Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor portocaliu aprins, Servosterzo variabile

MSn
post 15 Nov 2008, 11:55
Post #1


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 175
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Stie cineva ce reprezinta ?
Este problema mare ?

Am facut putina curatenie la motor, demontat bateria, calculatorul de injectie, furtunase, schimbat antigel, solutie curat parbrizul, etc

Acum dupa ce am pus antigel am dat sa pornesc motorul si am inceput sa turez putin ca sa pot face si aerisirea instalatiei de antigel si dupa scurt timp apare acest martor aprins.
Am manualul in italiana si tot ce am gasit este atasat, dar nu inteleg la ce face referire.

Va multumesc.


Attached thumbnail(s)
sshot_1.jpg ( Size: 23.09k ) Number of downloads: 2189


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Nov 2008, 12:15
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si ai verificat siguranta ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 15 Nov 2008, 12:49
Post #3


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 175
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Siguranta e buna.

Manifestarea este in felul urmator:

Pun contactul, pornesc motorul si dupa 1 sec se stinge mortorul acela portocaliu.
Daca turez masina dupa un timp se aprinde acel martor.

Este normal sau nu ?
Ce semnifica acel martor ?

This post has been edited by MSn: 15 Nov 2008, 12:49


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mateim
post 15 Nov 2008, 13:52
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 February 08




acel martor-servodirectia. Se aprinde cand servo directia electrica inceteaza sa functioneze da. de volan in timp ce turezi ia vezi se ingreuneaza volanul? cauzele pot fi multiple: siguranta/contact prost/o eroare in computer/caseta de directia(fiind electrica) sa nu fie dusa


--------------------
renault twingo twingo 1.2 - if 15 xxy
nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Nov 2008, 14:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




NU caseta de directie este electrica. Aia este identica ca la twingo fara directie asistata. Toata directia asistata este de fapt un calculator aflat in zona tweeterului din bord dreapta + un motoras electric montat pe coloana de directie (mai precis in cochilia aia unde este contactul). Vezi mai intai SIGURANTELE pentru directie asistata (ca sunt 2) poate au pinii oxidati (eventual schimba-le). Daca nici dupa asta nu merge mai verifica cele 2 mufe ce intra in UCE DAE (computerul de directie asistata), mufa ce intra in motoras (pentru ultimile 2 chestii trebuie sa cam dai jos bordul).
Revenim la sigurante: ai una in panoul de la motor si una in panoul din habitaclu. Vezi cele 2 scheme ce sunt atasate la acest post.
Parerea mea este ca atunci cand ai umblat la antigel / lichid de spalare parbriz, ori ai varsat din greseala niste lichid pe caseta de sigurante si sa facut un scurt pe acolo, ori ai deranjat pe acolo sigurantele alea. Vezi ca in caseta de sigurante motor mai este si un conector mare ce face legatura cu instalatia din habitaclu. Verifica sa fie bine cuplat.
Numai bine.

This post has been edited by bubu782001: 15 Nov 2008, 15:03

Attached thumbnail(s)
motor.jpg ( Size: 154.44k ) Number of downloads: 2439
habitaclu.jpg ( Size: 168.75k ) Number of downloads: 2389


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 15 Nov 2008, 18:56
Post #6


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 175
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Am curatat chiar si corpul clapeta, dar bineinteles ca nu are nicio legatura cu problema asta.
Am demontat chiar si tabloul cu sigurante si relee din compartimentul motor (a trebuit sa vopsesc sub baterie deoarece era mancata vopseaua si a inceput sa rugineasca din cauza oxidarii bornei +.
Lichid nu am scapat pe tablou dar a stat acel conector (si sigurante) din cutia de sigurante compartiment motor, cam 2 zile deconectat si pus in pungi de plastic ca sa nu intre praful la el.
Deci ar trebui sa ma leg de circuitul cu siguranta de 30 Amperi (13) din tablou care corespunde directiei asistate, nu?

Bordul cred ca trebuie sa il dau jos ca a inceput sa atinga ceva paleta de la aeroterma si face galagie la turatie mai mare, aeroterma care cred ca este in bord. Totodata sa curat si bordul.

O sa verific maine sau Luni (daca nu ploua) si revin cu detalii.

Multumesc deocamdata !

Si daca folosesc masina cu martorul acela portocaliu, ce probleme as putea avea, sau ce nu ar functiona ?
Si de ce apare aprins doar daca o turez bine? Asta pare contact imperfect.

This post has been edited by MSn: 15 Nov 2008, 19:12


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Nov 2008, 21:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai poate fii ceva. Care e direct legat de ce ai mai facut pe la ea. Ai spus ca ai scos UCE injectie. Vezi ca la UCE injectie vine un fir din UCE DAE. Uita-te http://www.reno.ro/index.php?showtopic=698...dpost&p=1451755 unde am pus schema la sistemul DAE pe Twingo. Eventual vezi daca ai toate mufele ok cuplate. Sfatul meu e sa nu desfaci aiurea pe unde nu ai mai umblat pentru ca nu are cum sa fie de acolo (tot pe unde ai umblat e problema).


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 18 Nov 2008, 21:48
Post #8


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 175
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Am facut aseara o tura cu ea si am mers ceva mai turat si vad ca in functionare normala nu se aprinde acel martor. smile.gif
Se aprinde doar cand o turez stand pe loc dupa aproximativ 1 min. sad.gif
Poate ceva legat de presiune hidraulica la servo.
Cand am cumparat-o nu am incercat sa o tin turata ca poate ar fi facut si inainte.
Posibil ca eu sa nu fi deranjat nimic acum cand am curatat pe la motor.
Poate asa e normal sa se aprinda martorul respectiv daca se tine turata cam 1 min.


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Nov 2008, 23:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ce nu intelelegi ca Twingo NU ARE lichid de presiune la directia asistata. Nu este servo-directie ci DAE (Directie Asistata Electric).

Reformulez:

1. Este o directie ELECTRICA - adica un motoras montat pe coloana de directie controlat de un computer (UCE-DAE) un senzor, si cateva fire trase pe acolo (la sigurante, la UCE-Injectie, la modulul LCD din bord si la priza de diagnoza OBD)

2. NU are voie cand o turezi sa faca asa ceva (adica sa se aprinda acel martor).

3. Uita-te pe link-ul postat de mine si vezi schema electrica la DAE pusa pentru toate tipurile de UCE-injectie (de fapt schema DAE pe Twingo difera de la motorizare la motorizare, doar la conectarea unui fir in UCE-Injectie).

4. Am pus o schita sistemului DAE de pe Twingo. Si reperele sunt cam asa:

1 Coloana de directie
2 Motor electric
3 Captor de cuplu
4 Caseta de directie
5 Computer de injectie
6 Computer DAE
7 Martor bord DAE
8 Priza diagnosticare
9 Captor de viteza "Halmo" (semnalul astuia il ia de fapt din modulul LCD - vitezometru)

5. Uita-te pe link-ul asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=698...dpost&p=1451755 eventual tipareste-l si fuga la masina si verifica daca sunt corecte conexiunile electrice - sa nu fie ceva intrerupt.

This post has been edited by bubu782001: 18 Nov 2008, 23:27

Attached thumbnail(s)
daetw13.jpg ( Size: 181.87k ) Number of downloads: 2528


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 19 Nov 2008, 00:28
Post #10


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 175
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Si care ar fi efectul, odata ce am turat-o pana s-a aprins acel martor ?
Nu mai functioneaza acel motor electric si practic se va roti de volan mai greu nefiind ajutor de la acel motor ?

Alta intrebare:

Cum ajung la aeroterma ?
Trebuie sa desfac tot bordul si nu doar partea de sus (cea fixata cu 3 suruburi) ?
E indicat sa deconectez bateria cand desfac bordul ?

Cred ca am uitat o punga in acel locas din stanga motorului unde trage aer aeroterma si se aude un zgomot cand pornesc ventilatia (probabil a ajuns punga aia pe elice)


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Nov 2008, 03:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Odata. Efectul poate sa fie ca nu mai merge servo. Insa. Gandeste-te insa ca acel computer actioneza si in ingreunarea rotatiei volanului in functie de viteza (la viteze mari sa nu poti sa tragi brusc de el), si la rotirea usoara pe loc..rulare cu viteza mica etc. E posibil ca din cauza unui scurt sa apara efecte neplacute cand mergi, de ex. tragi de volan intr-o parte in timp ce rulezi FARA servodirectie, si brusc se activeaza DAE, drept consecinta se inmoaie volanul instantaneu..riscand sa dai virajul mai mare decat il planificasei si fiind in rulare...poate sa iasa cam nasol...Astea sunt pur si simplu ipotetice - poate nu se va intampla asa...insa daca?
Ma rog. Poate gresesc..insa la directie si frane nu e bine sa ignori. Sunt chestii foarte importante la siguranta. Cel putin asta e parerea mea.

Aeroterma habar nu am unde este. Eu am dat jos bordul si tot nu am gasit-o.

E posibil ca acel zgomot sa fie de la ventilator. Gurile alea 3 de pe capota comunica direct cu ventilatorul. La mine se auzea huruit (frunze, praf gunoaie..chestii). Dupa ce am uns aranjat curatat nici nu simt ca mai exista acel ventilator (doar fluxul de aer). Ventilatorul se da stupid de usor jos. Il rotesti si iese in jos (ceva gen capac de oala KUKTA). EL se afla in dreapta sub bord se vede daca te uiti de sus in jos. PS nu este nevoie sa dai jos bordul ca sa scoti ventilatorul.

Acuma ce sa zic cu directia, ori o faci..ori scoti siguranta de la bord sa o anulezi ca sa nu risti probleme pana o pui la punct.

This post has been edited by bubu782001: 19 Nov 2008, 03:03


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 19 Nov 2008, 15:45
Post #12


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 175
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Ventilatorul din atasament se afla pozitionat sub bord. sad.gif
Este foarte greu de ajuns la el deoarece trebuie dat bordul jos.
Am demontat bordul dar nu il pot scoate afara din cauza volanului.
Deci nu stiu cum poate fi demontat volanul si imi e si frica sa nu decupleze airbag-ul sad.gif

A demontat cineva volanul si poate sa imi dea ceva explicatii privind modul de demontare ?

This post has been edited by MSn: 19 Nov 2008, 15:49

Attached thumbnail(s)
sshot_2.jpg ( Size: 55.13k ) Number of downloads: 2480
IM000391.JPG ( Size: 1022.59k ) Number of downloads: 460
IM000393.JPG ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 460


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Nov 2008, 18:05
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Aaa da ... nu ai AC si in consecinta este diferit sistemul de climatizare. Ai dreptate. Greseala mea.
Ca sa dai jos bordul ai in spatele volanului 2 suruburi torex pentru airbag, scoti airbag-ul (nu uita sa decuplezi bateria inainte de asta si sa astepti cam 10 min.). Cu un alt torex scoti volanul. Mare grija la contactul rotativ d la airbag (o sa vezi tu despre ce este vb) SA NU ii schimbi pozitia din care este SUB NICI O FORMA (eventual blocheaza-o cu o banda de sotch). Apoi ai la greu mufe..de scos si in final suruburile la bord. Restul te mai descurci si tu ca asta e...

This post has been edited by bubu782001: 19 Nov 2008, 18:21


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 19 Nov 2008, 18:27
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




sunt ceva filtre acolo sub capota(in chestiile alea 2 prin care iese/intra aerul - poza 3)?
eu mi-am bagat mana pe acolo si am dat de ceva chestie cam prafuita smile.gif si as vrea si eu sa le demontez si sa le curat/schimb daca e cazul, numai sa stiu ce e pe acolo.

o alta chestie.. am observat o chestie ciudata la mine la masina.. cand pornesc ventilatia imi intra aer tot timpul pe la gurile de aer din bord(inafara de cea de la parbriz). la picioare imi intra aer numai cand dau drumul sa intre peste tot. de asemenea daca ventilatia e oprita tot imi intra aer in masina(slab de tot) pe gurile precizate.

nu stiu cum era inainte de accidentul de anul trecut, dar asa imi functioneaza acum.
la voi cum merge si daca stiti careva care ar putea fi cauza(si unde ar trebui umblat sa remediez problema)

This post has been edited by dany_ing3r: 19 Nov 2008, 18:28


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 19 Nov 2008, 19:40
Post #15


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 175
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




bubu782001

Asa e. Nu pot scoate ventilatorul pana nu scap de bord. Si ventilatorul e prins intr-o tubulatura de plastic.
Am demontat airbagul (nu am deconectat bateria) dar am vazut lantul ala cu ceva fir in interior, m-am speriat sa nu cumva sa il rup din greseala si l-am pus la loc. smile.gif
Deci are o mufa portocalie la intrare in airbag (probabil la care spui sa am grija ) si celalalt capat intra la ax volan (aici trebe sa vad cum il deconectez)
Suruburile sunt scoase, dar trebuie cred ca sa demontez si intrerupatoarele de lumina si stergator ca au manetele alea din plastic lungi si nu cred ca va trece de ele.
Sa vad cum fac si cu airbagul de la pasager.

dany_ing3r

in chestiile alea 2 de plastic am bagat mana in timp ce mergea ventilatorul la turatie mica, ca sa vad daca ating elicele sipoate scot ceva de acolo, deci ceva filtre nu sunt.
De demontat poti doar cum fac eu, adica sa demontezi bordul ca alea 2 sunt prinse de ventilator cred si ventilatorul de o tubulatura de plastic pana spre volan.
Daca il demontez, o sa fac poze.

This post has been edited by MSn: 19 Nov 2008, 19:46


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Nov 2008, 22:19
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deci banda aia iese doar de la airbag. Tocmai de asta incercam sa NU INCERCI SA SCOTI MAI DEPARTE. Lasa banda aia ca ramane si iese volanul in sus iar banda trece prin ocasul ala al volanului.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 20 Nov 2008, 17:58
Post #17


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 175
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Am reusit sa scot ventilatorul fara sa scot bordul afara. Era o carpa la elicea ventilatorului.
Dar a fost necesar sa desfac toate suruburile si sa departez putin bordul.
Va atasez si cateva poze.

Attached thumbnail(s)
IM000394.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 429
IM000398.JPG ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 426
IM000406.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 406
IM000407.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 416
IM000409.JPG ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 410
IM000410.JPG ( Size: 881.19k ) Number of downloads: 492


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 23 Nov 2008, 17:46
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 957
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Felicitari pentru rabdare si reusita ! Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 15 Sep 2009, 08:33
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




Apropo de bord.

Stie cineva care e treaba cu airbagul de pe volan? In sensul ca daca vrei sa dai bordul jos tre' sa umblii si pe la volan... sau cel putin asa mi s-a parut mie.


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Sep 2009, 16:58
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




In mod sigur trebuie sa dai jos airbagul volan + volanul (dupa ce dai airbag-ul jos). Asta deoarece bordul nu poti sa il scoti altfel.
Si cochilia de la volan (plasticele alea ce acopera contactul si manetele) trebuie data jos, si blocul de comenzi (manetele).
Mai trebuie deconectate mufele la boxele de pe bord, scoase butoane ce mai sunt pe acolo, doar blocul de climatizare se lasa - insa ala trebuie cumva bagat pe sub bord iar apoi scos bordul. Este ceva de munca daca e prima oara. La mine e parfum - am dat jos bordul de vreo 3 ori insa prima oara am crezut ca nu il mai pun inapoi...+ o jumatate de zi de munca.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 15 Sep 2009, 23:10
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




Pai da, dar intrebarea mea e cum dai airbagul jos de pe volan smile.gif

Pur si simplu bagi surubelnita sau cum? intreb pentru ca nu am vazut sa aiba p-acolo vreo clema ceva la vedere...m-ar interesa sa ii pun un bord de la un twingo mai nou biggrin.gif


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Sep 2009, 07:52
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




La mine am 2 suruburi in spatele volanului (in laterale cum ar fi insa pe partea din spate a volanului - in dreptul spitelor alea) - de fapt sunt 2 gauri in care se afla cate un surub torex.
Airbag-ul: - dupa ce ai desfacut suruburile alea scoti usor airbag-ul, insa sa il ridici din partea superioara - cea dinspre martorii de bord, il ridici usor si apoi cand ai vizibilitate maxima scoti mufa de la airbag.

SA NU CUMVA SA UITI INAINTE DE A FACE ASTA, SA DECUPLEZI BATERIA MASINII CA RISTI.

Volanul o sa vezi, are in centru un torex mare la care o sa muncesti ceva sa il dai jos.
Acuma problema mare. Mare grija dupa ce dai jos si volanul - sa NU CUMVA SA ROTESTI SPIRALA AIA - O lasi in pozitia ei originala - (eventual o blochezi in pozitie cu o bucatica de scotch). Daca cumva ai descentrat spirala, dupa ce o sa montezi la loc toate subansamblele, o sa rupi 100% spirala cand dai maxim e volan (in stanga sau in dreapta).


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 18 Sep 2009, 17:40
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




Salut, am umblat azi la volan pentru ca suportul de plastic dintre volan si bord ma dispera pt. ca vibra ca toti dracii nemaiavand o clema intr-o parte.

Partea cu desfacutul a fost exact cum ai spus tu, insa am gasit am gasit ceva niste nereguli si cred ca volanul nu este original, si nici bucata aia de plastic pana'n bord.

O data airbag-ul nu era conectat desi chestia aia in care era bagat avea o oaresce greutate (nu stiu sa fie sau nu bagat acolo), volanul nu e facut astfel incat sa sara pozitia la loc in momentul in care trag de volan desi are pus un betigas de plastic care trebuia sa faca asta; am butoane d-alea de claxon pe volan insa nu exista mufa pentru ele si nici nu se vede ca ar fi fost; volanul nu seamana cu cele de la un model din aceeasi perioada. (alea sunt mai simple, oldies); si nu in ultimul rand in fata pe suportul cu lumini, semnal etc am niste cleme pt. holzsurub care nu se pupa cu nimic din plastic de care vorbeam mai sus.

Parerea mea e ca volanul cat si masca din jur nu sunt originale.

Atasez si niste poze din operatiune wink.gif
Fotografii_0034.jpg ( Size: 244.48k ) Number of downloads: 362

Fotografii_0036.jpg ( Size: 188.33k ) Number of downloads: 330


This post has been edited by 0ctavianus: 18 Sep 2009, 17:41


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Sep 2009, 19:03
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




In primul rand ala nu pare a fi volan de Twingo.
Twingo nu a avut niciodata claxon pe volan ci in capatul manetei de pozitii. In al doilea rand, din cate vad eu, nici contactul rotativ nu exista - care normal trece printr-o gaura din volan (aia de sus de deasupra surubului dentral) ai apoi se prinde pe airbag.
Deci nu stiu ce poti face aici mai mult decat sa inlocuiesti volanul respectiv sa verifici daca sub volan se afla contactorul rotativ (daca nu trebuie si ala achizitionat).
Esti sigur ca ala este volan de Twingo? Deci pot spune 100% ca nu arata asa cel putin la mine (la Twingo-urile de dupa 1998 apare volanul in 3 spite odata cu bordul de tip nou).
Eu vad ca ai masina din semnatura din 1994.
Eee uite cum arata volanul la un Twingo din 1994 in pozele postate de mine aici - spun asta pentru ca din poza vad ca la volanul tau sunt 4 spite ori la cel original sunt doar 2. Pot sa-ti spun (arat) si sistemul original cum arata daca-mi dai codul de fabricatie al masinii - NU SERIA DE CAROSERIE ci codul de fabricatie si tipul masini (ex de tipul masinii: C060, C066 etc)

This post has been edited by bubu782001: 18 Sep 2009, 19:26

Attached thumbnail(s)
PICT0009.jpg ( Size: 78.7k ) Number of downloads: 311
62616542_7_renault_twingo_avec_interieur_cuir_1_2i_a_vendre.jpg ( Size: 42.49k ) Number of downloads: 260


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 12:54
Dacia