Renault Megane 3
![]() ![]() ![]() |
Renault Megane 3
mircea_aq |
![]()
Post
#2071
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#2072
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Volkswagen dă din nou un exemplu superb de cum se fac bani. Ofera Golf 6 GTI, pentru cei care vor un GT superb, cu un număr frumușel de cai putere, dar pe care-l vor folosi și în viața de zi cu zi, va avea și 3 și 5 uși și nu va fi un hardcore machine. Cine vrea așa ceva, va avea la dispoziție Golf R20. Iar Meganu Rs probabil o să fie undeva la mijloc. Cel mai probabil o să apară pe piața odată cu R20, care-l va pune în mod sigur într-un con de umbră, fiind mai sportiv și mai confortabil decât Renaultul, din simplu motiv că francezii au rămas total în urmă cu tehnologia: nu au suspensie adaptivă, nu au DSG iar motorul de 2.0 litri este deja învechit. Volkswagen va avea distribuție variabilă și pe evacuare și pe admisie plus injecție directă. Deci nici nu discută cu Meganu.
Este adevărat că cel mai probabil Meganul RS va avea un raport pret-calitate mult mai bun, dar asta se va întâmpla cel mai probabil doar prin România. Repet, Renault în mod clar are probleme grave la capitolul management la orice nivel ierarhic. Pentru că dacă îmi spui că nu aduci mașini în România pentru că nu se vând sau că nu fac profit ori trebuie adaptate pieței pentru a se vinde, în condițiile în care niciun alt importator nu are un asemenea comportament, e clar că ai ceva probleme undeva. Iar în condițiile în care acum câțiva ani Renault era lider de piață in Europa, iar acum a ajuns abia pe locul 5 la 60% din lider e clar că ceva nu e bine DELOC. Este adevărat că până la urmă scopul principal este profitul, și nu cota de piață iar acum poate Renault are profit mai mare și este o companie mai sănătoasă decât atunci când era pe primul loc la vânzări. Dar mă îndoiesc. Oare câte RS-uri s-au vândut într-un an de zile? Să fie 30 de bucăți? Cu un profit de 5000 de euro la fiecare, uite cum se pierd în următorul an vreo 150.000 de euro. Ce costuri imense sunt alea atașate importării mașinii mai mari de această sumă? Pe lângă faptul că ele într-un final tot vor exista atunci când e adusă mașina. This post has been edited by ssilviu: 15 May 2009, 18:03 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ncristi |
![]()
Post
#2073
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
De acord cu ce spue Silviu. Politica renault este cel putin bizara. Ori nu pot tine pasul cu W ori sunt complet idioti.
Eu cred ca sunt undeva pe la mijloc. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#2074
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
bine, de acord ca vw are o oferta mult mai customizabila, e suficient sa te uiti la lista de optionale de la golf si probabil aduna tot atatea cat toate pachetele si optionalele de la reno la un loc
![]() Lansarea oficiala a MRS-ului a fost deja la Geneva, bine rau, nu stiu in ce masura il va afecta R20-ul care nu se stie inca cand se va lansa si cat va costa. Tu chiar crezi ca va fi mai sportiv sau mai confortabil decat megane-ul ![]() Admisie si distributie variabila parca are si 1.6 de pe m2 daca nu ma insel. Injectia directa in schimb n-am vazut la niciun model pe benzina din oferta reno, nasol. Suspensie adaptiva am citit pe planet reno ca va avea rs-ul, cat despre DSG sa fim seriosi, in UE cutia manuala ramane de baza, la noi nu se vor gasi multi sa dea 2000 de euro in plus ca sa ai cosmaruri atunci cand escaladezi bordurile din bucuresti. nice to have dar cam atat. in ziua de azi conteaza mai putin volumul, bmw se uita oficial de anul trecut numai la profitabilitate , dar intr-adevar s-au dus vremurile cand reno era lider de piata, au ajuns cam f jos la 6.9% in conditiile in care vw e la 10.2%,again nasol cat despre modele, motorizari si disponibilitatea lor vad ca e o problema globala a reno, sigur la noi se manifesta extrem ca doar suntem lumea a treia, sunt curios daca angajatii reno fr veniti in ro mai primesc sporul de 3rd world country. In final cred ca asta ne spune mult si de capacitatea rro de a-si controla business-ul, managementul rel cu dealerii si sincer privit din afara nu arata deloc bine. Dat fiind ca mai am doar cateva luni de leasing ma uit dupa o masina noua, si m-ar fi coafat destul de bine 2.0 de pe megane coupe, mai ales ca la pret e cat un 1.9 dci deci undeva la 19K ![]() sper totusi ca dupa dezastrul din ultimele luni , care fie vorba intre noi a cam inceput acum 1 an pentru vanzarile rro, sa-si regandeasca un pic politica, fiindca in ritmul asta probabil vom ajunge la toamna sa avem de ales intre 110 cp sau 250cp in privinta motoarelor pe benzina, ceea ce mi se pare cel putin absurd. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#2075
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 15 May 2009, 19:37) Cu ce te ajuta daca ai injectie directa de benzina in loc de injectie indirecta? Spune-mi si mie un avantaj clar al injectiei directe. In ceea ce priveste modul in care Renault trateaza piata romaneasca, adica nu aduc decat cele mai slabe motoare + ca nici toate optionalele nu sunt valabile, aici sunt de acord ca ne vad ca o piata saraca. Nu stiu daca de vina este managementul companiei din Franta sau cel al reprezentantei din Romania (ca nu le deschid ochii celor din Franta), insa abordarea lor este total gresita. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2076
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Injecția directă aduce cu ea un raport de compresie mai mare datorat efectului de răcire dat de evaporarea benzinei. Asta înseamnă putere mai mare, consum mai mic. A avut și Renault un asemenea motor, de 2.0 IDE și 140 CP și a renunțat la el. Distribuția variabilă la Renault 1,6 e doar pe admisie.
Iar Megane 3 RS nu va avea suspensie adaptivă și nici cutie automată DSG. Megane 3 este doar un facelift puternic al lui Megane 2, cu anumite îmbunătățiri clasice la anumite capitole. Dar nu vine cu absolut nimic nou. În afara lui 1,4 tce ce apare la 4 ani după competiția sa și CVT-ul de pe motorul de 2.0 litri. În rest, luminițe la tempomat sau vitezomeru digital sunt pentru copii mici ... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ncristi |
![]()
Post
#2077
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Si totusi daca renault va scoate masini fiabile va avea succes. Masinile din grupul W (skoda in special) nu s-au vandut din cauza tehnologiei avansate (in afara de dsg practic sunt masini ca oricare altele) ci din cauza fiabilitatii ridicate - in special a marcii skoda.
Cate dsg-uri s-au vandut la noi?...putine in comparatie cu restul cutiilor. Eu cred ca renault trebuie sa vanda masini in primul rand fiabile. Cel putin pe mine asta m-a dernajat cel mai mult la masinile lor. Treceam cu vederea lipsa tehnologiei daca macaralele de la geamuri erau facute cum trebuie, sau fulia defazoare, sau bobinele etc.... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Fan3 |
![]()
Post
#2078
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
+1 la postul lui n cristi
|
--------------------
*
*
- *
*
|
|
aphophis |
![]()
Post
#2079
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(ncristi @ 15 May 2009, 20:29) Si totusi daca renault va scoate masini fiabile va avea succes. Masinile din grupul W (skoda in special) nu s-au vandut din cauza tehnologiei avansate (in afara de dsg practic sunt masini ca oricare altele) ci din cauza fiabilitatii ridicate - in special a marcii skoda. Cate dsg-uri s-au vandut la noi?...putine in comparatie cu restul cutiilor. Eu cred ca renault trebuie sa vanda masini in primul rand fiabile. Cel putin pe mine asta m-a dernajat cel mai mult la masinile lor. Treceam cu vederea lipsa tehnologiei daca macaralele de la geamuri erau facute cum trebuie, sau fulia defazoare, sau bobinele etc.... apropo de fiabilitate. ![]() Revenind la subiect, is curios daca renault nu ar putea marsa (dpdv al imaginii si al reclamelor) pe partea asta cu fiabilitatea. Clipul ala cu "spuneai ca nu vei lua niciodata un renault", cred ca pe ideea asta a fost facut.. |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
adip |
![]()
Post
#2080
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
aphophis, explica-i femeii cu renault clio dci care a fost ințepata de renault romania & serus cam cum sta treaba cu fiabilitatea. Uite aici subiectul:
http://www.reno.ro/Experienta-URATA-cu-ser...TI-t146583.html Macar daca cei care au o tangenta cat de mica cu renault, in loc sa isi cante dragostea oarba fata de renault pe toate subiectele existente, ar incerca sa faca ceva, sa semnaleze celor din franta mizeriile comise in service-urile romanesti, sub supravegherea atenta a renault romania. Fie masina cat de proasta sau buna, cand cei responsabili cu intretinerea ei iti dau țeapa cu maxima nesimtire, ti se cam ia de renault & alti createurs d'automobiles. Despre blogging si datul cu presupusul despre lipsa de fiabilitate a japonezelor si nemtoaicelor numai de bine, in rest. Mai grav e cand realitatea bate testele adac. E vorba de increderea intr-un serviciu prestat, serviciu care nu se incheie o data cu achizitia produsului. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
aphophis |
![]()
Post
#2081
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
dragule, nu frantuzii zic ca renault se comporta bine. Ci chiar nemtii. Comparativ cu anumite marci pe care le gasesti in topicul asta: http://reno.ro/index.php?showtopic=146403&hl=adac
Stii tu.. exista o vorba: cifrele seci fac mai mult decat cruciadele unora impotriva anumitei marci. Iar cifrele alea seci sunt superincurajatoare pentru renault. Punct. |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#2082
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 15 May 2009, 20:19) Injecția directă aduce cu ea un raport de compresie mai mare datorat efectului de răcire dat de evaporarea benzinei. Asta înseamnă putere mai mare, consum mai mic. A avut și Renault un asemenea motor, de 2.0 IDE și 140 CP și a renunțat la el. Distribuția variabilă la Renault 1,6 e doar pe admisie. Corect ce spui tu, insa daca nu ma insel, la 1.6 FSI, VW a scos 115CP, adica 5 CP mai mult decat 1.6 16V de la Renault. Nu mai stiu cat avea cuplul FSI -ul si cu cat consuma mai putin, insa, presupun ca si costul de productie al unui motor cu injectie directa este mai mare decat al unui motor cu injectie indirecta. Adica asta ar insemna cresterea pretului masinii, ceea ce lui Renault nu i-ar conveni. Ei inca sunt printre primii in ceea ce priveste raportul dotari/pret de achizitie. Si au performante aproape identice cu concurenta ce ofera injectie directa. Cred ca Renault gandeste ca nu se justifica costul marit de fabricatie al unui motor cu injectie directa, fata de performantele rezultate. Insa, in ceea ce priveste supraalimentarea motoarelor pe benzina, Renault a cam ramas de caruta comparativ cu concurenta directa. QUOTE(ssilviu @ 15 May 2009, 20:19) Cu astea aburesc o multime de clienti. Impactul vizual face mai mult decat o specificatie tehnica in care sa arati superioritatea motorului sau a sasiului etc. fata de concurenta. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#2083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
a mers foarte bine pentru honda civic, nu vad de ce nu ar merge pentru megane
![]() |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2084
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(sorin_f39 @ 16 May 2009, 10:42) Cred ca Renault gandeste ca nu se justifica costul marit de fabricatie al unui motor cu injectie directa, fata de performantele rezultate. Probabil așa s-a gândit și la realizarea unui 1,4 Turbo, și uite acum e codaș. Să nu uităm că totuși raportul ala preț calitate e mai bun în România, unde Renault este nevoit să vândă mult mai ieftin din cauza unei imagini foarte proaste iar un Megane e mai ieftin cu 5000 de euro decât un Golf. Însă în Vest această diferență e de cele mai multe ori doar de 1000 de euro sau chiar mai puțin. Iar la 20.000 de euro asta e doar de 5%. Iar când iei o mașină în rate-leaasing, cam e neglijabilă diferența asta și parcă ai da-o pentru performanțe mai bune, tehnologie pe măsură și materiale mai faine. Pentru că dacă Renault ar fi avut acest raport preț calitate în toți acești ani nu s-ar fi prăbușit la vânzări comparativ cu Volkswagen. Și în mod curios, perioada a coincis cu timpul în care Volkswagen a venit cu modele tot mai dotate, cu tehnologii noi și o calitate tot mai bună. Între timp Renault și acum produce modele cu ambreiaj care pică în 10.000 de km. În ceea ce privește aburirea de clienți e adevărat, însă nu sunt sigur în ce măsură doar trei beculețe pot aduce o mulțime de clienți. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Marius_SNC |
![]()
Post
#2085
|
![]() The World Is Mine ! Group: Members Posts: 67 Joined: 8 May 07 ![]() |
Salut !
Am si eu o dilema. Masina asta Megane 3 imi place ( prefer coupe-ul ) insa configurand un m3 hatch motor diesel 1.9 echipare privilege si optand pentru cateva optionale ajung la un pret de peste 22 de mii. Totodata daca ma uit la laguna, la un motor de 2.0 dci echipare dynamique si cu optionale mai mult decat suficiente ajung la un pret de putin peste 20 de mii. Stiu ca nu sunt aceeasi clasa, stiu ca vorbesc de 2 masini diferite si stiu ca laguna nu mai este la prima tinerete dar totusi persoana care a gandit ofertele de la renault cred ca este extraterestru sau unul izolat pe alta lume. Acum ma gandeam ca daca as astepta motorul de 2.0 pe megane acesta va veni posibil la anul si va costa oricum mai mult decat cel de 1.9 si nu gasesc nimic care sa ma faca sa cred ca merita sa astept si mai ales sa dau banii pe asa ceva. De fapt nici nu stiu daca mai este rational sa dau banii pe un renault. Nu zic ca la alti producatori este altfel insa eu cand mi-am luat m2 nu aveam chiar atat de multi bani si am fost si sunt foarte multumit de alegerea facuta. Ce vroiam sa evidentiez este ca am fost cuprins un pic de euforia lansarii ( cred ca si voi ) si acum sunt foarte scarbit de situatie. Astazi l-am vazut pe strada undeva in Crangasi si arata foarte bine dar nu stiu de ce am o retinere si ma uit din ce in ce mai mult la sora mai mare. Sper ca nu v-am deranjat cu dilema mea si sper sa priviti un pic alegerea unei masini si privind peste 5 anii sau la situatia financiara de acum. |
--------------------
Renault
Megane 2 "Manager" 1.5 dCi 85 CP
2007
|
|
Solon |
![]()
Post
#2086
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Du-te personal la dealer! Ce configuratie faci pe net e teapa!
Fata in fata obtii diverse avantaje! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2087
|
![]() - Group: Members Posts: 22.770 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 15 May 2009, 18:52) Ofera Golf 6 GTI, pentru cei care vor un GT superb subiectiv daca te referi la aspectQUOTE(sorin_f39 @ 15 May 2009, 20:50) Nu stiu daca de vina este managementul companiei din Franta sau cel al reprezentantei din Romania (ca nu le deschid ochii celor din Franta) pune un roman sa atraga atentia unui sef francez sa vezi ce se intampla. ![]() QUOTE(sorin_f39 @ 16 May 2009, 10:42) Insa, in ceea ce priveste supraalimentarea motoarelor pe benzina, Renault a cam ramas de caruta comparativ cu concurenta ti-ai raspuns si de ce in acelasi post |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
ciprians |
![]()
Post
#2088
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Mai, vedem ce se intampla cu oferta de luna iunie. Cred ca pana acum au vazut si ei ce super vanzari au facut (eu inca nu am vazut unul pe strada). Practic, cine a vrut sa ia printre primii Megane3, a luat pana acum. De acum sunt oamenii care se uita mai atent la pret.
In mod normal, incepand din iunie ar trebuie sa umble la configurator si pret. Putina rabdare sa vedem ce se mai intampla. Daca nu se schimba nimic in bine pentru cumparator, nici la vanzari nu se schimba nimic in mai bine pentr7u Renault ![]() "pune un roman sa atraga atentia unui sef francez sa vezi ce se intampla." Un efect se obtine, doar ca eu cred ca reactia este mai inceata. Mai au multe de rezolvat cei de la renault in general. Raspunsul lor e mereu ca asa s-a decis si asta e. Imi amintesc de cercetarile de piata ![]() ![]() This post has been edited by ciprians: 16 May 2009, 22:37 |
--------------------
.
.
- .
. Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#2089
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
ciprians |
![]()
Post
#2090
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Are cam o luna de la lansare. Tin minte ca am vazut G6 mai repede. Poate ca era de la pba, pbv.. ![]() This post has been edited by ciprians: 17 May 2009, 00:53 |
--------------------
.
.
- .
. Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#2091
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cum naiba nu le vedeti voi? Au aparut poze cu ele prin bucuresti si pitesti de o gramada de vreme
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#2092
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu a zis nimeni ca nu exista pe strazi deloc...exista cateva dar nu indeajuns de multe incat sa ai sanse mari sa vezi unul la o plimbare de 30 minute prin oras!
Fiind in trecere de pe autostrada, weekendul trecut m-am oprit pe la Meridian Vest cu gandul sa ma sui in Megane Coupe! Sula...nu aveau coupe in showroom si nici clio facelift(aveau doar break cu facelift). Bine ca aveau un Clio Cosmopolitan...prin ce depozit l-or fi gasit nu stiu ca eu n-am mai vazut in ofertele Renault echiparea asta de luni de zile! Sunt praf si pulbere si nu fac nimic ca sa imbunatateasca relatia cu clientul. @Marius_SNC: "Totodata daca ma uit la laguna, la un motor de 2.0 dci echipare dynamique si cu optionale mai mult decat suficiente ajung la un pret de putin peste 20 de mii. Stiu ca nu sunt aceeasi clasa, stiu ca vorbesc de 2 masini diferite si stiu ca laguna nu mai este la prima tinerete dar totusi persoana care a gandit ofertele de la renault cred ca este extraterestru sau unul izolat pe alta lume." Mariuse, Laguna III chiar este la prima tinerete, are doar un an de cand a fost lansata si a ajuns la pretul ala din cauza ca nu se vinde. Au facut discounturi uriase si nici asa nu prea merge... De acord cu tine ca 2.0dci va fi mai scump putin decat 1.9dci(e logic), dar te intreb eu acum: crezi ca la momentul la care va aparea 2.0dci va mai costa 1.9dci privilege(pe care l-ai configurat)22 mii? Iti dau scris ca va fi maxim 20 mii...eu sunt 90% sigur ca si Megane III va avea aceeasi soarta ca Laguna III! This post has been edited by papa_mulo: 17 May 2009, 13:15 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Marius_SNC |
![]()
Post
#2093
|
![]() The World Is Mine ! Group: Members Posts: 67 Joined: 8 May 07 ![]() |
@papa_mulo
NU zic ca nu ai dreptate. Insa daca te duci la dealer si te uiti asa din curiozitate la laguna si la megane eu zic ca te pune un pic pe ganduri ( afirmatia asta e valabila doar cu un megane care depaseste 17.000 ) |
--------------------
Renault
Megane 2 "Manager" 1.5 dCi 85 CP
2007
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#2094
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
M-am suit si uitat si la Laguna III si la Megane III(5 usi ca dupa cum am zis coupe nu aveau in showroom). Intr-adevar este frustrant sa vrei un Megane 1.9dci privilege si sa vezi ca la aceiasi bani poti sa iti iei Laguna Dynamique cu dotari echivalente si in plus cu motor de 2.0dci!
Dar asa cum am mai zis este o situatie de moment! |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
adip |
![]()
Post
#2095
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
De ce sa fie frustrant? Iei Laguna, nu?
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Marius_SNC |
![]()
Post
#2096
|
![]() The World Is Mine ! Group: Members Posts: 67 Joined: 8 May 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 "Manager" 1.5 dCi 85 CP
2007
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#2097
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adip @ 17 May 2009, 15:30) Pentru ca se presupune ca te duci acolo sa iei o masina compacta(in speta Megane III) si te trezesti ca Laguna ofera mai multa masina la aceiasi bani! Totusi Laguna e departe de a fi o masina de oras, este masina familiei(a doua masina) nu masina cu care te freci toata ziua prin oras! De aia zic ca e frustrant...ca ai lua-o avand in vedere pretul, dar iti dai seama judecand dupa aspectul practic ca nu e ceea ce iti trebuie! Cel putin dupa parerea mea trebuie sa fi lipsit de simtul practic ca sa iti iei o Laguna ca masina de toata ziua! Merge daca esti navetist sau ai deplasari prin tara, pentru aglomeratii urbane e destul de nepractica! |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Modus |
![]()
Post
#2098
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Ce ma distreaza ssilviu cu explicatiile sale tehnice care demonstreaza ca noul Megane RS e un esec fata de Golf 6 GTi fara DSG si alte minuni
![]() Sau motor inechit, auzi tu ![]() ![]() ![]() Ca sa-l citez pe ssilviu, si pe alti forumisti, fluiera vantul prin showroomurile VW, nu mai merg vanzarile la GTI ![]() ![]() ![]() Mai omule, stai sa apara masina, sa vedem niste teste comparative, si mai vorbim dupa aia, nu te avanta asa! |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2099
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am putea să așteptăm să mergem întâi cu mașinile să ne dăm cu părerea. Însă așa îmi cresc fire albe de păr în cap, până vine și Megane RS să mă pot da cu el să fac niște comparații. Și chiar și după ce merg cu ele, tot degeabă, ca tot știi tu mai bine decât toți cum stă treaba fără să te fi urcat măcar în una dintre ele.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
adip |
![]()
Post
#2100
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
ssilviu, nu numai Renault Romania sunt praf. In Australia Megane 3 va fi lansata abia in decembrie 2009, data la care piata va fi vazut deja o groaza de Golf VI & new Mazda 3. Probabil dureaza prea mult sa-i mute volanul in dreapta.
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Discutati numai despre Megane 3 si nu despre Laguna sau alte modele... De asemenea, fara versusuri. Topicul a fost curatat, si s-au aplicat sanctiuni usoare. De acum inainte se lasa cu suspend.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 17:55 |