Achizitie Laguna 3 2.0 dci 150 cp
![]() ![]() ![]() |
Achizitie Laguna 3 2.0 dci 150 cp
deckard_shaw |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 August 19 ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Avensis
2002 D4D
|
|||
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Ca posesor de Laguna 3 cu 4Control de aproape 6 ani de la 100.000 Km la 207.000Km si Honda de 80.000Km de 3 luni de zile iti spun din start ca o sa faci un downgrade de la Toyota (japoneze) la Renault. QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 12:09) Trebuie sa recunosc ca niciodata n-am fost fan Renault si nimic frantuzesc. Le vedeam ca pe niste masini din plastic iar Renault mi se parea un fel de Logan mai finisat. Perfect adevarat. Si atunci de ce vrei sa cumperi un pet dupa ce ai avut masina? Si nu fac misto: o sa scartaie/troncane din toate incheieturile in interior chiar daca e Laguna. Eu nu as mai face-o.QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 12:09) Parerea mi s-a schimbat acum, din cauza modelului Laguna 3. Daca exteriorul e putin controversat, imi place foarte mult interiorul, plus motorul 2.0 dci de 150, sunt 95% convins. Si eu am facut greseala sa ma las vrajit de interior si inca imi place, dar cand scartaie/troncane/baraie iti vine sa-l arunci de la balcon. Alternativa e sa vanezi zilnic celebrii "greierashi" marca Renault. Dar daca te poti obisnui cu ei o sa iti raspund punctual: QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 12:09) 1) numarul de km, daca masina este adusa de afara sau si de la noi, se pot verifica cu certitudine in reprezentanta? Se pot verifica cele 4 calculatoare care inregistreaza Km. In general samsarii manaresc doar pe cel din bord. Restul mai greu.QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 12:09) 2) la 200.000 km, cam ce ar fi trebuit sa abia deja schimbat ca si mentenanta? Evident, in afara de revizii clasice. Ar trebui sa aiba minim schimbat kit ambreiaj + volanta. Cam de pe la 180.000Km. Si amortizoare si arcuri (astea se sparg, cate un ciot).QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 12:09) 3) ce probleme apar des dupa acesti 200.000? am citit ca motorul este foarte fiabil dar totusi, eu fac undeva la 40-50 mii km pe an. Masina va merge zilnic aproape. Deci la mine va sari gatantat de 300.000 km. In afara de distributie unde va pica din senin fulia arbore cotit si turbina care poate fi defecta inca de pe la 100.000-120.000Km mare lucru nu cred. Poti lua o masina la care sa iti bubuie motorul, respectiv cilindrul nr. 2.QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 12:09) 4) sistemul 4 control, le-am cam evitat sa nu-mi puna probleme in timp. Dar totusi, daca o sa-mi placa foarte mult una si are si 4 control, se merita? Poate pune probleme in viitor? La 4Control se pot bloca de rugina suruburile excentrice de reglaj ale bieletelor. Altfel nu sunt probleme.QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 12:09) 5) aud des, chiar si la laguna, ca deh...e reno si au probleme electrice. Este o chestie serioasa? Sau in realitate nu sunt probleme mai mari decat la oricare alta masina? Problema sigura electrica e incuietoarea de la usa. Oricare sintre usi, in general cele din fata si in special cea de la sofer. Pentru un motoras de 2$ care culmea se poate si curata fara probleme se schimba tot mecanismul in service contra sumei de 1000 lei. Eftin. QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 12:09) 6) la fel din auzite, ar manca bucsi pe paine si alte elemente de directie. Tot mit? Asta e un mit. In 207.000Km din care 107.000Km in RO nu am schimbat nici o bucsa desi am mers doar cu jante de 17" si 18". Am schimbat intradevar amortizoare si arcuri si bielete antiruliu. Si reconditionat caseta de directie (nu la Reno ca acolo o schimbau cu totul).Asadar daca tot vrei sa cumperi o Laguna 3 sfatul meu este sa cumperi una cu 4Control neaparat si dupa 2011 ca si an, adica facelift-ul. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Visezi cu ochii deschisi cu privire la Honda. E la pamant marca.
Civic-ul nou e facut din mare saracie. Tot ce se numeste tehnologie e prost implementata, de la infotainment, la senzorii de lumina si ploaie, la lane assist. Mai grav e ca au dat-o-n bara rau de tot cu motoarele. Sa-ti mai zic, ca e singura compacta care are >70db la interior la 130kmh. N-are rost. Nu mai vorbesc de saraciile alea de civicuri de acum 1-2 generatii, numai plasticaraie ieftina, de fac megane-ul 2 sa para masina. In ceea ce priveste laguna III la 200.000 km, intretinuta, eventual de la primul proprietar, sansele sa gasesti asa ceva sunt aproape nule. Majoritatea le-au cumparat la sh pentru pret. Au cumparat un pret mic. Chiar daca masina a fost in mintile ei la un moment dat, bag mana in foc ca 90% din ceea ce gasesti pe olx sunt numai bune de casat. Romanii le carpesc pentru ca nu au bani sa le intretina, baga in ele numai piese aftermarket, nu-si permit nici macar o linie de esapament cap-coada sa puna originala. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
Eu am 2.0 dci 130 CP și pot să spun că sunt foarte mulțumit de mașină,nu știu cum spun unii că plasticaraiele sună, la mine nu sună bordul,nu trăncăne ,de moment,poate daca sare de 300000,la mine are(aproape 250000) cumpărată nouă ,dar mă rog , fiecare cu părerile lui ,eu unul sunt mulțumit
|
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
deckard_shaw |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 August 19 ![]() |
Acum, cat de cazuta e la 200.000 e sansa cu oricare masina. Dar zic ca pot evelua destul de bine care e starea reala a ei, incat sa n-am surprize. Ma rog, asta e alta problema.
Acum putin ma-ti descurajat, mai ales la partea cu plasticele zgomotoase. Pentru ca cedez psihic de la orice greieras am in masina. ![]() Ceva ce ma interesa foarte mult este zgmotul in habitaclu... Fac naveta 90km pe zi, plus drumurile in interes personal, si concedii destul de lungi ca traseu. Adica stau destul de mult in ea... In rest problemele generice mi se par decente, sau cel putin de preferat, fata de altele mai grave. O sa incerc sa vad cateva, sa merg cu ele, sa o simt si eu. Si sa ma orientez la cele facelift. Ideea e ca nu ma grabesc, as vrea pana in iarna sa schimb masina. Din grupul VAG nu ma atrage absolut nimic. Ca alternative in momentul de fata, care sa ma atraga, mai vad Mondeo Mk4, sau Lancer 10, ambele 2.0 diesel. Ideea pt motor estesa fie de cursa lunga dar si cel putin 130-140 de cai, pentru ca nu mai am rabdarea de altadata ![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2002 D4D
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 7 Aug 2019, 14:05) Visezi cu ochii deschisi cu privire la Honda. E la pamant marca. Nu mai vorbesc de saraciile alea de civicuri de acum 1-2 generatii, numai plasticaraie ieftina, de fac megane-ul 2 sa para masina. Eu am o Honda similara cu civic-urile de acum 2-3 generatii cu plastic ieftin, mai ieftin decat in Laguna dar care NU ZDRANGANE. QUOTE(mircea_aq @ 7 Aug 2019, 14:05) Civic-ul nou e facut din mare saracie. Tot ce se numeste tehnologie e prost implementata, de la infotainment, la senzorii de lumina si ploaie, la lane assist. Pare ca nu intelegi problema: cu ce ma incalzeste o masina cu 60dB in teste la care zdrangane toate in ea dupa 10.000Km si te scoate din minti cu una care are 70 dB si nu zdrangane in ea plasticul extrem de ieftin nici dupa 100.000Km?Mai grav e ca au dat-o-n bara rau de tot cu motoarele. Sa-ti mai zic, ca e singura compacta care are >70db la interior la 130kmh. N-are rost. Despre motoare ... explica-i omului ce grozav a fost 1.4 tce. QUOTE(mircea_aq @ 7 Aug 2019, 14:05) In ceea ce priveste laguna III la 200.000 km, intretinuta, eventual de la primul proprietar, sansele sa gasesti asa ceva sunt aproape nule. Majoritatea le-au cumparat la sh pentru pret. Au cumparat un pret mic. Explica-i omului de ce au pret mic Reno-urile sh. ![]() QUOTE(andru1973 @ 7 Aug 2019, 14:29) Eu am 2.0 dci 130 CP și pot să spun că sunt foarte mulțumit de mașină,nu știu cum spun unii că plasticaraiele sună, la mine nu sună bordul,nu trăncăne ,de moment,poate daca sare de 300000,la mine are(aproape 250000) cumpărată nouă ,dar mă rog , fiecare cu părerile lui ,eu unul sunt mulțumit A mea este singura Laguna 3 care are "greierashi". Eu nu pot decat sa ma bucur pentru restul posesorilor de Laguna 3. ![]() 7 Aug 2019, 15:20: QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 15:09) Acum putin ma-ti descurajat, mai ales la partea cu plasticele zgomotoase. Pentru ca cedez psihic de la orice greieras am in masina. Daca greierash-ii te deranjeaza ... ai gresit marca. Orice Renault vine din fabrica cu greierashi. Ei apar din conceptul de "calitate perceputa" dus la nivel de arta. Iti explica colegul @mircea_aq ce inseamna.![]() Ceva ce ma interesa foarte mult este zgmotul in habitaclu... Fac naveta 90km pe zi, plus drumurile in interes personal, si concedii destul de lungi ca traseu. Adica stau destul de mult in ea... Stau ascunsi 10.000-20.000Km cat tine "calitatea perceputa" si apoi ies la iveala (cam in momentul in care se schimba toate masinile de drive test de la Renault). Si cand ies, ies toti 100. Omori 1, 2 hai 3 si iti raman inca 97. Apoi te pui serios pe treaba si mai omori pana iti raman 60 cand te plictisesti. Pentru ca primii 3 au iesit dinou la iveala pentru ca solutia initiala de omorat nu a rezistat in timp. Si schimbi solutia de omorat greieri. Si reiei ciclul ... daca nu arunci masina intr-o rapa. 7 Aug 2019, 15:24: QUOTE(deckard_shaw @ 7 Aug 2019, 15:09) Din grupul VAG nu ma atrage absolut nimic. Ca alternative in momentul de fata, care sa ma atraga, mai vad Mondeo Mk4, sau Lancer 10, ambele 2.0 diesel. Ideea pt motor estesa fie de cursa lunga dar si cel putin 130-140 de cai, pentru ca nu mai am rabdarea de altadata Trebuie sa intri pe celelalte forum-uri: ford si mitshu, daaaar si pe vwforum pentru motorul 2.0 diesel de pe Lancer 10 care e doar un motor VAG 2.0 TDI cu problemele lui. ![]() ![]() This post has been edited by madhorsefuzzy: 7 Aug 2019, 14:24 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dandobre |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.224 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Tu ești supărat pe ea că nu-i dai de cap cu tuningul.....
![]() |
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
Paul091 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 24 February 18 ![]() |
Detin o laguna din februarie. Am pana acuma undeva la 18 mii de km. Greierasi erau pe la bord, am rezolvat. Imi face un zgomot incredibil de deranjant cotiera cand imi sprijin mana pe ea.
Am motor de 2.0, 131 cai. Multumit deocamdata. Cum spunea si madhorsefuzzy, problema generala cu motorasul de la portiera soferului. Eu trebuie sa apas de 2-3 ori repede pe buton ca sa imi blocheze portiera. Cateodata nu se deblocheaza Greierasii sunt tipic renault. Am vazut si posesori cu megane 4 care se plangeau. Cu talisman nu am auzit inca |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dandobre @ 7 Aug 2019, 15:36) Tu ești supărat pe ea că nu-i dai de cap cu tuningul..... Aia e rezolvata din februarie de cand m-am intors la remasurare. Ala merge frumos, chiar daca mai apar efectele rezolvarii de mantuiala a unor probleme de atunci (geometrie praf, etc.)![]() Problema mea e ca am incercat sa-i mai dau inca o sansa (a cata oare?): am desfacut montantii A sa pun burete pe cabluri sa nu zdrangane pe acolo, plansa de bord flexeaza bine dar nu am chef sa desfac tot bordul, am reinceput sa bricolez rahatul ala de rola ce inchide portbagajul la break (desi pe moment il las nemontat) si ... a inceput sa zdrangane ceva in usa dreapta spate si mai naspa ceva in scaunul din dreapta. Ca sa nu zic ca zdrangane si ceva sub inchiderea de sub spoiler-ul spate si ceva pe la scutul motor de plastic din fata (care aporpo este lasat si are o burta de zici ca sunt tatzele unei babe ...) Dar astea exterioare se rezolva cu cativa soricei ... alea din interior sunt mai nasoale. La cotiera trebuie sa fixezi butonul de deschidere al ei: ala vibreaza acolo plastic pe plastic. L-am rezolvat de mult cu o bucata de burete negru cu adeziv. Nu se poate spune ca nu m-am straduit cu greierashii ... dar sunt multi si te dovedesc prin numar ... This post has been edited by madhorsefuzzy: 7 Aug 2019, 16:04 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Nu stiu de ce are colegul madhorsemuzzy impresia ca greierasii apar la un anumit numar de km. Eu sunt la al treilea reno luat de nou, si greierasi au avut toate 3 din primele sute de km. N-am stat niciodata sa-i identific, sau sa-i tratez, unii cred ca au mai disparut de la sine. La urma urmei vorbim de plastice care se dilata si se contracta in functie de temperatura.
Sigur, daca ajungi la 200k km cu amortizoarele cu care a venit masina, daca schimbi doar flansele in speranta ca mai tragi de amortizor pana curge, desi el o fi pe gaz saracul, e normal ca masina sa nu mai aiba acelasi comportament. Daca in loc sa schimbi basculele in pereche, tu carpesti cu ciocanul cate-un pivot, pe rand, daca te zgarcesti la bielete si alte nimicuri, firesc ca tinuta de drum va avea de suferit. Cu o astfel de masina, e firesc ca greierasii sa-ti faca zile fripte, fiecare zgomot fiind preluat si amplificat prin miscarile caroseriei, rezultand un adevarat concert. Despre 1.4Tce, ce pot sa-ti spun, un motor simplu, taxe mici, mentenanta foarte ieftina, in afara de filtre si ulei mai schimbi un kit de accesorii la 80k, kit care costa vreo 5xx lei la reno. E incomparabil mai ieftina intretinerea decat la 1.6 16v. Performante rutiere decente pe megane, similare cu ce ofereau 1.9 dci, ulterior 1.6 dci. Consum mare, dar cam cu 1-1.5l mai putin fata de 2.0 16v 136 cai pe care l-a inlocuit. A fost inlocuit la randul lui de 1.2Tce, despre care ai citit tu ceva pe forum referitor la fiabilitate, dar te las sa mai cercetezi. De ce are Laguna III un pret de revanzare mic in Romania ? - e un model scos din fabricatie, fara succesor, pare capat de linie pentru Laguna. - e masina frantuzeasca - e o masina subiectiv vorbind urata - e o masina care e privita ca un esec (contractul lui Ghosn ?) - e o masina care nu s-a vandut - pentru ca nu s-a vandut a ajuns sa fie discountata masiv. Un 2.0 dci 150 M6 dynamique nou, cu tot ce-i trebuia ajunsese sa se vanda cu 18.500 euro cu tot cu tva in primavara lui 2010. Un Talisman similar azi e peste 30.000 Euro, cu discount cu tot. PS: La 70db+ nu mai auzi niciun greieras. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#11
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
Ia un subaru sau un nissan.
Sau mercedes,bmw e90, volvo Lasa renault si honda civic. Asculta-l pe madhorsefuzzy ca stie ce vorbeste This post has been edited by busu 12: 7 Aug 2019, 16:27 |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 7 Aug 2019, 17:21) Nu stiu de ce are colegul madhorsemuzzy impresia ca greierasii apar la un anumit numar de km. Eu sunt la al treilea reno luat de nou, si greierasi au avut toate 3 din primele sute de km. N-am stat niciodata sa-i identific, sau sa-i tratez, unii cred ca au mai disparut de la sine. La urma urmei vorbim de plastice care se dilata si se contracta in functie de temperatura Asadar colegul @mircea_aq confirma prezenta greierasilor la 3 Renouri luate de noi in primele sute de Km. Doar ca el ca si multi altii au preferat sa-i ignore. Doar ca daca nu poti sa-i ignori atunci pur si simplu tai Renault de pe lista. Eu am facut greseala sa nu tai Renault de pe lista. Dar nu trebuie sa faca toata lumea greseala mea. Eu zic ca l-am ajuat pe colegul @deckard_shaw in ceea ce priveste greierasii Renault: nu exista Renault fara ei. Si am si cazut de acord cu @mircea_aq. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
deckard_shaw |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 August 19 ![]() |
![]() Cum nu e inghesuiala prea mare la recomandat Laguna 3, o sa schimb filtrele de cautare si pe ceva japoneze, care de altfel mi-au placut mereu. Imi ramane in vizor oricum si laguna, dar a decazut de pe locul 1. Acum sa vad ce probleme cunoscute au urmatoarele pretendente, poate cine stie, merita lupta cu plasticele zgomotoase. |
--------------------
Toyota
Avensis
2002 D4D
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
baiul este ca la alte marci nu apar greierasii aia .... Vagonul a trecut de 200k ... si nu suna nici un olastic prin interior .... tot frantuzoaica .... la antifonare este la ani lumina de laguna ... si mai sunt ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mars |
![]()
Post
#15
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Deci inchidem aici. Oricum, aveam deja topic pe tema asta.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:37 |