Ce ma nemultumeste la Kadjar?, ce ar fi putut sa fie (mai bine)
![]() ![]() ![]() |
Ce ma nemultumeste la Kadjar?, ce ar fi putut sa fie (mai bine)
VladSoare |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
||
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|||
reddog76 |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 10 Nov 2016, 14:08) Un minim de 200 de cai... dar probabil ca ar fi fost ok si mai jos. Reno iti da maxim 130 pe 4x2 (deci de ce as mai lua Kadjar) si nici macar in cazul asta nu-ti da cu cutie automata. 1.5ul de 110 cai era puturos maxim pe Megane, si oricum pe Kadjar nu vine cu tractiune integrala. Talismanu' a iesit din discutie din cauza plansei de bord, in rest mi-a placut. La Mondeo ai un diesel 180 si unul de 210, ambele cu bva, iar la Kuga 150 si 180, ambele cu BVA si 4x4. Probabil exista o doza de indecizie, pentru ca Scenicul serveste inca foarte bine, nu am reprosuri la adresa sa, d-aia nici nu vreau sa-l vand ![]() Tre' sa fie masina noua sau nouta, bugetul e relativ variabil... undeva sub 30k as vrea, si musai BVA. Crezi ca caii putere e de ajuns? Dar de cuplu ce spui? Dar de fiabilitatea lui? Motorul de 1.6 diesel si-a dovedit fiabilitatea pe Master. Ca sa nu mai vorbim ca beneficiaza de expertiza din Formula 1. Ai condus Kadjarul 4x4 cu 1.6 si 130 CP? This post has been edited by reddog76: 10 Nov 2016, 15:01 |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(reddog76 @ 10 Nov 2016, 15:01) Adevarul ca dieselul din Formula 1 e cel mai tare ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
R19/16v |
![]()
Post
#274
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
N-am neaparata nevoie de 4x4, dar mi se pare o idiotenie maxima sa iei ditamai SUVu' si sa ramai in 5cm de zapada invartind numai rotile fata.
10 Nov 2016, 16:10: QUOTE(reddog76 @ 10 Nov 2016, 16:01) Crezi ca caii putere e de ajuns? Dar de cuplu ce spui? Dar de fiabilitatea lui? Motorul de 1.6 diesel si-a dovedit fiabilitatea pe Master. Ca sa nu mai vorbim ca beneficiaza de expertiza din Formula 1. Ai condus Kadjarul 4x4 cu 1.6 si 130 CP? Kadjarul are 320Nm @ 1750 rpm Kuga are 25% in plus - 400Nm Nu, si nici nu am de gand. Daca ii puneau vreun fel de BVA, discutam. Atlfel nici nu intra pe lista. Despre F1... nu mai zic nimic... This post has been edited by R19/16v: 10 Nov 2016, 15:10 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
flavyus1987 |
![]()
Post
#275
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 31 May 15 ![]() |
S-a gandit cineva si la Hiunday iX35? 2.0 diesel AWD 184cp, tractiune doar fata.Varianta 4x4 are cu 50cp mai putin.
|
--------------------
dacia
1310
1989
- CT-05-SZL
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
cum traduci tu awd?
de ce ar cumpara o masina veche, ca noul ix35 se numeste tucson. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
icsfails |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
AWD cu tractiune doar fata e noul full fara piele?
|
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE mi se pare o idiotenie maxima sa iei ditamai SUVu' si sa ramai in 5cm de zapada 1. cu respect, Kadjarul nu e "ditamai SUV". Ori ii zici "Urban crossover" ori ii zici " small SUV" dar in nici un caz "ditamai SUV-ul" 2. de la Dacia 1100 incoace eu nu am ramas in "5 cm. de zapada" si sper ca nu o sa raman nici in Kadjar. 3. iti iei masina dupa cum vrei sa o folosesti: te urci pe crestele muntilor? Mergi des offroad? Mergi mai mult in oras? si asa mai departe. Personal (desi eu am deschis topical asta) mi se pare stupid sa iti iei o masina cu ANUMITE performante si apoi sa te plangi de ea ca nu corespunde stilului tau de viata. Inseamna ca esti prost si ai dat banii aiurea. Oricum observ ca cel mai tare se plang de Kadjar cei care nu l-au cumparat! ![]() Eu sunt din ce in ce mai incantat de masina. Am mers off-road pe drumuri rezonabile si a mers excellent, merg prin oras si e OK, e confortabila... Topicul era deschis in intentia de a sublinia lucrurile acelea minore care ar fi putut sa faca aceasta masina foarte buna sa fie una excelenta. Repet indemnul pe care l-am mai dat: pune banii jos la reprezentanta, ia masina si apoi daca nu iti place poti sa te plangi!!! Acu ... tu sa stai cu nevasta ta Marghioala de 150 de kile, rontaind seminte si uitandu-te la telenovele si apoi sa te plangi ca Megan Fox nu e sufficient de blonda sau ca nu ii stau bine cerceii in ultimul film mi se pare putin...... ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#279
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mie mi se pare o iditiotenie maxima tot conceptul de SUV. Nu mai bine era un break cu suspensie adaptiva? In oras, autostrada, aveai Cx bun, consum mic, agilitate, stabilitate, si cand voiai la un moment dat sa treci prin zapada, sau sa o urci pe o bordura o ridicai 10 cm si aia era. Asa e SUV non stop, dar ii folosesti abilitatile de suv in 0.1% din timp. In rest consum marit, stabilitate proasta ... in continuu.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
R19/16v |
![]()
Post
#280
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pentru ca Citroen nu a fost in stare sa faca ce trebuia sa faca cu Hydractiveul ala...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
argon |
![]()
Post
#281
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Abilitatile de suv le folosesti 100% tot timpul. Adica spatiul interior , prezenta masiva in trafic, si pozitia relativ sus de conndus. Ca asta inseamna SUv..vehicul util, ca sport iasa din discutie.
This post has been edited by argon: 10 Nov 2016, 20:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Hectic |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
Publicatia britanica Auto Express face in fiecare an un sondaj privind gradul de satisfactie al posesorilor diverselor modele de masini. Anul asta au participat 50.000. Sunt intrebati cat de multumiti sunt de masinile pe care le conduc: fiablilitate, performante, costuri de intretinere. Anul asta Kadjar-ul a iesit pe locul 3 dupa Tesla si Renault Zoe.
Gradul de satisfactie al posesorilor in procente: Tesla Model S MkI 93.57 Renault ZOE MkI 93.42 Renault Kadjar MkI 93.17 Lexus IS MkIII 93.15 Lexus GS MkIV 92.66 Lexus RX MkIII 92.52 Skoda Octavia MkIII 92.04 Subaru Forester MkIV 91.99 Jeep Grand Cherokee MKIV 91.99 Lexus RX MkII 91.94 Skoda Citigo MkI 91.9 Nissan Leaf MkI 91.82 Dacia Logan MCV MkI 91.61 Jaguar XF MkI 91.59 BMW 4 Series MkI 91.58 Skoda Yeti MkI 91.58 Lexus NX MkI 91.56 Renault Captur MkI 91.53 Renault Scenic/Grand Scenic MkIII 91.46 Skoda Superb MkII 91.45 Renault Clio MkIV 91.29 Skoda Fabia MkIII 91.08 SEAT Leon MkIII 90.93 MG MG3 MkI 90.87 Toyota Land Cruiser MkVII 90.83 Land Rover Discovery MkIV 90.77 VW Golf MkVII 90.77 Mazda 2 MkIII 90.76 Toyota Prius MkIII 90.66 Dacia Sandero MkII 90.63 Audi Q3 MkI 90.62 Kia Sorento MkIII 90.57 Volvo XC60 MkI 90.53 Kia Cee'd MkII 90.5 MG MG6 MkI 90.43 Mazda 3 MkIII 90.4 Lexus GS MkIII 90.39 Hyundai i10 MkII 90.35 Toyota RAV4 MkIV 90.35 Honda Civic Mk IX 90.34 Mazda MX-5/RC MkIV 90.27 Lexus CT MkI 90.23 Mercedes C-Class MkIV 90.22 Mercedes E-Class MkIV 90.10 Ford Kuga MkII 90.05 Mazda CX-3 MkI 90.05 Audi A3 MkIII 90.04 Peugeot 2008 MkI 89.98 Mazda CX-5 MkI 89.94 Jaguar XJ MkIV 89.88 Toyota Prius+ MkI 89.85 Renault Laguna MkIII 89.84 BMW 5 Series MkVI 89.83 Kia Soul MkII 89.62 Mazda 6 MkIII 89.56 Dacia Duster MkI 89.55 Honda CR-V MkIV 89.52 Suzuki Swift MkII 89.51 Toyota Auris MkII 89.48 Peugeot 308 MkII 89.43 Suzuki SX4 S-Cross MkI 89.43 Renault Megane MkIII 89.31 Volvo V60 MkI 89.25 Vauxhall ADAM MkI 89.21 Peugeot RCZ Coupe MkI 89.19 Mazda MX-5/RC MkIII 89.17 Renault Twingo MkIII 89.16 BMW 3 Series MkVI 89.15 Peugeot 3008 MkI 89.12 Skoda Octavia MkII 89.05 Kia Rio MkIII 89.01 DS 3 MkI 88.99 Kia Sportage MkIII 88.99 Toyota Prius MkII 88.97 Vauxhall Mokka MkI 88.95 Ford B-Max MkI 88.94 BMW 1 Series MkII 88.94 Volvo V40 MkII 88.75 BMW X3 MkII 88.74 Peugeot 108 MkI 88.57 Audi A6 MkIV 88.57 Toyota Aygo MkII 88.56 Peugeot 508 MkI 88.53 Peugeot 208 MkI 88.52 Lexus IS MkII 88.49 Mercedes A-Class MkIII 88.30 Audi Q5 MkI 88.22 Skoda Rapid MkI 88.15 Land Rover Range Rover Evoque MkI 88.15 BMW 5 Series MkV 88.13 Citroen C4 Cactus MkI 88.12 VW Tiguan MkI 88.05 Nissan Juke MkI 87.94 Alfa Romeo Giulietta MkI 87.94 Toyota GT 86 MkI 87.9 Citroen C4 Picasso/Grand C4 Picasso MkII 87.89 MINI Hatch MkIV 87.81 Toyota Avensis MkIII 87.64 Toyota Yaris MkIII 87.63 Land Rover Freelander MkII 87.60 Mercedes C-Class MkIII 87.57 Ford Focus MkIII 87.49 Toyota iQ MkI 87.47 Vauxhall Zafira Tourer MkI 87.4 Ford Fiesta MkVI 87.36 Fiat 500L MkI 87.32 Vauxhall Corsa MkIV 87.18 Toyota Verso MkI 87.09 Mazda 6 MkII Cifrele din poza arata pe ce loc se situeaza. Dupa cum se vede cel mai prost sta la performante: locul 50 This post has been edited by Hectic: 10 Nov 2016, 22:06 Attached thumbnail(s) renault_kadjar___driver_power.jpg ( Size: 114.82k ) Number of downloads: 547 |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(AndreiMR @ 10 Nov 2016, 15:04) Adevarul ca dieselul din Formula 1 e cel mai tare ![]() Cand vorbim de F1 e vorba de "Know How"-ul pe care il acumulezi intr-o astfel de competitie. Nu sunt retardat sa nu stiu ca acolo e vorba de un motor de 1.6 pe benzina, conceput special pentru astfel de competitii. Insa toata experienta acumulata acolo, parte din ea este transferata pe partea de consumer. Oameni buni, pana sa va pronuntati ca motorul de 1.6 130CP de pe Kadjar este inferior concurentei, mergeti voi si faceti un drive test cu el si cu celelalte masini competitoare. Asa cum spune Robert Adam de pe Turatii.ro, mergeti in show room, cereti informatii, faceti drive test, si apoi dati-va cu parerea. Ca si informatie, motorul de 1.6, 136 CP, CDTI, de pe Opel Mokka, supranumit si "wisper diesel", se pare ca este un super motor in gama de 1.6. Si ceea ce nu intelegeti, e ca asta e optiunea Renault - Nissan, ca in Europa sa mearga pe motoare de sub 2l, din cauza taxarii. E optiunea lor, se poate discuta. Insa motor de 1.6 cu 160 CP, adica 100 CP la litru, comparat cu 2l cu 150 CP sau 190 CP, adica sub 100 CP pe litru, care din ele este mai performant? Ce e mai complicat sa concepi ca tehnologie: motor mic care sa dezvolte puteri mari, sau motor mare care sa dezvolte puteri mari? Si apoi e vorba de fiabilitate. Si Mazda CX5 are motor de 2.5 de 192 CP, dar probleme garla. Nu mai vorbim de motoarele de 2l de pe Tiguan. Uitati-va pe forumuri, si veti vedea. This post has been edited by reddog76: 11 Nov 2016, 12:35 |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
deci da, super motor, cu 1 secunda sub 136cp de la concurenta.
160 cp e pe kadjar? ca concurenta are de 150, 190, 177, 185 etc. ps 2,5 de mazda e benzina. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu am testat motorul ala, pe X-trail ce-i drept, si mi s-a parut groaznic de submotorizata masina. Kadjar e ceva mai mic, probabil ca se comporta mai ok...dar eu nu-l judec pentru performantele pe care ti le ofera cand esti singur in masina, ci pentru cum se comporta all-round. Un SUV se presupune ca e o masina de familie, deci sunt dese situatiile in care e destul de incarcata. Atunci un 1.6 incepe sa gafaie. Sincer, mie mi s-a parut de departe cea mai slaba motorizare din segment. Nu contest calitatile motorului in sine, e unul chiar ok, dar nu pe o astfel de caroserie.
Cat despre Mazda, esti in eroare totala...2.5 192 cp e motor aspirat pe benzina si n-are niciun fel de probleme. Nimic, zero, e liniste totala pe forumuri legate de el. Singura lui problema e grila cretina de impozitare in Romania, fiindca altfel, consuma chiar surprinzator de putin. Probleme a avut dieselul de 2.2 litri de la Mazda, sunt niste loturi cu axe cu came de plastilina, dar s-au rezolvat intre timp...iar cei afectati au beneficiat de garantie. N-ar strica sa verifici informatiile inainte sa le postezi pe aici ![]() Anul trecut am tot prospectat piata de SUV-uri, si Kadjar era o varianta mai ales datorita pretului. Dar ce ofera masina dpdv tehnologic mi s-a parut la nivelul pretului...decent, dar nu poti avea pretentii prea mari. Cu toata simpatia pe care inca o am fata de Reno, in segmentul SUV coreenii iti dau la aceiasi bani mai multa masina...si aici ma refer la Sportage. Daca ai totusi buget mai consistent, diferenta pana la Mazda, Toyota, Honda sau chiar si noul Tiguan e pe deplin justificata. This post has been edited by AndreiMR: 11 Nov 2016, 12:51 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
reddog76 |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Nov 2016, 12:47) deci da, super motor, cu 1 secunda sub 136cp de la concurenta. 160 cp e pe kadjar? ca concurenta are de 150, 190, 177, 185 etc. ps 2,5 de mazda e benzina. Este 2.2 pe motorina. Din graba am scris 2.5. 160 CP nu este, dar va fi. Cel mai probabil intai pe Koleos si abia apoi pe KAdjar. Iar si iar, 150, 190, etc... Dar la ce capacitati ale motorului? Tiguan 2l, Mazda 2.2. Daca comparam cu Sportage sau Honda, unde si ele vin cu 1.6 dar puteri mai mari, atunci makes sense. De ce nu pune si Renault puteri mai mari? Nu stiu sa iti raspund. Dar sa spui ca 1.6 cu 130 nu duce un Kadjar, ca al meu care are la gol 1689 KG, fara macar sa il fi condus, sa vezi intradevar ce poate acel motor, mi se pare pura ipocrizie. Persoane care aveau BMW cu motor de 2l si 175 CP, sau care aveau A6 cu motor de 3l si 220 CP, si care l-au condus pe al meu, pur si simplu nu au vrut sa creada ca este motor de 1.6 si 130 CP. Au zis ca la ce motor are, masina se comporta excelent. |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
2.2 are doo paliere de putere, pe nici una nu ai nimerito.
ce mai scrie in mapa de marketing, la kadjar? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(AndreiMR @ 11 Nov 2016, 12:50) Eu am testat motorul ala, pe X-trail ce-i drept, si mi s-a parut groaznic de submotorizata masina. Kadjar e ceva mai mic, probabil ca se comporta mai ok...dar eu nu-l judec pentru performantele pe care ti le ofera cand esti singur in masina, ci pentru cum se comporta all-round. Un SUV se presupune ca e o masina de familie, deci sunt dese situatiile in care e destul de incarcata. Atunci un 1.6 incepe sa gafaie. Sincer, mie mi s-a parut de departe cea mai slaba motorizare din segment. Nu contest calitatile motorului in sine, e unul chiar ok, dar nu pe o astfel de caroserie. Cat despre Mazda, esti in eroare totala...2.5 192 cp e motor aspirat pe benzina si n-are niciun fel de probleme. Nimic, zero, e liniste totala pe forumuri legate de el. Singura lui problema e grila cretina de impozitare in Romania, fiindca altfel, consuma chiar surprinzator de putin. Probleme a avut dieselul de 2.2 litri de la Mazda, sunt niste loturi cu axe cu came de plastilina, dar s-au rezolvat intre timp...iar cei afectati au beneficiat de garantie. N-ar strica sa verifici informatiile inainte sa le postezi pe aici ![]() Anul trecut am tot prospectat piata de SUV-uri, si Kadjar era o varianta mai ales datorita pretului. Dar ce ofera masina dpdv tehnologic mi s-a parut la nivelul pretului...decent, dar nu poti avea pretentii prea mari. Cu toata simpatia pe care inca o am fata de Reno, in segmentul SUV coreenii iti dau la aceiasi bani mai multa masina...si aici ma refer la Sportage. Daca ai totusi buget mai consistent, diferenta pana la Mazda, Toyota, Honda sau chiar si noul Tiguan e pe deplin justificata. In vara am mers de la Bucuresti la Bran, 4 adulti si portbagajul full. Pe autostrada Bucuresti - Pitesti am mers cu 170 Km/h, pus pe cruise control. Pe bucata de la Ploiesti pana la Comarnic, 140- 150 KM/h. In afara de un Audi si un BMW X5, nu m-a depasit nimeni. Iar pe serpentinele de la Predeal pana la Rasnov, masinuta mea a depasit tot ce se putea depasi. Dupa cum am zis, mergeti cu ea, trageti de ea la maximum, si apoi dati-va cu parerea. 11 Nov 2016, 13:13: QUOTE(b76bgaarh @ 11 Nov 2016, 13:07) 2.2 are doo paliere de putere, pe nici una nu ai nimerito. ce mai scrie in mapa de marketing, la kadjar? Da prietene, are 2.2 cu 150 si cu 175. Ce vrei sa spui cu asta? This post has been edited by reddog76: 11 Nov 2016, 13:13 |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#289
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
reddog76 |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#291
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ideea era ca daca nu te depaseste nimeni nu inseamna ca nu te poate depasi nimeni.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#293
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu are BVAaaaaaaa in 2016...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
reddog76 |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 11 Nov 2016, 13:27) Cei care au vrut si au putut au facut-o. Nici nu am zis ca e racheta, si ca ma duc sa concurez in formula 1 cu ea. Sau ca este super masina. O super masina costa bani multi. Daca iti permiti sa o cumperi, o ai. Raportat la capacitate si putere, poti sa faci cu ea, ceea ca altii fac cu motoare mai mari sau mai puternice, fara sa zici ca omori masina, sau se deintegreaza, sau dupa cateva chestii de genul asta, arunci masina la gunoi. Totul se reduce la raportul calitate/performanta/pret, care sunt propriile cerinte, si de ce buget dispui. <span class='edit'>11 Nov 2016, 13:37:</span> QUOTE(b76bgaarh @ 11 Nov 2016, 13:31) Da man, ai observat bine ca am vorbit de diesel, dar am dat exemplul cu 2.5 cu 192 CP care e benzinar. Nu am zis Kadjar rulz. Am combatut haterismul care zice ca, Kadjar sucks. Este o masina decenta, care din punctul meu de vedere isi merita banii, daca performantele si dotarile ei, sunt ceea ce vrei. This post has been edited by reddog76: 11 Nov 2016, 13:39 |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
QUOTE(reddog76 @ 11 Nov 2016, 13:34) Insa motor de 1.6 cu 160 CP, adica 100 CP la litru, comparat cu 2l cu 150 CP sau 190 CP, adica sub 100 CP pe litru, care din ele este mai performant? Ce e mai complicat sa concepi ca tehnologie: motor mic care sa dezvolte puteri mari, sau motor mare care sa dezvolte puteri mari? Iti dau un singur exemplu Renault Talisman 1.6dci 160 cp edc VS Skoda Superb 2.0 tdi 150 cp dsg sa-mi spui si mie unde este mai tare 1.6 dci http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=22808 http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=21860 Scuze de oftopic inteleg bucuria unora pentru noua masina si placerea de a le conduce dar de aici pana la a spune ca esti sef de autosrtada este cale lunga.... This post has been edited by s_j_teo: 11 Nov 2016, 18:50 |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#296
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Vag e celebru ca producea mai multa putere decat declara. Plus ca diferenta poate veni si dintr-o configuratie diferita a cutiei: soft ambreiaj, rapoarte, etc.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
reddog76 |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(s_j_teo @ 11 Nov 2016, 18:48) Iti dau un singur exemplu Renault Talisman 1.6dci 160 cp edc VS Skoda Superb 2.0 tdi 150 cp dsg sa-mi spui si mie unde este mai tare 1.6 dci http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=22808 http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=21860 Vezi ca ai selectat un Talisman Estate care este un Combi. Superb-ul este un hatchback iar Talismanul un sedan. Dar sa zicem ca nu e mare diferenta. Realist este sa compari un Talisman Sedan 1.6 dci 160 cp edc, adica asta: URL=http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=22550 cu Skoda Super 2.0 tdi 150 cp dsg, adica asta: http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=21861 Si hai sa comparam: Greutate Talisman - 1518 KG - Superb - 1425 KG adica este cu 6.5 % mai greu 0-100 km Talisman - 9.4s - Superb - 8.9s adica superb este cu 6.32% mai rapida Daca se mentinea acelasi raport de 6.5%, atunci timpul Skodei trebuia sa fie de 8.78 s Ambele au cutie automata cu 6 trepte. Consum Talisman - 4.4 l - Superb - 4.5 l Cu o masa mai mare, scoate consum mai mic. Masa maxima autorizata; Talisman - 2118 kg - Superb - 2045 KG Volum minim portbagaj: Talisman - 602l - Skoda - 625l. Aici se vede clar ca fiind sedan, pierde din spatiul portbagajului. Pretul nu stiu. Aici depinde de nivelul de echipare. Dar pot sa bag mana in foc, ca Superbul iese cu minim 3000 EUR in plus, la acelasi nivel de echipare. Trage tu concluzia. P.S. Pe diesel de 1.6, Skoda are numai motor de 120 CP. Atata au putut sa scoata ca putere din el. P.S. Nu ma cred regele soselelor. Exemplul era pentru a-ti ilustra faptul ca masina poate raspunde fara probleme la un condus mai agresiv, si cu sarcina semnificativa in "carca" ei. |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
dethave |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Las-o....las-o asa..
|
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Și Tico părea sportiv la vremea lui, după ce coborai dintr-o Dacie 1300. Totul depinde de cum îți definești conceptul de sportivitate și la ce te raportezi.
Să conduci agresiv... poți s-o faci cu orice mașină. This post has been edited by VladSoare: 13 Nov 2016, 07:30 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#300
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
90% din soferii din Romania nu stiu sa exploateze la maximum si in siguranta o masina. DELOC. Sunt copaci complet. Un sofer profesionist/pilot sau pur si simplu un om care stie sa conduca poate lejer cu o masina de 130-160 de cai pe drumuri virajate sa depaseasca mai tot de pe drum. Fara sa depaseasca viteze ametitoare si fara sa faca manevre foarte riscante.
Totul e sa stii ce poate masina ta si sa o exploatezi la maximum. Sigur, un sofer la fel de bun intr-o masina mai puternica se va descurca si mai bine. Dar in general, la cat de varza sunt soferii din Romania, cu 150 de cai gen nu ai problema in a depasi mai tot. Chiar si cu mai putin. Eu am 125 si acum vreo luna am venit de la Sibiu la Pitesti si am depasit tot. Si sincer mi-ar dori putere mai multa doar pentru cazul in care vreun dobitoc se gandeste el sa accelereze in timp ce-l depasesc. Dar ma duce capul suficient cat sa ma repliez la timpul daca e vazul. Ideea e ca daca stii sa conduci, o putere de pana pe la vreo 110-130 de cai e must have, dar de pe la 150 in sus devine nice to have. ![]() This post has been edited by ssilviu: 13 Nov 2016, 10:37 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:51 |