"Carait" motor 1.5dci 110hp
![]() ![]() ![]() |
"Carait" motor 1.5dci 110hp
09AND |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Laguna
1,5 dci 110cp
2013 Limited
|
|||
andru1973 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
ar trebui sa faci o verificare amănunțita,acel cârâit se aude si când pornești si după motorul ?
2 Nov 2018, 09:32: daca se aude si după ,poate nu sa retras bine bendixul de la electromotor This post has been edited by andru1973: 2 Nov 2018, 10:32 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
09AND |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 10 ![]() |
QUOTE(andru1973 @ 2 Nov 2018, 10:32) ar trebui sa faci o verificare amănunțita,acel cârâit se aude si când pornești si după motorul ? <span class='edit'>2 Nov 2018, 09:32:</span> daca se aude si după ,poate nu sa retras bine bendixul de la electromotor Acel carait cred ca provine de la injectoare/rampa injectie Cand pornesc masina nu se aude nimic sau cand sta la o turatie constanta, doar cand apas pedala de accelaratie apare acel carait. Cu cat accelaratia este mai puternica, cu atat caraitul se intensifica. Am intrebat si la ceva mecanici si a fost raspunsul comun "Asa fac toate" This post has been edited by 09AND: 2 Nov 2018, 10:38 |
--------------------
Renault Laguna
1,5 dci 110cp
2013 Limited
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
ok e țăcănit(ronțăiala) nu e normal ,nu trebuie sa se auda "NU ASA FAC TOATE"cum spun acei mecanici asta ar însemna ca toate motoarele diesel sa ronțăie ,fa o verificare amănunțita la distribuție (poate a sărit un dinte)verifica injectoarele (poate sa stricat ceva si pe la partea electrica a injectorului nu e normal a mea(2.dCi) nu "ronțăie"si nici al unui prieten care are 1,5
This post has been edited by andru1973: 2 Nov 2018, 11:00 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Asa fac toate . Rontaie cand e motorina rece.
Pune motorina neaditivata. This post has been edited by cristian_nechita: 2 Nov 2018, 22:37 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Rontaiala aia in acceleratie puternica se simte la toate 1.5 de 110 CP. Cele de 90 nu fac asa.
Pune motorina normala sau aditiv de genul Metabond pentru motorina , in dozajul recomandat si o sa vezi ca nu se va mai auzi. Motorina cu cat este mai aditivata, cu atat duce lipsa de "ungere", dar masina are putere si porneste foarte ok. Motoarele de generatie mai veche euro 4 sau si mai vechi fac si mai rau la motorina aditivata si unii pun ulei 2T pentru a scapa de zgomote si a asigura mai multa ungere. Am avut M3 cu 1.5 110 CP si la fel imi facea si mie. Pe 2.0 dCi motorul este mult mai linistit si echilibrat. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(andru1973 @ 2 Nov 2018, 11:58) ok e țăcănit(ronțăiala) nu e normal ,nu trebuie sa se auda "NU ASA FAC TOATE"cum spun acei mecanici asta ar însemna ca toate motoarele diesel sa ronțăie ,fa o verificare amănunțita la distribuție (poate a sărit un dinte)verifica injectoarele (poate sa stricat ceva si pe la partea electrica a injectorului nu e normal a mea(2.dCi) nu "ronțăie"si nici al unui prieten care are 1,5 Vorbim de 1,5 110 CP si clar injectoare VDO , nu-s Bosch , Delfi sa mai poti schimba repara o supapa de retur sau ceva pe la ele . Ma lupt si studiez exact acelasi fenomen pe masina din semnatura . Rontaie intre 1950 si 2050 ture de te scoate din masina si mai ales daca accelerezi lent si stai mult in acel interval . Corectiile pe injectoare nu sunt nici 0,75 dar nici 1,27 . Pe stand de probe un singur injector ar fi la 75% "din capacitate dar nu de schimbat" Motorina plin pe plin am incercat , pe rand , de la toti furnizorii .Clar nu e distributia pentru ca nu face mereu si in plus masina raspunde bine la drum fara fumuri si poticneli . Nu e dependenta de temperatura motorului . PS : Mai nou suspectez un oring pentru ca tot vad bule de aer pe furtunul de retur la filtru de motorina . |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai nici o treaba cu bulele de aer , s-a discuta de multe ori, sunt normale. Incearca un aditiv bun si o sa vezi ca vei avea o "ungere" mai buna pe alimentare si nu o sa te mai deranjeze atat.
La mine dupa resoftarea de la M3 1.5 dCi se schimbase zgomotul , se auzea mai incet, dar pe o plaja mai mare de turatie , cam de la 1700 la 2300 ... cam pe unde era cuplul. Oricum un aditiv bun nu face rau, iti recomand Metabond Megasel parca e, la 250 ml cu 89 lei lei parca. Masina nu e defecta, deci poti sa-ti vezi de treaba linistit. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
09AND |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 10 ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 2 Nov 2018, 22:30) QUOTE(marius80_eugen @ 2 Nov 2018, 23:34) Rontaiala aia in acceleratie puternica se simte la toate 1.5 de 110 CP. Cele de 90 nu fac asa. Pune motorina normala sau aditiv de genul Metabond pentru motorina , in dozajul recomandat si o sa vezi ca nu se va mai auzi. Motorina cu cat este mai aditivata, cu atat duce lipsa de "ungere", dar masina are putere si porneste foarte ok. Motoarele de generatie mai veche euro 4 sau si mai vechi fac si mai rau la motorina aditivata si unii pun ulei 2T pentru a scapa de zgomote si a asigura mai multa ungere. Am avut M3 cu 1.5 110 CP si la fel imi facea si mie. Pe 2.0 dCi motorul este mult mai linistit si echilibrat. Va multumesc de raspunsuri, m-am mai linistit. O sa incerc si cu aditiv si dupa o sa scriu rezultatul. 4 Nov 2018, 13:30: QUOTE(marius80_eugen @ 3 Nov 2018, 23:42) Nu ai nici o treaba cu bulele de aer , s-a discuta de multe ori, sunt normale. Incearca un aditiv bun si o sa vezi ca vei avea o "ungere" mai buna pe alimentare si nu o sa te mai deranjeze atat. La mine dupa resoftarea de la M3 1.5 dCi se schimbase zgomotul , se auzea mai incet, dar pe o plaja mai mare de turatie , cam de la 1700 la 2300 ... cam pe unde era cuplul. Oricum un aditiv bun nu face rau, iti recomand Metabond Megasel parca e, la 250 ml cu 89 lei lei parca. Masina nu e defecta, deci poti sa-ti vezi de treaba linistit. Off topic si eu ma gandeam la o resoftare, dar nu stiu daca se merita pentru Laguna, se simte ceva diferenta, motorul are de suferit? This post has been edited by 09AND: 4 Nov 2018, 13:30 |
--------------------
Renault Laguna
1,5 dci 110cp
2013 Limited
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Cele de 90 au retur in filtru + termostat si se incalzeste motorina repede.
Cele de 110 au retur in rezervor + serpentina sub masina ptr racirea motorinei. Rontaitul provine de la avansul mare la injectie atunci cand motorina e rece. Sa vezi la iarna cum o sa faca. Daca vrei sa scapi de el pune filtru cu termostat si retur in filtru, sau scoti mufa de la senzorul de temp motorina si pui o rezistenta astfel incat sa il minti ca are 70 grade motorina tot timpu. Soft merita, dar daca vrei sa simti ceva trebuie si dpf off. This post has been edited by cristian_nechita: 4 Nov 2018, 20:19 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Ia verificati si voi codul asta de Renault 7701070648 si hai sa dezvoltam putin.
E senzor de temperatura motorina sau incalzitor ? Include si filtrul sau nu? |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Ala e de megane nu de laguna.
Are ceva asemanator si laguna, este un incalzitor porneste cand scade sub 2 grade motorina, se opreste cand trece de 5 grade. Are termostat in el. Ar mai fi o varianta de adaptat filtrul de duster 110, care are retur cu termostat separat. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu cred ca dauneaza cu ceva daca motorina este rece. Avansul mare il are daca motorul nu este incalzit, dar odata ajuns la temp optima, nu se mai pune problema avansului.
Rontaitul se aude oricand, indiferent daca este vara sau iarna si se aude pregnant in sarcina. Despre filtrul de motorina si eu sunt curios, am acelasi filtru pe care-l aveam la M3 si il are si un prieten pe un actual M3 si toti avem acel senzor in interior. Este sensor de apa sau are functie de incalzire a motorinei iarna ? Intreb pt ca si in service o tot dau la intors cu ambele raspunsuri. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Motorina rece se aprinde mai greu decat motorina fierbinte, drept urmare trebuie injectata devreme => avans mare => rontait.
A mea nu rotaie decat cand e rece afara. "Senzoru" este un termoplonjon termostatat.In tarile reci (russia) mai are inca un incalzitor dupa filtru care se opreste la 10 grade(piesa 9). Ca fapt divers, avansul la injectie la pompele rotative (2.5tdi/1.9tdi nonpd/2.0dti etc) se face doar in functie de temperatura motorinei. 01033525.gif ( Size: 38.63k ) Number of downloads: 954 This post has been edited by cristian_nechita: 5 Nov 2018, 00:11 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
iuly75 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 January 07 From: IANCA ![]() |
La filtru de motorina unde am intrebat si eu de acel senzor toti au spus ca este senzor de apa. Si eu am acel rontait cu motorul rece si numai daca ma dau la ea, daca o accelerez usor nu se aude.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA III
Dynamique 1/2010 fara DPF
- BR XX LDY
|
|
09AND |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 10 ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 4 Nov 2018, 20:18) Cele de 90 au retur in filtru + termostat si se incalzeste motorina repede. Cele de 110 au retur in rezervor + serpentina sub masina ptr racirea motorinei. Rontaitul provine de la avansul mare la injectie atunci cand motorina e rece. Sa vezi la iarna cum o sa faca. Daca vrei sa scapi de el pune filtru cu termostat si retur in filtru, sau scoti mufa de la senzorul de temp motorina si pui o rezistenta astfel incat sa il minti ca are 70 grade motorina tot timpu. Soft merita, dar daca vrei sa simti ceva trebuie si dpf off. Dpf Off nu intentionez sa fac ![]() |
--------------------
Renault Laguna
1,5 dci 110cp
2013 Limited
|
|
the_dodita |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 1 October 08 From: Panciu, Vrancea ![]() |
Eu nu îmi dau seama ce carait ai la motor, dar pot să-ți spun ca, atunci când aveam L2, aveam tamponul superior dr rupt și caraia exact când acceleram puternic sau făceam frână de motor...
Verifica și asta... |
--------------------
Renault
Laguna III
2008, 2.0 dCI, 110 kw, DYNAMIQUE
- VN xxx DOD
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 5 Nov 2018, 00:07) Motorina rece se aprinde mai greu decat motorina fierbinte, drept urmare trebuie injectata devreme => avans mare => rontait. A mea nu rotaie decat cand e rece afara. 01033525.gif ( Size: 38.63k ) Number of downloads: 954 Da, e clar ca nu este acea incalzire suplimentara si cred ca nici nu o poti adapta pt ca trebuie comandata din soft si sa duci separt circuit pentru ea, pentru ca eu nu am vazut nici un contact lasat nefolosit prin zona. Era o idee f buna pentru scazut consumul iarna ... Senzorul de apa cred ca nu este nici ala ... pentru ca eu vad ca arata altfel si se monteaza in partea de jos, nu pe sus. Rontaitul ala la 1.5 se aude oricand ... nu doar cand e rece... si eu la M3 o rezolvasem cu aditivi suplimentari. Cu cat puneam OMV scumpa de iarna, cu atat se auzea mai tare, cu cat puneam Petrom ieftina, cu atat scadea in intensitate. QUOTE(09AND @ 5 Nov 2018, 09:02) Dpf Off nu intentionez sa fac ![]() Din contra, dupa resoftare vei merge chiar mai sprinten si regenerarile vor fi mai rare. Daca tu ii dai talpa, nu se acumuleaza funingine in FAP, altfel daca vei merge la fel si regenerarile se vor face la fel. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
09AND |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 10 ![]() |
Din contra, dupa resoftare vei merge chiar mai sprinten si regenerarile vor fi mai rare. Daca tu ii dai talpa, nu se acumuleaza funingine in FAP, altfel daca vei merge la fel si regenerarile se vor face la fel. [/quote] Ce sa zic deja imi surade ideea , acum trebuie sa caut in Timisoara firma de resoftari, sper sa si gasesc ![]() |
--------------------
Renault Laguna
1,5 dci 110cp
2013 Limited
|
|
victor80 |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 31 August 09 ![]() |
este bataie de injector ... daca apare defect va fi pe cilindrul 2 ... daca demontezi capacul scoate mufa si daca vezi ca un praf verzui curata f. bine contactele electrice . Eu am demontat si injectorul si l am desfacut si am curatat cu wd40 si aer comprimat cuiul ... am observat la mai multe ca daca incerci sa misti cuiul simti cum ar fi putin gripat . Se monteaza inapoi si ai scapat de problema .
90% provin doar de la injectorul cilindrului 2 . Pe mine m a chinuit vreo 3 luni pana am avut chef sa fac ce fac si la clienti ![]() |
--------------------
Renault
Talisman
2017
- 1FOS857
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(victor80 @ 8 Nov 2018, 01:09) este bataie de injector ... daca apare defect va fi pe cilindrul 2 ... daca demontezi capacul scoate mufa si daca vezi ca un praf verzui curata f. bine contactele electrice . Eu am demontat si injectorul si l am desfacut si am curatat cu wd40 si aer comprimat cuiul ... am observat la mai multe ca daca incerci sa misti cuiul simti cum ar fi putin gripat . Se monteaza inapoi si ai scapat de problema . 90% provin doar de la injectorul cilindrului 2 . Pe mine m a chinuit vreo 3 luni pana am avut chef sa fac ce fac si la clienti ![]() Data viitoare pune o poza cu cuiul ! Scuze Victor .Vreau sa spun , te rog frumos , da mai multe detalii , sunt dispus sa incerc pe masina mea ceva constructiv . Am incercat si cu aditivi dar nu sa schimbat nimic decat pe termen scurt si in service specializat in injectoare mi sa spus ca nu se repara nimic in ele iar dealerul spune inlocuire cu unele noi ~4400 Ron ![]() This post has been edited by ProfiBv: 8 Nov 2018, 17:15 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
radunre |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
@victor80, un mic tutorial ar fi foarte binevenit, dacă nu e prea mare conflictul de interese
![]() Referitor la ronțăit, cârâit, bătaie, este tipic motoarelor dCi 1.5 din generațiile anterioare si se manifestă doar în anumite condiții de cuplu si turație. La motoare din 2015-2016 încoace, nu am remarcat acele sunete. Acest aspect a fost confirmat și de o persoana din rețeaua Renault. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Eu tot cred ca este o problema de temperatura.
Cand este cald a mea nu face absolut nici un zgomot. Zici ca e benzina. Cred ca modifica avans injectie in functie de temperatura motorina + temperatura catalizator. Culmea este ca foarte rar (odata pe an), imi da eroare pe injectorul nr2. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate nu ati auzit Dusterele cu 1.5 dCi de 90 CP... zici ca sunt pomp-duze de 1.9 ...
Eu nu inteleg despre ce cui este vorba ... spune ca s-ar misca injectoarele sau cum ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
09AND |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 10 ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 8 Nov 2018, 17:38) Eu tot cred ca este o problema de temperatura. Cand este cald a mea nu face absolut nici un zgomot. Zici ca e benzina. Cred ca modifica avans injectie in functie de temperatura motorina + temperatura catalizator. Culmea este ca foarte rar (odata pe an), imi da eroare pe injectorul nr2. Confirm cu temperatura, am observat ca in jurul 17 -18 grade nu se aude absolut nimic, cum scade sub deja incepe sa se auda ![]() |
--------------------
Renault Laguna
1,5 dci 110cp
2013 Limited
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(radunre @ 8 Nov 2018, 14:28) @victor80, un mic tutorial ar fi foarte binevenit, dacă nu e prea mare conflictul de interese ![]() Referitor la ronțăit, cârâit, bătaie, este tipic motoarelor dCi 1.5 din generațiile anterioare si se manifestă doar în anumite condiții de cuplu si turație. La motoare din 2015-2016 încoace, nu am remarcat acele sunete. Acest aspect a fost confirmat și de o persoana din rețeaua Renault. Este clar o problema ce nu tine de temperatura exterioara sau a motorinei...pentru ca face si in plina vara .Cer este ca s-ar putea sa ai dreptate ca e in stransa legatura cu turatia vs cuplu . Daca noile motoare nu mai fac asa poate ca nu mai au injectia VDO (Siemens-Continental ) sau mai grav au gasit sursa problemei si nu o pot aplica pe variantele vechi ,ori nu vor reintoarceri in service. Cat de curind voi incerca si cu incalzitul motorinei intre filtru si pompa .Voi improviza ,de test , cu o celula din setul de incalzire scaune . Pur si simplu voi inveli conducta de tur in acea husa si o voi alimenta la 12V ,cu siguranta de 10A , direct pe baterie . Asta pentru ca tot am inclus in bugetul pregatirii pentru sezonul rece si 3 seturi pentru fotoliile din randul 2. Am vazut pe o l x niste preincalzitoare pentru motorina BMW COD 7793673-02 (parca)dar sunt in jur de 30 euro SH si nu stiu cine si cu ce valoare le gestioneaza alimentarea cu tensiune . Mi se pare o prostie sa trimiti returul direct in rezervor , dupa ce acel surplus de motorina sa plimbat prin pompa de injectie si injectoare , deci sa incalzit si ar fi fost mai util sa-l trimita in filtru pentru a preincalzi motorina ce vine din rezervor . Promit sa tin legatura aici . |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Nu iti mai bate capul cu temperatura motorina. Am verifcat eu deja. Nu e de acolo.
Daca e rece afara, chiar daca are motorina 50 grade tot asa face. Incalzitorul de bmw are termostat intern si se dezactiveaza automat la 10 grade. Urmeaza sa ma documentez ce influenta are temperatura catalizatorului asupra avans/postinjectie. Mai nou suspectez ca rontaitul vine de la o injectie pe destindere pentru a incalzi catalizatorul. This post has been edited by cristian_nechita: 13 Nov 2018, 23:21 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 14 Nov 2018, 00:18) Nu iti mai bate capul cu temperatura motorina. Am verifcat eu deja. Nu e de acolo. Daca e rece afara, chiar daca are motorina 50 grade tot asa face. Incalzitorul de bmw are termostat intern si se dezactiveaza automat la 10 grade. Urmeaza sa ma documentez ce influenta are temperatura catalizatorului asupra avans/postinjectie. Mai nou suspectez ca rontaitul vine de la o injectie pe destindere pentru a incalzi catalizatorul. Bine ,merci . M-AM gândit și eu să verific ce se modifică la valorile din calculatorul de motor in momentul rontaitului.Practic vreau sa fac înregistrare cu tester clip in probe de drum filmate și cu telefonul mobil in exact același timp.Ulterior vreau sa vad ce parametru se modifică la momentul apariției ronțăieli .Dispun de tester și mașină de proba aștept păreri cu selecția parametrilor de înregistrat. Turație motor Corecție injectoare. Debit aer sau ceva din parametri apropiati... Valori senzor presiune fap. Temperaturi evacuare.. Aștept idei Mulțumesc încă o dată @ cristian_nechita ,am mai eliminat o suspiciune. This post has been edited by ProfiBv: 14 Nov 2018, 00:04 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Valoarea temperatura admisie stie cineva de unde o ia ecu ?
Senzor nu exista. Senzorul map e cu 3 fire , fara temperatura. This post has been edited by cristian_nechita: 14 Nov 2018, 00:46 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
espacern |
![]()
Post
#30
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Debitmetru.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:27 |