Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord

boozywoozy
post 5 Aug 2007, 07:47
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Va salut pe toti forumistii si posesorii de renaulturi.Vin din nou cu o mica problema pe langa multe altele pe care le-am avut si le-am rezolvat unele datorita sfaturilor gasite pe acest forum si pentru care profit si de aceasta ocazie sa va multumesc.
De ceva vreme am schimbat intercooler,senzor supraalimentare,TRS-ul,debitmetru,EGR-ul si am terminat cu turbina.Problema mea e ca avand toate astea schimbate aveam pierderi de cuplu,"datul in nas",acceleram si masina nu vroia sa se tureze mai mult de 2200 turatii chiar daca aveam pedala la fund si se simtea "vizibil" ca masina nu fuge cum trebuie.Am fost cu ea la clip si toate datele imi erau ca la carte in valorile normale.I-am explicat mecanicului ca la ralanti si "pe loc" masina merge excelent dar pusa la munca e ca un catar ordinar.Dupa ce mi-a sters unele erori aparute dupa ce ramasesem fara curent se urca la volan si facem un test.Motorul fiind cald stiam si i-am spus si omului ca e posibil sa nu faca "figuri",ceea ce s-a si intamplat.A ridicat din umeri,eu am platit din buzunarul meu aceasta ridicatura si am plecat acasa fara ca problema sa fie rezolvata intr-un fel sau altul.Diminetile ma enervau la culme,plecam de pe loc si la 2200 nu mai vroia sa traga sau "dadea in nas" asa ca am profitat de cateva minute libere si mi-am rebagat nasul in motor,am studiat,m-am invartit,am vrut sa scot EGR-ul sa-l studiez dar l-am lasat la locul lui stiind ca nu are mai mult de 5000 km,deci e NOU,aceeasi marca ca cel dat jos de pe masina,Pierrburg,acelasi cod...In schimb am scos mufa.Am profitat din nou de faptul ca era motorul rece si am plecat in probe.Surpriza!Trage de rupe pamantul,fum nu mai scoate DELOC ( pana sa scot mufa scotea un pic de fum negru in sarcina mare) si se vede o imbunatatire a performantelor pana se incalzeste motorul la 90 grade cand puterea lui se depreciaza foarte putin.Am facut probe de atunci si cu alte EGR,unele noi iar masina are aceleasi simptome,adica e un catar incapatanat cu putin fum negru la fundul lui.Am bagat si aparatul de masura in mufe ( chiar si in mers printr-o "inventie" nu prea ortodoxa ) sa vad daca nu cumva am vreun fir rupt,dezlipit...nu am asa ceva!!!
Intrebarea mea....CE SA MAI FAC?De mers fara EGR nu am sa merg pentru ca nu e degeaba pus acolo.Vreau sa-mi salvez EGR-ul dar sa functioneze si motorul bine.
Inca ceva,am observat la colegul nostru dominy,care are si el scos EGR-ul,ca martorul la bujia incandescenta sta aprins.Pune mufa la loc si se stinge.La mine acel martor e stins dar functioneaza,deci nu pot da vina pe un bec ars...
Multumesc celor care au avut timpul necesar sa citeasca "monologul" meu si celor care imi pot da un raspuns la enigma.


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 5 Aug 2007, 17:11
Post #2


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- verifica firele la un electrician... acelasi lucru l-am patit acum 3 ani la un Focus TDDi si toata lumea dadea din umeri pana m-am apucat si am desfact mufa care intra in EGR... un fir era desprins si asta era intreaga cauza... e un punct de plecare spun eu

- cat despre utilitatea EGR... daca nu esti un ''preiten al mediului'' si nu ai mustrari de constiinta poti merge mult si bine asa... asta e singurul lui rol in societate (raspuns primit din Germania de la repr.)


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 5 Aug 2007, 17:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




sal again ! dupa un drum de lepsa , la intoarcere s-a aprins becul " bujie incandescenta " dupa care motorul s-a oprit sad.gif am pornit fara nici un fel de probleme iar acum trebuie dusa la service ca asa imi arata in bord sad.gif ce sa fac ? de ce s-a oprit ? nu ma mai feresc belelele sad.gif(


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 5 Aug 2007, 17:28
Post #4


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- posteaza te rog explicatia celor din service legat de cauza (cand te duci cu ea natural)... sunt foarte curios...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 5 Aug 2007, 17:36
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




ok .. asta maine ca acum e duminica si asa mi-a fost oarecum ca am mers cu ea 100 de km sad.gif eu cred ca e pompa , sper sa nu fie dar de ce imi este frica nu am sa scap


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 5 Aug 2007, 19:27
Post #6


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- nu te panica... e posibil sa fie si un injector, astept sa ne dai de veste maine ce gasesc mecanicii... bafta!!!


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 5 Aug 2007, 20:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




interceptor pai tocmai asta e buba,firele sunt intregi si primesc curent la mufa...De ce sa ma mai leg la masina asta daca nici aia din reprezentanta nu stiu?
Dominy du-o frate la apan ( fara reclama la service-e singura reprezentanta in zona ) si cu ocazia asta aflii mai multe despre ea.Ti-am zis,la mine e litera de lege un clip la 3 luni cel putin si verificat mecanic saptamanal.Asa-s eu cu masinile iar asta e mai deosebita ca-mi place mult!


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 6 Aug 2007, 20:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




da stiu .. am sa o duc la apan zilele astea dar nu am timp acum .... azi am fost la un service unde am gasit programul reno si am primit o explicatie .. cam ciudata ! cand am ramas fara mortorina eroarea nu a fost stearsa corect si acum a reaparut , pe drum eroarea data in calculator acesta a oprit motorul crezand ca am ramas iar fara motorina ! acum au sters eroarea si cica o sa fie bine si masina nu are nimic , abia astept sa ma duc la apan sa vad ce imi mai spun si aia! masina merge bine in afara faptului ca merg fara mufa la debitmetru ca acum nu am resurse ca iau unul nou smile.gif


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 6 Aug 2007, 20:17
Post #9


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- nu e chiar ciudat... sunt erori care oricum revin chiar si in urma stergerii prin simpla deconectare a bateriei... oricum merita sa vedem explicatia reprezentantilor Renault, bafta


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TreXeL
post 18 Aug 2007, 12:17
Post #10


Am laguna meaaaa, sunt meserias


Group: Members
Posts: 128
Joined: 20 June 07




interceptor, deci daca scot mufa la EGRu ala nenorocit nu se intampla tehnic mai nimic? doar ca nu mai baga in motor gaze arse?
ma seaca faza cu pierderea de putere pe la 2500 juma de secunda. chiar sunt curios sa scot mufa sa vad daca mai face...acu inainte s-o vand oricum nu-i mai fac io nika, da asa de proprie curiozitate


--------------------
Renault Laguna II 2003 / Initiale /300CP :D as vrea io - SM-05-MIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Aug 2007, 17:04
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




eu am patit ceva asemanator (stii boozy ca ai postat acolo) dar la mine dadea calculatorul mesaj de eroare:
einspritzung defeckt (injectia sau supapele de injectie defecte)

si din momentul ala era exact asa cum spui tu: un catar
Pana la Timisoara am venit asa cu mesajul pe display (amicul meu cu care eram in masina zicea ca vede si ceva fum negru in spate). In service la timisoara oamenii aia au cuplat un furtun care era sarit si masina a mers in parametri pana cand a reaparut mesajul cu defectiunea. Ca sa isi revina porneam de cateva ori pana nu mai aparea mesajul vocal si pe diplay si apoi mergea bine. In Bucuresti, la un service agreat de Renault, mi-au spus ca au gasit un fir dezlipit si doua EGR blink.gif nu crede.gif , dintre care unul stricat pe care l-au scos. Asta a au zis si tin bine minte...doua EGR ....una e in debara si una e in masina.

This post has been edited by dan73205: 19 Aug 2007, 17:05


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 19 Aug 2007, 17:53
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate al 2-le egr era in portbagaj.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Aug 2007, 20:55
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@$$ilvviu: asa inclin sa cred si eu biggrin.gif ....eu doar am reprodus ce mi-au spus baietii din service.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 23 Aug 2007, 10:38
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Problema nu e un furtun sarit sau un fir dezlipit la mine.Problema e EGR-ul cel nou.M-am enervat azi si l-am dat jos inlocuind-ul cu cel vechi.Pana acum masina dupa cativa km de proba a mers bine,fara fum si fara alte probleme.Sambata voi face un drum mai lung si ii voi face proba motorului asa cum scrie la carte,asa cum fac la test drive tongue.gif si sper sa nu ma doara prea tare inima.Chiar nu stiu ce sa-i mai fac daca si acum va merge la fel.Fara el nu vreau sa merg cu toate ca se simte diferenta pentru ca nu-mi place sa bag calculatorul si sa vad 2 erori memorate...Plus de asta sunt un "verde" convins.


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardg
post 25 Aug 2007, 22:15
Post #15


Member


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 April 07
From: Sibiu




@ boozywoozy :

Ce ai schimbat la EGR ? Bobina sau ai schimbat si valva propriuzisa? Eu astazi m-am "bagat" in el. Nu pot descrie cata mizerie am curatat de acolo. Am scos cam greu valvele dar a mers intr-un final.
Daca ai schimbat doar bobina n-ai rezolvat nimic. La valve trebuie umblat si curatate. Mai mult, in timp pe galeria de admisie cu aer (dupa EGR) se depune zgura. Am constatat asta la mine, galeria era aproape jumatate obturata. Mare atentie insa acele mizerii sa nu ajunga in motor cand le cureti.


--------------------
Renault Laguna II 2003 / Expression / 1,9 DCI 88KW - SB
I'm not driving fast... I'm just flying low !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 26 Aug 2007, 06:55
Post #16


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- de ce sa nu ajunga in motor? ce se poate intampla? in afara de faptul ca se deyintegra la pornirea motorului...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 26 Aug 2007, 20:11
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Sa va spun acum ce am constatat dupa un drum de 500 km dupa ce am scos mufa la EGR.Dupa ce l-am scos pe cel nou si l-am pus pe cel vechi cu probleme la acest dum mi s-a parut ( sper ) ca masina tot are o tenta de a da in nas.Mai mult,incetinesc sa trec peste o cale ferata,bag 1-a si accelerez mai tare.Mi-a dat un "rateu" iar in spatele meu am observat un nor gros de fum negru.Mentionez ca avand EGR-ul conectat imi papa si ceva ulei dar dau vina pe numarul destul de mare de km cu un 5w-40 castrol,am app 15k km cu el.Nu inteleg de unde a scos acel nor gros de fum negru,parca aveam un balon care s-a spart la o accelerare mai mare...
Sfaturi...?Cei din service se uita la ea ca la ... masini straine...


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 26 Aug 2007, 20:15
Post #18


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- eu spun ca ai si KAT infundat...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 26 Aug 2007, 20:17
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




verificat si KAT...neinfundat...
Uitasem sa mai adaug ceva : in viteza 1 la 2000 rot/min motorul functioneaza neregulat si merge in suturi.Turatia ramane constanta dar parca sunt un incepator in taina condusului asa se comporta masina...

This post has been edited by boozywoozy: 26 Aug 2007, 20:28


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 26 Aug 2007, 20:48
Post #20


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- dificil de spus... poate fi si un senzor poate fi si din injectie... eu zic sa incerci un service Renault mai rasarit... Focsani poate ca am auzit numai de bine de ei... sau...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardg
post 27 Aug 2007, 11:04
Post #21


Member


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 April 07
From: Sibiu




@laguna_2_interceptor:

Se dezintegreaza intr-un final insa asta nu e un motiv sa nu lucrezi curat. Cu cat mai putine mizerii in motor cu atat mai bine, logic nu? Zgura aia se pietrifica in timp. Eu zic ca nu e bine sa ajunga mizerii de nici un fel in motor. Fiecare face insa cum crede. Oricum pentru o curatare eficienta demontarea galeriei de admisie si curatarea ei separat este cea mai buna metoda.


--------------------
Renault Laguna II 2003 / Expression / 1,9 DCI 88KW - SB
I'm not driving fast... I'm just flying low !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 27 Aug 2007, 11:07
Post #22


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- pai mizeria ajunge in capul pisonului... depuneri acolo mai rar... nu ajunge in motor unde sunt piese in miscare sau unde este ungere wink.gif


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardg
post 27 Aug 2007, 15:18
Post #23


Member


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 April 07
From: Sibiu




@laguna_2_interceptor:

De ce nu scoti atunci filtrul de aer? Conform teoriei tale praful si impuritatile ajung in capul pistonului si se dezintegreaza. unsure.gif
Eu zic sa mai intrebi si pe altii care sunt meseriasi. Nu trebuie sa ma crezi pe mine. Eu oricum inchei aici polemica pe acesta tema din simplul motiv ca nu vreau sa ma apuc sa-ti demonstrez de ce nu e bine sa patrunda impuritati in motor. E un lucru stiut de toata lumea care are cat de cat contact cu tehnica si nu cred ca mai trebuie demonstrat aici.


--------------------
Renault Laguna II 2003 / Expression / 1,9 DCI 88KW - SB
I'm not driving fast... I'm just flying low !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 27 Aug 2007, 15:53
Post #24


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- stii tu ceva dar le-ai ametit bine... vb ta nu are sens polemica...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucinebunu
post 8 Nov 2008, 02:22
Post #25


Membru


Group: Banned
Posts: 147
Joined: 5 November 08
From: Timisoara




Care imi explica si mie cum sa scot mufa aia de la EGR ???
Am si eu o problema cu martorul ala galben din bord (turbo) ce mi tot se aprinde dupa 15-20 Km de mers. In acel moment cu becul aprins simt ca nu mai trage cum trebuie.
Se stinge doar cand se raceste motorul am bagat de seama. E vreeo problema daca merg cu acel bec aprins?


--------------------
Renault Laguna II dci 2001 Expresion - TM XX HCM
XXL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raxmann
post 21 Jan 2009, 12:51
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 January 09




Salut am avut acceasi problema chiar de cand am luat-o si in jur de 2200rpm si in jur de 2500rpm dadea masina in nas si la cald si la rece dupa care tragea ca nebuna. Deoarece lucrez intr-un service am pus un tester de multimarca pe ea si nici un cod de defect blink.gif , verific parametri la alimentarea cu motorina...nimic mellow.gif , verific parametri aer si imi sare in ochi o problema legata de presiunea turbo in ralenti huh.gif : cand era valoarea reala "990" cand era valoarea "199999" si oscila tot asa, clar era de la debitmetrul de aer, dar de ce nu dadea nici un cod? dry.gif , scot mufa de la debitmetru si surpriza tragea masina aproape ca noua dar consumul instant urca si la 26 wacko.gif, desfac debitmetrul il curat... mad.gif la felok tre' sa-mi cumpar debitmetru, comand debitmetru il pun pe masina la fel faza cu datu'n nas,(era defect din fabrica), ii fac retur si umblu cu masina asa cam o saptamana. Desfac din nou debitmetru si ii rup din gresala prima lamela de citire a debitului(din interior) blush.gif , masina brici consum 9.5 in oras 6.5 afara. am umblat cu ea asa pana acum o saptamana (cod eroare activ dar fara a fi aprins martor motor) cand am dat de un debitmetru second cu 300 lei, il pun pe masina si biggrin.gif masina merge perfect cu consum ok. La unul din colegi ii facea aceleasi simtome dar i-a dat pe bord si injector defect, i-am scos mufa de la debitmetru si acum este foarte fericit ca se da cu masina fara balbe. Strange bani sa ia un debitmetru second. Atentie excl.gif daca debitmetrul nu functioneaza corect nu va functiona nici vana egr corect.
laguna 2 1.9 dci 120 cp 2002


--------------------
renault laguna 2 1.9 dci Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 22 Jan 2009, 12:46
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




salut

am si eu o problema de genul acesta, adica daca ma dau la ea undeva pe 2800 de rot parca se termina si scaote fum. la o revizie i-am rugat sa-mi curete si egr-ul si a mers bine vreo 2 zile apoi iar a facut apoi nu. ce sa fie oare? egr-ul sau debitmetrul si cat ar costa un debitmetru nou?

multumesc


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 22 Jan 2009, 22:11
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




foarte multe probleme sunt din cauza acestui debitmetru.In cazul de mai sus al lui cezarium tind sa cred totusi ca e o alta problema care tine de o mica scapare de presiune la acea turatie in sarcina...


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pauleta18
post 14 Feb 2009, 08:49
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 19 July 08
From: Vulcan HD




in ce conditii apare in bord spirala acea galbena parca " bujie incandescenta " sau preincalzire apa se numeste daca nu gresesc...de iti taie din putere si nu creste nici batuta peste 2200 ture?eu la a mea am obs ca daca o las cu motorina putina...sa zicem ca imi arata 90 km cb...cateodata face figuri...si numa cand urc o panta ceva si o accelerez cat de cat...oare sa traga mizerii din rezervor?sau...?


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp - HD-08-DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lagunianul
post 14 Feb 2009, 15:04
Post #30


Stig`s secret trainer


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 2 September 07
From: Cluj Napoca




am avut aceleasi probleme. Am curatat EGR complet, cu grija, verificat mufa, curatat debitmetru.. o vreme a mers ok.. acum dupa o iarna face iarasi la fel.. am curatat tot in afara de debitmetru si totusi face, se zmuceste usor,are caderea descrisa mai sus pret de mai putin de o secunda.. dar numai in viteza 1 si in a 2-a in rest defel.. sa inteleg ca debitmetrul ar putea fi vinovatul smile.gif ??


--------------------
Toyota RAV4 2.2 D-4D
"Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 19:44
Dacia