Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Citroen C4 Sedan

DFA
post 9 Apr 2008, 08:55
Post #1


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Citroen C4 sedan - imagini si informatii oficiale

citroen_c4_sedan_01.jpg

Galerie imagini C4 Sedan: http://www.drive-test.ro/galerie.php?art_id=451&t=articole

Citroen a anuntat ca modelul C4 va fi disponibil in trei volume si in anumite tari din Europa. Desi inca nu au fost anuntate care sunt acestea, in mod sigur Romania se va afla printre ele, avand in vedere apetitul romanilor pentru sedanuri.

Citroen C4 Sedan are un ampatament marit fata de varianta hatchback (2710 mm fata de 2608mm), ceea ce permite un spatiu superior pentru pasagerii spate. Lungimea masinii este de 4.77 metri iar latimea de 1.77, in timp ce portbagajul ofera in mod standard 513 litri, prin rabatarea banchetei spate putand fi incarcate si obiecte lungi de 1.21 metri si inalte de 50 cm.

In rest, clientii de Citroen C4 Sedan vor regasi aceleasi dotari existente si pe gama hatchback - volanul cu butuc fix, cu comenzile principale dispuse ergonomic, suspensii confortabile, climatizare pe doua zone si sistem de aerisire pentru pasagerii spate, milioane de zone de stocare si un parfumeur de ambianta care raspandeste in habitaclu una dintre cele 8 parfumuri disponibile.

Sub aspect tehnic nu exista diferente intre hatchback si sedan, doar comportamentul rutier urmand sa difere datorita masei mai mari si a lungimii sporite a masinii. In functie de nivelul de echipare masina vine dotata cu roti pe 15 inci cu anvelope de 195/65 R15, sau cu roti pe 16 inci cu anvelope 215/55 R16. Roata de rezerva are dimensiuni normale.

Servodirectia asistata electric este variabila in functie de viteza si unghiul volanului, iar Citroen declara ca parametrii de franare sunt printre cei mai buni din clasa, datorita sistemului ABS cu repartitor electronic de franare asociat cu discuri ventilate fata si discuri pline pe spate. In functie de nivelul de echipare va fi disponibil si un sistem ESP si un sistem antipatinare ASR.

Motorizarile sunt adaptate pentru a da suficient dinamism sedanului. Astfel, Citroen C4 sedan ofera inca de la lansare un motor pe benzina si un motor diesel dotat cu filtru de particule (FAP), amandoua Euro IV.

Motorul pe benzina are 1.6 litri 16V, dezvolta 110CP si un cuplu de 147Nm/4000 rpm. 90% din cuplul maxim este disponibil de la 2000 rpm, ceea ce asigura un confort la condus exceptional.

Motorul diesel HDi 1.6 litri 110 CP FAP atinge un cuplu de 240Nm incepand de la 1750 rpm, iar in cele trei viteze superioare cuplul poate atinge 260Nm la 1750 rpm datorita functiei "overboost". Reactivitatea motorului este amplificata prin apasarea puternica a acceleratiei, in timpul careia functia overboost suplimenteaza debitul injectiei de carburant, asigurand astfel un cuplu sporit cu 20Nm.

Citroen C4 sedan mai propune ca echipament de serie pilotul automat si limitator de viteza pe intreaga gama. In functie de nivelul de echipare, masina mai poate fi dotata cu proiectoare directionale xenon cu functie dubla, care asigura o iluminare optima in curbe, cu senzori de parcare, senzori de ploaie si de lumina si inchidere centralizata cu telecomanda.

Sub aspectul sigurantei, C4 sedan are 5 stele EuroNcap pentru protectia pasagerilor si 3 stele pentru protectia pietonilor - un scor suficient de mare pentru a o considera una dintre cele mai sigure masini de pe piata.

Citroen nu a anuntat inca preturile pentru Europa insa imediat cum le vom afla vi le vom face de cunoscut. Cum in opinia noastra C4 berlina arata mai bine decat ambele variante hatchback, credem ca in Romania modelul se va bucura de simpatia multora dintre romani!

Sursa: http://www.drive-test.ro/?a=det&art_id=451

Alte informații despre C4 Sedan:

http://www.zercustoms.com/news/2007-Citroen-C4-Sedan.html

http://carscoop.blogspot.com/2006/05/citro...-europe-in.html

http://www.worldcarfans.com/4070613.001/citroen-c4-sedan


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 9 Apr 2008, 09:07
Post #2


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.274
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Spatele ala nu prea e pe gustul meu... deloc!
Oricum e bine ca au diversificat oferta.
In schimp fratele sau mai mare C5 are un design super.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Apr 2008, 09:13
Post #3


-


Group: Members
Posts: 21.850
Joined: 19 April 05
From: Romania




Am o senzatie de voma si nu stiu de ce ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Apr 2008, 09:15
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Sindromul 206 Sedan...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 9 Apr 2008, 09:44
Post #5


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Astia de la drive-test.ro isi dau cu parerea si o sa si-o ia in barba. Cum naiba ma sa iti placa spatele ala, mai mult ca la hatchback? Pe piata concurenta ii da capac la tot:
- aia care vor ceva mai ieftin sau/si cu dotari multe o sa ia mereu Megane Sedan.
- aia care vor nemteasca sa arate bine o sa ia Astra Sedan
- cei care vor super masina, siguranta, imagine o sa ia Focus Sedan
- manelistii o sa ia Jetta ca vine cu mult crom pe ea.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 9 Apr 2008, 10:16
Post #6


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Deci adevarul este ca C4 Sedan este pur si simplu superb, designerul a creat cu mana tremuranda dupa o sticla de votca, un lucru pe care nici un alt designer nu a putut sa il creeze, o Afrodita intre automobile. Pentru cei care nu intrevad asemanarea pun o poza cu un spate de Maybach.

This post has been edited by 2dor: 9 Apr 2008, 10:18

Attached thumbnail(s)
800px_Maybach_62_rear.jpg ( Size: 175.07k ) Number of downloads: 1160


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 9 Apr 2008, 10:43
Post #7


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Mie nu mi se pare atat de urat in spate. E...interesant.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 9 Apr 2008, 11:14
Post #8


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Pe cat de mult imi place C4 coupe, pe atat de mult imi displace sedan-ul.
Nu stiu cine cumpara asa o hidosenie. Aceeasi problema ca si in cazul Renault Symbol, Focus Sedan, 206 sedan, fabia sedan etc. , masini facute "limuzine" pt. piete slab dezvoltate.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 9 Apr 2008, 15:18
Post #9


...........................


Group: Members
Posts: 7.213
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Nici mie nu-mi place spatele, exact ca la Clio...urit.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 9 Apr 2008, 15:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.032
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Mama ce spate are! Imi vine sa vars!
Acum inteleg de ce si 206 sedan arata ca dracu!
Doar e grupul PSA! Si daca echipa de desenatori e aceeasi, e normal!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 9 Apr 2008, 15:33
Post #11


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Mie chiar nu imi vine sa vars, astept cu interes datele tehnice ale motorizarilor si preturile.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 9 Apr 2008, 15:48
Post #12


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Spatele nu e nici pe departe atât de urât cum e cel de la 206 Sedan!
Mie mi se pare aproape normal...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 9 Apr 2008, 16:43
Post #13


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Arata O.K. masina, doar ca informatiile privind dimensiunile nu cred ca sunt reale. 4.77m lungime? Pai e mai mare ca C5!


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NokiaNokia
post 9 Apr 2008, 17:13
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 19 May 07
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Un down.gif din partea mea.


P.S. - Urata natie de masini, absolut nici o masina nu imi place.


--------------------
Fan Dacia 1300 L
"nu trage domn' Semaca, sant eu, Lascarica prietenu lu matale"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 9 Apr 2008, 17:16
Post #15


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




In poze pare cam urat spatele ,sunt curios cum arata in realitate.
De exemplu in poze actualul Subaru Impreza mi s-a parut urat dar cand l-am vazut in realitate mi-am schimbat parerea(cei drept parca erea mai frumos cel dinainte).


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 9 Apr 2008, 17:59
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.032
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(hash @ 9 Apr 2008, 15:33)
Mie chiar nu imi vine sa vars, astept cu interes datele tehnice ale motorizarilor si preturile.
*


Mai pune vreo 300 euro pentru tabla adaugata!
Plus cateva sute ca e model nou!
La motoare stai linistit ca nu o sa se schimbe nimic!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flovld
post 9 Apr 2008, 22:08
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 29 January 08




Amplasarea oglinzilor retrovizoare la treimea portierei...cam ciudata dpv estetic. Probabil ca, functional sau ergonomic, e totusi in regula.


--------------------
Ex DACIA LOGAN LAUREATE 1,5DCI 2006 - BV- -VLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 9 Apr 2008, 22:10
Post #18


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(DFA @ 9 Apr 2008, 16:48)
Spatele nu e nici pe departe atât de urât cum e cel de la 206 Sedan!
Mie mi se pare aproape normal...
*



Mie mi se pare la fel ca ala de la C6. Adica oribil.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bear_mc
post 9 Apr 2008, 22:22
Post #19


Half-Life 2 Fan


Group: Members
Posts: 678
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




Urat. down.gif


--------------------
Renault Megane II 2005 - B-43-ZHY (sau 42)
Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 9 Apr 2008, 22:23
Post #20


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Pus din topor. Varu' bun a lu' Symbol. biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Apr 2008, 06:52
Post #21


-


Group: Members
Posts: 21.850
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(flovld @ 9 Apr 2008, 22:08)
Amplasarea oglinzilor retrovizoare la treimea portierei...cam ciudata dpv estetic. Probabil ca, functional sau ergonomic, e totusi in regula.
aerodinamica ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ravine
post 10 Apr 2008, 15:10
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 14 January 06




Masina arata mai bine in realitate decat in poze. Lucrez langa importator si au astia aici toate modelele. Iar preturile le gasiti la http://www.ats.ro/model.php/36 . Cam mari, intr-adevar.

This post has been edited by Ravine: 10 Apr 2008, 15:12


--------------------
. . .
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pgpdesign
post 20 Aug 2008, 19:34
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 28 July 05
From: Șimleu Silvaniei




Mie imi place cum arata si am avut ocazia sa conduc una intr-un scurt drive-test.

In afara faptului ca am fost singur in masina iar ceva clipea bipaia pe acolo (odata intors mi-am dat seama ca am deschis portbagajul cu cheia cand am pus contactul) mi se pare o masina foarte ok.

Parerea e subiectiva - urmeaza sa schimb Loganul cu un C4 (doar ca e coupe)...


--------------------
Dacia Duster 1.5 4WD 2012 - B 102 DOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 21 Aug 2008, 10:21
Post #24


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.274
Joined: 19 July 04
From: Craiova




C4 Cupe e cu totul altceva decat C4 sedan dpdv al designului.... bine, daca te impaci cu bordul de ozn si ai atentie distributiva....

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 21 Aug 2008, 10:41
Post #25


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Ca sa stie lumea pe bune ce e cu masina asta, am facut un drive test.

DESIGN

Este pur si simplu superb, in special spatele, care mi-a produs un impact vizual chiar mai mare decat actualul c4, in momentul lansarii. Se pare ca Citroen incepe sa-si regaseasca inspitatia de altadata: c6, c4 picasso, c4 sedan, viitorul c2/ c3

HABITACLU

Este neschimbat fata de modelul cu 3/ 5 usi din care este derivat. Inca arata bine, dar in curand consider ca va trebui schimbat, pentru a putea face fata concurentei. Spatiul in interior este imens, in special pe locurile din spate. Este spatiu pentru picioare, cred ca apropiat de cel din c6. Potrbagajul este mare, si cu acces bun.

CONDUCERE

Masina e foarte usor de condus, ca toate masinile frantuzesti. Totul e relaxant, astfel ca in cateva minute, nu iti mai vine sa te dai jos din masina. Insonorizarea e perfecta, nu se aude nimic de la motor sau calea de rulare, chiar si la gropi. Suspensia este foarte confortabila, net mai moale decat cea de pe berlina/ coupe. Apreciez acest lucru, deoarece, tin minte ca, in 2004 cand am condus prima data un c4, m-a impresionat neplacut rigiditatea suspensiei (eu atunci conduceam un bx hidraulic).
Scaunele sunt confortabile, iar atingerea materialelor din interior placuta. O masina senzuala, exact pe gustul meu. Sunt sigur ca dupa un drum lung, soferul acestei masini nu se va simti obosit.
Imi place afisarea informatiilor importante pe mijlocul bordului, este extraordinar de ergonomic: urcat apoi in Symbolul meu, cautam cu privirea viteza afisata, in acel loc smile.gif.
Volanul cu butuc fix insa, nu mi se pare ceva deosebit. Probabil insa ca este intr-adevar important din punct de vedere al sigurantei. In schimb, servodirectia mi s-a parut ca merge ceva mai greu, fata de ce eram obisnuit la restul de c4. Am intrebat daca e tot electrica sau are alt sistem de asistare, dar tipa de acolo nu prea stia.
De asemenea, ambreiajul, mi s-a partu ca merge mai greu decat ar trebui, desi e hidraulic.

DOTARI

Cele de bun simt: abs, clima, computer de bord, sistem audio, etc.. Clima lucreaza bine, nu e zgomotoasa, nu am simtit flux de aer rece direct pe corp, ceea ce e bine. Exista guri de ventilatie si in spate, la care se poate regla puterea fluxului de aer.
Sistemul audio e destul de bun, l-am folosit la un nivel minim, care sa-mi permita si sa port o discutie cu cei din masina. Sunetul e clar si amplu.
Mi-a lacut foare mult sistemul de odorizante incluse in bord, mi se pare mult mai finut si eficient decat cele atarnate, etc.
Computerul de bord afiseaza o multime de informatii, si e foarte lizibil.

GRUP MOTOPROPULSOR

E prima data cand merg cu un diesel cu turbina cu geometrie variabila. Senzatia e incredibila: indiferent de turatie, la apasarea acceleratiei, masina trage. Fara turbo-lag, fara tremuraturi. Efectiv, de la relanti, acest motor are cuplu garla. Ca exemplu, eram intr-a 3-a, la 60 la ora: am dat a 4-a, apoi a 5-a. Chiar si intr-a 5-a, la 60 la ora, masina accelereza ferm. Mentionez ca nu am apasat tare pe pedala, ci usor, asa cum fac de obicei. Deci nu cred ca a intrat in overboost.
Cutia de viteze e etajata bine in raport cu motorul, se poate merge de exemplu cu a 3-a la 10 la ora, dupa ce s-a franat pentru evitarea unei gropi, apoi se reia acceleratia in aceeasi treapta, fara probleme.
Schmbarea treptelor se face extrem de usor, dar nu foarte precis (nu se compara cu cutiiile de viteze de la Fiat, de exemplu), dar la un condus linistit, asa cum este conceputa masina sa ofere e ok.

SIGURANTA

Masina era dotata cu o multime de airbag-uri, nu stiu cate exact.
Mi-a placut foarte mult frana, mult mai puternica decat la Symbol, dar la fel de usor de dozat. Si in acest caz pot spune ca, doar la Fiat am intalnit frane mai bune.
La franarile "de urgenta", poate si din cauza cauciucurilor mai bune, abs-ul nu intra imediat, ca la Symbol. Adica lasa un sofer experimentat sa-si dozeze frana. La Symbol mi se pare ca intra mult prea repede, si, asa cum stiti, odata intrat, nu prea mai ai ce sa faci: daca incerci sa dozezi frana, nu faci decat sa prelungesti foarte mult distanta de franare. Asa ca odata intrat, nu ai decat sa apesi cat de tare poti pe pedala si sa-l lasi sa-si faca treaba.
Mi-a placut de asemenea foarte mult vizibilitatea excelenta de jur imprejurul masinii, oglinzile montate un pic mai in spate, care permit sa vezi ceva prin gemuletul din fata lor (este un foarte mare castig de vizibilitate - cine nu crede sa testeze).
Sistemul de stergatoare este de asemenea foarte bine gandit: in afara de faptul ca stergatoarele sunt de tipul aerotwin, ofera o stergere perfecta, inclusiv la viteze mari, pentru ca se muleaza perfect pe forma parbrizului.
Pozitionarea stergatoarelor este de asemenea buna: cand nu sunt folosite, ele stau intr-un locas la baza parbrizului, neafectand astfel vizibilitatea sau aerodinamica, iar asezarea tip fluture, asigura stergerea parbrizului fara a ramane vreo dara de apa.

FINISARE

Nu sunt diferente mari fata de celelalte variante, dar sunt. Nimic deranjant, totusi. Nu am inteles insa, de ce trebuiau sa faca volanul dintr-un material atat de ieftin. Totusi, e ceva ce se simte imediat. Puteau sa faca economii in alte locuri unde se observa mai putin. Ca termen de comparatie, eu la Symbol am un volan dintr-un material mai de calitate. Cred ca e cam la Logan (modelele recente), materialul volanului.
Nu exista insa nici un fel de zgomote, vibratii sau greierasi.
Totusi, personal, acest capitol al finisarii, nu mi se pare asa important. Mult mai important e cum merge masina. Spre exemplu, am avut inainte un Aveo, care era finisat net superior Symbolului, nu avea deloc greierasi, etc. Insa la ce folos, daca mergea ca un c.u.r., si consuma cat Oltcit-urile dereglate?

FINANCIAR

Reviziile sunt la 15000 la diesel, banuiesc ca costa ca la orice masina de clasa compacta, in schimb, cureaua de distributie se schimba la 180000 km, ceea ce reduce semnificativ costurile de intretinere.
Pretul mi s-a parut cam mare totusi, mai ales ca e construita in Argentina, dar probabil ca spre toamna vor incepe discounturi mai serioase.
Consumul... Ei bine, la o masina noua, cu cateva sute de km la bord, dupa 3 zile de test drive-uri, afisa 9 si ceva. Inainte de a incepe testul, s-a resetat trip-ul b, si la urma, acesta afisa 6 si ceva. Masina a fost condusa de mine (condus calm), de nepoata mea (condus de incepatoare) si de fratele meu (condus italian style - schimba viteza, in momentul cand incep sa se vada urmele de la supape, imprimate pe capota biggrin.gif).

Cam asta ar fi C4 sedan.

off topic:

Astept cu nerabdare teste auto, din revistele romanesti de profil, facute cum trebuie. Pana atunci, voi coninua sa le cumpar pe cele straine.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 21 Aug 2008, 10:59
Post #26


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.274
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Cel putin la categoria DESIGN opinia ta (ca si a mea) sunt foarte subiective. Despre C4 s-a pus de la inceput ca e o masina pe care o iubesti sau o urasti.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxpi01
post 7 Sep 2008, 11:46
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 September 08




Cam radicale parerile cu vomitatu'... ma rog, nu poti sa te kci in gustul omului! radmasa.gif
Nu vreau sa fiu subiectiv dar mie mi se pare ok spatele. Nu pot sa spun nici ca-i urât nici ca-i superb. Insa per ansamblu mi se pare frumusica, chiar eleganta (doar am cumparat-o, nu?).


--------------------
Citroen C4 sedan 2008 - 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 7 Sep 2008, 11:48
Post #28


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Au inceput sa apara prin B. Urateeee sad.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hbunny
post 21 Nov 2008, 13:14
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 June 08




eu cred ca m-am indragostit wub.gif

am biroul chiar sub cei de la Citroen si cum a aparut modelul cum le-au afisat si ei pe aici, si C4 sedan si noul C5. ce mai, sunt frumoase foc!

tot ce mai imi ramane acum de facut e sa scot banii pentru una biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2008 - B-811-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 21 Nov 2008, 13:26
Post #30


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Preferabil pentru noul C5. wink.gif


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2024 - 15:59
Dacia