, mersic
![]() kkkennnnyyyy a avut dintr-asta, sigur ti-l amintesti de dincolo. Doar ca a lui avea 150 cai de fabrica, esti sigur de aia 134kW? Bine, el o resoftase la 200, si tragea chiar binisor. Un lucru m-a realmente uimit la masina aia - directia, absolut superba, as zice chiar perfecta pentru un FWD. PS: awwwwww ![]() This post has been edited by Muttley: 13 Feb 2022, 16:55 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
otsdr |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 January 22 ![]() |
134 în CIV, și la căutarea după VIN. Că or mai fi scăpat din ei în cei 10 ani, e altă poveste. Nu am cum să fac diferența între 150 și 180 la nivelul meu de experiență, dar oricum puterea e "adequate", cum ar zice cei de la Rolls Royce.
|
--------------------
Ford
Focus
2011
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#4
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.511 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Cum de s=a schimbat motorul in garantie, daca masina e din 2011? A avut 8 ani garantie?
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
otsdr |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 January 22 ![]() |
Garanție/rechemare, prespun că are legătură cu https://www.focusfanatics.com/threads/ford-...engines.783793/ . Nu am alte detalii.
l.e. Interesant punctul 9 din link, posibil să fie cauza/rezolvarea lui U2101? This post has been edited by otsdr: 13 Feb 2022, 19:57 |
--------------------
Ford
Focus
2011
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#6
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.511 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Am uitat sa spun, multi km fara probleme
Multumesc de raspuns |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
otsdr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 January 22 ![]() |
Mulțumesc și eu.
[mutat din postarea inițială] Rezolvarea primei probleme e de obicei simplă: clipsurile de pe perimetrul tastaturii sar de pe poziție, permițând celor două jumătăți să se îndepărteze și să împiedice funcționarea corectă a unor butoane. În cazul meu, urechile erau rupte. 2 zile și 120 de lei mai târziu, am instalat o tastatură de la dezmembrări. DSC_0194.JPG ( Size: 3.39mb ) Number of downloads: 417 Notă informativă: cardul SD situat deasupra ecranului media trebuie scos înainte de a demonta panoul ![]() This post has been edited by otsdr: 14 Feb 2022, 12:50 |
--------------------
Ford
Focus
2011
|
|
psychoo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.681 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Urechile rupte sunt consecinta brutalitatii cu care a fost demontata unitatea.
Conform erorii (U2102), a ta masina are unitatea audio inlocuita si pt a scapa de ea ai nevoie sa reconfigurezi chestii cu diagnoza. Poate "inlocuirea tastaturii" inseamna de fapt inlocuirea PCB-ului -> alta configuratie See this link: https://www.forscan.org/forum/viewtopic.php?t=10669 Pentru P0480 verifica sigurantele alea mari de langa baterie, verifica releele aferente si uita-te sub cutia sigurantelor, acolo unde ies firele. Unele focusuri au problema cu oxidarea unor fire pe acolo din cauza umezelii Pentru B1083 incearca sa stergi eroarea apoi sa comanzi recircularea, see what happens. Poti sa verifici si mufele din BCM (cand schimbi filtrul de polen oricum le scoti) ca sa nu ai problema lichidului de parbriz care ajunge prin firele electrice fix in mufa de la picioarele pasagerului. Daca vezi oxidare/coroziune ca in poza curata de urgenta si cauta TSB-ul cu pompa de apa si eventual intercaleaza o mufa pe traseul electric. Detalii gasesti pe forumul clubford Attached thumbnail(s) Capture.JPG ( Size: 84.26k ) Number of downloads: 345 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
otsdr |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 January 22 ![]() |
Mulțumesc pentru răspunsuri, cele 3 sunt codurile care au revenit după ștergere.
Brutalitate dacă o fi fost, nu a fost din partea mea. Clipsurile respective oricum nu sunt solicitate la demontarea panoului media, ci doar atunci când cineva apasă butoanele cu pumnul/piciorul. U2102 la mine e pe IPCM, nu pe ACM. E foarte posibil să fie de la siguranțe P0480, mai ales că e intermitent. Știu că nu-mi merge recircularea, trebuie doar să văd cum o rezolv. E parte dintr-un "proiect" mai mare (verificare mufe BCM, filtrul de polen, dashcam hardwire), dar aștept să se mai încălzească un pic afară. |
--------------------
Ford
Focus
2011
|
|
psychoo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.681 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Configuratia masinii se poate scrie in IPC (MS-CAN very slow) si in BCM (HS-CAN)
Daca ai modificat o configuratie in BCM si nu ai reinitializat modulele posibil sa fie mismatch intre configurari si de aia sa ai codul. Sau ai configurat ceva ce nu este suportat de IPC. Teoretic ai putea sa gasesti un AS-BUILD pe baza VIN-ului si sa incerci o revenire la setarile din fabrica, sa vezi daca dispare eroarea. Eu as incerca in prima faza sa ma uit peste ce este configurat, iar daca totul pare OK sa reinitializez IPC si ABS modules, apoi daca persista as rescrie aceeasi configuratie si in IPC sau as incerca sa revin la configuratie default |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
axabrt |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.950 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
La modelul asta de Ford au fost generic 4 probleme mari și late
Motorul 1.6 cu răcirea dar totuși și 1.5 mai topește pistoane după cum afirmă un co-forumist de p ea Cluj... Caseta de direcție care are probleme cu infiltrația de apa scursă de pe panoul ștergătoarelor și cu tensiunea variabila din circuitul electric Și ambreiajul subdimensionat, au apărut ceva ambreiaje mai bune de la producători de renume. Mie uneori ștergătoarele mi se impletesc unul în altul cand merg cu turație mare. Idiot sistem. Nici motorașele oglinzilor nu s tocmai durabila, atenție mare sa nu le depliezi pline de gheata. |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
otsdr |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 January 22 ![]() |
Deocamdată nu-mi bag nasul la partea de programare; atât timp cât nu am niciun martor aprins, consider U2102 perfect ignorabil.
QUOTE Caseta de direcție care are probleme cu infiltrația de apa scursă de pe panoul ștergătoarelor și cu tensiunea variabila din circuitul electric Posibil să pun de-un bingo cu gremlinii electrici - când am luat-o avea un U0236 stocat (Lost Communication With Column Lock Module) Ambreiajul va ajunge să fie schimbat inevitabil, bine de știut că sunt opțiuni mai bune. Mulțumesc pentru recomandări! |
--------------------
Ford
Focus
2011
|
|
axabrt |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.950 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Pentru a mea găsisem de la sachs performance
[attachmentid=1628136138] Dar eu am motorul de 1.5. Posibil și la tine la motorul de 1.6 sa existe ceva... |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.681 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(otsdr @ 14 Feb 2022, 13:16) Deocamdată nu-mi bag nasul la partea de programare; atât timp cât nu am niciun martor aprins, consider U2102 perfect ignorabil. Posibil să pun de-un bingo cu gremlinii electrici - când am luat-o avea un U0236 stocat (Lost Communication With Column Lock Module) Ambreiajul va ajunge să fie schimbat inevitabil, bine de știut că sunt opțiuni mai bune. Mulțumesc pentru recomandări! Nu e vorba de programare, e o simpla configurare. Se poate face din Forscan daca ai licenta full, dar eu m-am obisnuit cu Focccus. Merge cu acelasi ELM modificat pt ford |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
otsdr |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 January 22 ![]() |
Nimic nou de raportat pe plan tehnic, tocmai am depășit 1000km de când am cumpărat-o.
QUOTE(axabrt @ 14 Feb 2022, 14:57) Pentru a mea găsisem de la sachs performance (...) Dar eu am motorul de 1.5. Posibil și la tine la motorul de 1.6 sa existe ceva... Conform Autokarma codul ar fi același și la 1.6, va trebui să investighez mai amănunțit când va veni momentul - probabil mai devreme decât mă așteptam, nu sunt singurul de părere că ambreiajul "prinde" cam sus. Sachs îmi erau cunoscuți doar pentru divizia (defunctă) de piese pentru biciclete ![]() QUOTE(psychoo @ 14 Feb 2022, 16:12) Nu e vorba de programare, e o simpla configurare. Ai dreptate, nu pot face cine știe ce din FORScan&co, mă așteptam să fie nevoie să descarc blob-uri binare de firmware de pe site-uri dubioase; am luat licența temporară de evaluare, dar nu am ajuns prea departe cu U2101. Configurarea pare ok la prima vedere, am dezactivat câteva chestii specifice diesel, dar nu am rezolvat nimic; am încercat și să resetez configurarea, dar aparent cea pe care o ia de pe Internet nu conține și IPC-ul. Nu am încercat cu ASBUILT-ul de pe xtlt.ru - FORScan indica 10.5V în baterie, așa că nu am avut curaj să pierd prea mult timp cu diagnoza. Mi-am cumpărat între timp un redresor, dar tot va trebui să ajung la un amic cu casă/garaj. This post has been edited by otsdr: 1 Mar 2022, 09:31 |
--------------------
Ford
Focus
2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:59 |